5 najbolj inovativnih marketinških kampanj leta 2015


Glavni izziv tržnikom in nenazadnje vsem, ki delajo v marketingu, predstavlja kreativnost. Mnogokrat smo priča ponavljajočim TV oglasom, prežvečenim jumbo plakatom, skratka vse prevečkrat videnem reklamnem materialu, ki ne doseže svojega namena. Seveda pa smo v realnosti daleč od tega, saj obstajajo primeri marketinških kampanj, ki so prežeti z inovativnimi idejami in nas kar kličejo k sebi. Ravno zato smo se odločili, da vam predstavimo 5 najbolj inovativnih marketinških kampanj leta 2015 po izboru ameriške revije Entrepreneur.

1. »Shot on iPhone 6«* (»Posneto z iPhone 6«)

Shot-on-iphone

Vir slike: Entrepreneur.com

Govorimo o Applovi kampanji, ki se je začela kot spletna stran, kjer so s pomočjo socialnih omrežij pozvali uporabnike k nalaganju in deljenju svojih fotografij, posnetih z napravo iPhone 6. Zanimivo je, da se je stvar začela kot nagradna igra, ki še vedno traja. Uspešnost kampanje pa leži znotraj združenja marketinga, družbenih omrežij, oglasnega prostora in svoje lastne baze uporabnikov. Apple je tako na inovativen način uporabil svojo zvesto bazo uporabnikov, ki je za njih opravila vse od nabiranja vsebine do distribucije.

Rezultati kampanje so ogromni billboard-i s preprostim (a udarnim) sporočilom in dih jemajočimi lokacijami. S sloganom »Posneto z iPhone 6« Apple učinkovito poudari zmogljivosti lastne naprave in pokaže osupljive fotografije, ki jih je moč posneti z njim.

2. »The Museum of Feelings«* (»Muzej čustev«)

Muzej (1)

Vir slike: Entrepreneur.com

V samem centru New Yorka se je kar naenkrat pojavil štiritedenski »pop-up« muzej, ki je bil oglaševan kot prvi muzej, ki reagira na čustva. V notranjosti so bile brezplačne ekshibicije moderne umetnosti, ki so se poigravale s petimi človeškimi čutili, največ z vonjem. Seveda v resnici ni šlo za muzej, temveč marketinško potezo znanega proizvajalca dišav, Glade.

Pri Glade-u so se zavedali, da bo kombinacija umetnosti in komercialne naravnanosti spodbudila plaz odzivov, in res je temu bilo tako. Poleg mnogih kritik pa so nenazadnje dosegli svoj namen, saj se je hashtag #museumoffeelings na socialnih omrežjih pojavil več kot 120.000 krat.

3. Barbie: »You can be anything«* (»Bodi karkoli si želiš«)

3 (1)

Vir slike: Entrepreneur.com

Tudi pri podjetju Barbie so postregli z zanimivim pristopom k oglaševanju. Povprašali so namreč mlade deklice, kaj si želijo postati, ko odrastejo. Nato so jih, s pomočjo skritih kamer, postavili v profesionalno okolje poklica, ki so si ga deklice izbrale, od akademske profesorice do nogometne trenerke.

Kampanja se je zaključila z eno izmed deklic, kako se igra z barbikami in sloganom »Bodi karkoli si želiš«. Poleg močnega čustvenega naboja, jim je s to akcijo uspelo prekiniti dolgoletno asociacijo barbik s seksistično diskriminacijo.

4. Honda: »The other side«* (»Na drugi strani«)

4 (1)

Vir slike: Entrepreneur.com

Honda je v nedavni promocijski kampanji za najnovejšo funkcionalnost z imenom »Type R Concept« ustvarila video, ki prikazuje dvojno življenje nekega moškega. Video z naslovnim imenom sledi dvojnemu življenju očeta in hkrati kriminalca ter prikazuje uporabo Honde za obe življanjski vlogi.

Največjo inovacijo pa predstavlja pritisk tipke »R«, ki gledalcu omogoča preklapljanje med obema vlogama. Dva oglasa sta zrcalni sliki drug drugega, a gledalcu ni nikoli dovoljeno gledati obeh hkrati. Tako je gledalcu na voljo inovativna uporabniška izkušnja, ki ga spodbuja k vključevanju in interakciji z oglasom. Nekaj povsem novega, ki poraja vprašanje, zakaj ni več TV serij/filmov interaktivnih na podoben način?

5. Jameson: »3-D whiskey shot«

5 (1)

Vir slike: Entrepreneur.com

Jameson je preko uporabe Facebooka in Instagrama lansiral svojo kampanjo za najslavnejši irski praznik, St. Patrick’s Day. V prvo vrsto je postavljena uporabniška izkušnja, saj animacija prikazuje kako ti z oddaljene strani točilnega pulta prijatelj pošlje »shot«. Čeprav je video prikazan na dvodimenzionalnem ekranu pa celotna izkušnja definitivno izriše iluzijo 3-D efekta.

Kam nas pelje prihodnost?

Vsekakor se je lepo ozreti v preteklost in pregledati, kaj je imelo leto 2015 za ponuditi, a večji izziv predstavlja napovedovanje trendov v prihodnosti. Kot sem zapisal že v uvodu, potrebno se je osredotočiti na akcije, ki izstopajo ter kampanje, ki vzamejo dih in nam pokažejo nekaj svežega. Zato vzemimo za navdih inovativnost in spodbujajmo kreativno žilico, saj bomo le tako pridobili zanimanje in navsezadnje tudi zaupanje naših strank.

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS