5 NASVETOV ZA UČINKOVITO VSEBINO NA SOCIALNIH OMREŽJIH


Socialna omrežja so medij za najhitrejšo distribucijo novic, informacij in odličen medij za širjenje prepoznavnosti blagovne znamke, in ustvarjanje močnih in dolgoročnih vezi s ciljno publiko in potencialnimi partnerji.

Žal so dandanes socialna omrežja zelo zasičena, objava se izgubi v množici objav v manj kot eni uri in zato je ključnega pomena, da se zavedamo kakšnih objav si sledilci želijo. Pomembno je razumeti kako napisati objave, ki bodo sledilcem relavantne, zanimive, zabavne, všečne torej takšne, ki jih bodo z zanimanjem prebrali in delili naprej s svojim krogom sledilcev.

1. Informacije, informacije, informacije!!

Dejstvo številka 1 je, da sledilci na družbenih omrežjih iščejo informacije! Naj bo Twitter, LinkedIn ali Facebook, najbolj pogost vzrok zakaj uporabniki, tako na B2C kot tudi na B2B ravni, uporabljajo družbena omrežja je potreba po pridobivanju relevantnih informacij. Deljenje relevantnih informacij je prvi steber pri vzpostavljanju dolgotrajnih relacij z vašimi sledilci saj, kadar podjetje deli objavo, ki prinaša korist bralcu, je le ta bolj naklonjen sledenju vašemu profilu, nadaljnim objavam, ter komunikaciji v obliki komentarjev. Vsebina, ki je močno informativne oziroma izobraževalne narave, nudi nasvete, primere dobre prakse, informacije o vaši industriji, ipd., dokazano izboljšuje prepoznavnost vaše blagovne znamke, povečuje zaupanje v vaše izdelke, storitve in razvoj ter poudari dejstvo, da ste na vašem področju vi najboljši strokovnjaki.

2. Želimo si zabavne vsebine

Učinkovita in všečna vsebina na družbenih omrežjih ni nujno vedno strogo informativna, lahko je zabavne narave. Uporabniki uporabljajo socialna omrežja tudi za sprostitev, zato vsebina, ki nasmeji uporabnike praviloma pridobi veliko ogledov. Tovrstna vsebina vpliva na bralčeve emocije, tvori emocionalno vez, se vtisne v spomin in zato so zabavne vsebine tudi najbolj všečkane, deljene in komentirane vsebine na socialnih omrežjih. Iz spodnje grafike pa je razvidno, da bolj ko vsebina vzpodbudi pozitivne emocije, večja je verjetnost, da jo bodo sledilci delili.

3. Slika in video kraljujeta na socialnih omrežjih

Splošno znano je, da vizualni tipi objav ustvarijo več ogledov, pridobijo več všečkov, komentarjev in so na splošno tudi najbolj široko deljene vsebine. Veliko raziskav na področju socialnih omrežij potrjuje, da objave s sliko ali videjem prejmejo več kot dvakrat več všečkov, komentarjev in deljenj, kot ostali tipi objav. Število interakcij, še posebej v obliki komentarjev pa se še bistveno poveča, kadar v naslovu ob sliki ali videju postavimo vprašanje. Na primer: “Kakšna pa je vaša strategija na socialnih omrežjih?”

Vendar kadar je objava močno informativne narave, je priporočljivo razmisliti tudi o deljenju objave v obliki linka, saj le ta preusmeri na vašo spletno stran kjer lahko bralec pridobi dodatne informacije, opravi spletni nakup, najame vašo storitev… Toda kadar je bralec preusmerjen na drugo spletno stran iz socialnega omrežja se verjetnost, da se bo vrnil nazaj na socialno omrežje ter komentiral, delil objavo, bistveno manjša.

Torej, uporaba slik in videjev je predvsem priporočljiva kadar želimo povečati interakcijo na družbenih omrežjih in pridobiti nove sledilce, objave v obliki linka pa nam bodo prinesle več ogledov spletne strani ter s tem potencialne možnosti za takojšnjo konverzijo.

4. Uporaba #hashtag-ov

Kaj je hashtag? Hashtag oziroma v slovenskem jeziku Ključnik (#) je oznaka ključne oziroma ključnih besed objave in se uporablja za samodejno kategoriziranje objav.

Na primer: #planica #PrayForParis #Rio2016

Hashtag-i kategorizirajo skupaj objave s podobno vsebino različnih uporabnikov ter s tem omogočajo uporabnikom preprost ogled vsebin z enako tematiko. Poleg tega, tovrstno kategoriziranje povečuje dosegljivost oziroma “reach” objave ter interakcijo s ciljno skupino.

Nasveti za učinkovito rabo Hashtag-ov:

  • Skrbno izberite ključne besede, ki ponazarjajo vašo objavo.
  • Uporabljajte jih kot dodatek k naslovu oziroma opisu vaše objave in ne namesto tekstovnega dela vaše objave.
  • Vse hashtag-e lično zberite na koncu vašega teksta in jih ne vključujte med sam tekst.
  • Uporabljajte preproste, popularne in unikatne hashtag-e in ne #DolgihInNeBerljivih, ki jih nihče ne najde ali razume.
  • Pred uporabo raziščite kakšne objave se nahajajo pod izbranim #hashtag-om, saj se bo vaša objava prikazovala skupj z obstoječimi.

5. Live stream – prenašanje vsebine v živo

Socialna omrežja že leta spodbujajo hitrejšo komunikacijo in z razvojem Live video, Stories in podobnih funkcij znotraj socialnih aplikacij, omogočajo vsebino deliti “v živo”. Takšen način deljenja pritegne veliko pozornosti in povečuje lojalnost sledilcev še posebno kadar je vsebina zanimiva, zabavna in ponuja ekskluzivni vpogled v zakolisje podjetja (na primer: priprava nove kolekcije / kampanje, dan v podjetju…).

 

Fotografije: pixel8ltd.com, NewSoldie.com, Scribblelive.com, coschedule.com, fleishmanhillard.com, aim.org.

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS