Blog Classic

10 ključnih kazalnikov uspeha na družbenih medijih

1. Zastavljanje ciljev

Prepoznavanje in določitev poslovnih ciljev omogoča podjetju, da uporabi družbene medije na način, da bodo ti pripomogli k izpolnjevanju trženjskih pričakovanj za katere verjame, da bodo povečali dobičkonosnost. V procesu zastavljanja ciljev torej dobro, da podjetje najprej natančno opredeliti svoje namene poslovanja, saj lahko le tako določi primerne cilje, iz katerih bo jasno razvidno, kaj želi doseči tekom določenega časovnega obdobja.

Pri zastavljanju bolj specifičnih ciljev velja, da si podjetje zaradi boljšega pregleda in nadziranja ciljev ne določi več kot dva primarna in dva sekundarna cilja, kot sta npr.: rast baze podatkov za 10.000 sledilcev ali povečanje dosega objav za 5 %, saj preveliko število zastavljenih ciljev pogosto zmanjša njihov pomen.

2. Nadziranje uspešnosti kampanje

Za uspešnost kampanje na družbenih medijih je bistveno sprotno merjenje rezultatov in pridobivanje vpogleda v sam napredek. Uporaba družbenih medijev brez konstantne analize nima smisla. Spremljanje podatkov, ki jih podjetje pridobiva tako s pomočjo trženjskih orodij družbenih medijev kot drugih spletnih analitičnih orodij omogoča, da pridobi ključne informacije o tem kaj deluje, kaj je potrebno prilagoditi in kaj je potrebno ustaviti.

Natančno merjenje rezultatov pripomore k temu, da se lahko zbrani podatki uporabijo za učinkovito analizo ter hitro implementacijo, zato velja, da mora vsako podjetje za dosego čim boljše rezultatov na družbenih medijih načrtovati tako, da:

  • Določi merljive cilje. Izbira ciljev, ki so pametni, specifični, merljivi in dosegljivi.
  • Sproti nadzoruje cilje. Ponavljanje, izboljševanje in prilagajanje ciljev skozi čas.
  • Uporablja analitična orodja. Pridobivanje informacij o optimizaciji ter nadgrajevanji kampanj s pomočjo dobro zastavljene strukture in vpogleda od samega začetka.

3. Spremljanje ključnih kazalnikov uspeha

Oglaševanje velja za ponavljajoč proces, ki vključuje sledenje in optimiziranje vseh vidikov aktivnosti na družbenih medijih in uporaba ključnih kazalnikov uspeha t.i. KPI je odličen način za sprotno spremljanje doseganja ciljev. Preden podjetje začne pustolovščino na družbenih medijih je dobro, da se osredotoči na spremljanje naslednjih 4. področij:

Interakcija z vsebino

Velja za najbolj pomembno področje zbiranja in analiziranja podatkov, ki neposredno vpliva na vse ostale kazalnike uspeha. Kazalniki se sicer malenkostno razlikujejo med družbenimi mediji vendar običajno vključujejo naslednje indikatorje: kliki na objavo, »všečki«, deljenje vsebine, komentarji, omembe blagovne znamke, obiski profila ter aktivni sledilci.

Doseg

Ta kazalnik kaže zelo pomembne podatke o tem kolikšno število sledilcev imamo ter kolikšno število prikazov je dosegla objava, hkrati pa lahko merimo promet, ki ga pripeljemo iz družbenega medija na spletno stran. Kazalnik pa je lahko zelo zavajajoč saj prikazuje zgolj število oseb, ki je potencialno videlo oglas.

Zanimanja

Vsebina, ki jo objavlja podjetje mora poleg dobrega odziva pripeljati osebe, ki so pokazale zanimanje tudi  na spletno stran. Spremljanje tega kazalnika je izjemno pomembno za podjetje saj lahko s pomočjo rezultatov ugotovi ali je na pravi platformi in če objavlja vsebine, ki vzpostavijo interakcijo z uporabnikom.

Čeprav ima podjetje veliko število sledilcev na Instagramu zaradi zanimivih slik to še ne pomeni končnih strank. Zato je smotrno, da podjetje začne spremljati ali družbeni medij prinese nove stranke ter katere demografske skupine se najbolje odzovejo na dano vsebino.

Stranke

Nobena strategija merjenja ne bi bila popolna, če nebi spremljala število pridobljenih strank. Večina objav na družbenih medijih bi morala biti osredotočena na zagotavljanje zanimive vsebine in vzpostavljanja pogovora s ciljno skupino. Ampak ko pride čas, da pošljemo ponudbo moramo vedeti koliko teh oseb bo pripravljeno opraviti nakup.

To je ključna meritev uspešnosti v trženju na družbenih medijih. Ko najdete zares prave ljudi poskrbite, da jih ohranite zainteresirane v vaše izdelke ali storitve. Kljub temu ne moremo pričakovati, da bodo vsi sledilci tudi naše stranke, saj znaten delež predstavljajo tudi osebe, ki jih zanima zgolj vsebina podjetja.

S tem ko nadzirate podatke kateri družbeni medij ustvarja najboljše rezultate lahko na njihovih podlagi razporedite namenjen čas. V kolikor želite več zanimivih informacije o novostih pri analiziranju podatkov si preberite enega izmed naših prejšnjih člankov o  trendih spletne analitike v letu 20217.

 

Fotografije: arikovani.com

Ustvarite oglas na Instagramu s pomočjo Facebook orodij

1. Oglaševanje na Instagramu

Instagram je platforma, kjer se podjetja s pomočjo vizualnega prikaza zgodb predstavijo in povežejo s svojimi strankami. Oglasi na Instagramu veljajo za izjemno učinkovite, kar so potrdile tudi raznolike oglaševalske kampanje uglednih podjetij, ki so prinesle znatno povečan priklic oglasa v primerjavi z oglaševanjem na Facebooku.

K vse večji popularnosti Instagrama je pripomoglo tudi to, da je Instagram od leta 2015 podjetjem ponudil poslovni profil in možnost, da segmentirajo svojo ciljno skupino s pomočjo trženjskih orodij Facebooka, zaradi česar je veliko enostavneje doseči manjše in težje dosegljive ciljne skupine.

2. Instagram poslovni profil

Prisotnost podjetja na Instagramu postaja vse pomembnejša. Instagram poslovni profil dovoljuje, da se podjetje predstavi z unikatno vizualno zgodbo ter omogoči strankam, da lažje vzpostavijo kontakt. Podatki o podjetju bodo prikazani v dodatnih poljih v primerjavi z klasičnimi profili, kjer lahko podjetje doda informacije o kontaktu, spletni strani, lokaciji ter panogi podjetja.

Poslovni profil prav tako omogoča orodja s katerimi lahko podjetje znotraj aplikacije nadzira in ureja že objavljene oglase ter tako dobi boljši vpogled v razumevanje strank in načine ponovnega dosega.

Več informacij kako začeti svoj Instagram poslovni profilu si lahko preberete tukaj.

3. Oblike oglasov

  • Slikovni oglas. Podjetja lahko svojo zgodbo še vedno predstavijo na tradicionalen vendar zelo učinkovit način. Z unikatnimi slikami lahko navdihnemo uporabnike, da vidijo našo blagovno znamko tudi na bolj kreativen način.
  • Video oglas. Dodajte video oglase, ki bodo omogočili boljšo opaznost. Dolžina videov je do 60 sekund, ki so lahko postavljeni v ležeči ali pokončni obliki
  • »Carousel« oglas. Kreativni oglas, ki dovoljuje, da lahko prikažemo zgodbo s pomočjo večjega števila slik hkrati, po katerih se lahko premikamo s pomočjo »drsenja«.
  • Instagram Stories oglas. S pomočjo oglasov med zgodbami ostalih uporabnikov, ko je pozornost uporabnikov zelo visoka, lahko z videom ali sliko, ki ji dodamo povezavo do našega izdelka dosežemo visok ponoven priklic oglasa.

4. Kako ustvariti oglas na Instagramu?

Čeprav se bo vsebina prikazovala na Instagramu, se nastavitve, proračuni, termini ter kreacija oglasa naredi s pomočjo Facebook trženjskih orodij. Samo ustvarjanje oglasa na Instagramu je zelo podobno kot, če bi ustvarjali Facebook oglas in se razlikuje zgolj v nekaj nastavitvah. V tem članku bo predstavljeno kako narediti Instagram oglas s pomočjo orodja Facebook Ads Manager.

  1. Pojdite v Ads Manager
  2. Izberite cilj in ciljno skupino za vaš oglas
  3. Določite mesto kjer želite prikazovati oglas. Izberete lahko avtomatsko umestitev, kar pomeni, da bo oglas prikazan osebam na platformah za katere Facebook verjame, da bodo najbolj uspešne. Alternativno lahko ročno določite platforme, kjer želite prikazovati oglas.
  4. Določite proračun ter termine za vaš oglas.
  5. Izberite obliko. Če želite oglas v Instagramu prikazati med objavami lahko izberete med naslednjimi oblikami: vrtiljak, ena slika, en video ter diaprojekcija. V primeru, da želite oglaševati na Instagram Stories, pa lahko izberete zgolj med prikazom ene slike ali enega videa.

Pazite, da preden dokončate oglas dodate tudi Instagram račun, saj brez njega ne morete komentirati na objavi pod uporabniškim imenom podjetja.

5. Naredite oglas ustvarjalen

Zdaj je na vrsti, da izberete slike in video vsebine s katerimi boste navdušili uporabnike. Naredite opis dolg do 125 znakov, da bo v oglasu prikazano celotno besedilo. Oglasom prav tako dodajte primeren glede na objavo “call to action” gumb. Uporaba “Carousel” oglasov velja za odličen način, da pritegnete pozornost uporabnika. Več o njihovem delovanju in kako jih namestiti si lahko preberete tukaj

Za zelo preprosto in hitro izdelavo oglasa Instagram Stories obstaja spletno orodje StoriesAds, kjer lahko s pomočjo pred nastavljenih nastavitev ustvarite oglas zgolj v 2 minutah. Zelo pomembno je, da sliki dodamo tudi URL povezavo do izdelka pri katerem želimo povečati promet.

Za več informacij kako do zanimive vsebine na Instagramu si lahko preberete enega izmed naših prejšnjih člankov.

 

Fotografije: facebook.com, amazonaws.com

Ultimativni vodič za Facebook »vrtljive« oglase

1. Kaj so Facebook »Carousel« oglasi

Facebook “Carousel” oz. vrtiljak oglasi so sodobne oblike oglasov, ki omogočajo da v zgolj eno objavo vstavimo do 10 slik ali videov vsak s svojimi besedili in povezavami. »Carousel« oglasi so veliko večji od klasičnih ter omogočajo, da se v njih premikamo s pomočjo »drsenja« levo ali desno.

Oglasi ne stanejo oglaševalce nič več kot klasični oglasi, saj oblike Facebook oglasov ne vplivajo na ceno prikaza.

2. Prednosti uporabe

Facebook »Carousel« oglasi veljajo za veliko bolj privlačne in zabavne v primerjavi z klasičnimi oblikami oglasov. Po podatkih raziskave naj bi ta oblika oglasov pripeljala za kar 10 – krat več prometa na spletno stran ter imajo  72% večji CTR kot zgolj ena slika v mobilnih aplikacijah.

Prav tako lahko nastavimo, da Facebook optimizira vrstni red slik v posameznem oglasu na podlagi ustreznosti vsakega ciljnega posameznika.

3. Kako narediti svoj »Carousel« oglas

V okviru tega članka vam bomo predstavili kako ustvariti svoj oglas s pomočjo orodja »Ads Manager«. Oglas se lahko prikazuje v mobilni in namizni obliki na Facebooku, lahko pa ga objavimo tudi na Instagramu

  • Določite cilj, ki ga želite doseči z »Carousel« oglasom
  •  V obliki formata, izberemo možnost »Carousel«

  • V nastavitvah lahko določimo ali se naj naše objave avtomatsko razvrščajo glede na njihovo popularnost. V primeru, da želite v oglasu prikazati specifičen vrstni red ali panoramsko sliko je potrebno odstraniti to polje.
  • Kliknite + gumb, če želite dodati več slik v vaš oglas.

  •  Nato se odločite med sliko ali videom za vsako »kartico«.
  •  Naložite vaše kreativne slike in izpolnite URL in opis za vsako »kartico«.
  •  Ko zaključite kliknite »Place Order«, da končate vaš oglas.

4. Kako dizajnirati oglas

Da bo naš oglas, kar se da učinkovit ga moramo zasnovati tako, da bomo s prvo sliko pritegniti uporabnikovo pozornost. Le te morajo biti ostre ter predstavljati visoko kakovost našega izdelka oz. storitve ter biti tematsko medseboj povezane.

Dolžina besedila mora biti prilagojena tako, da bo celoten tekst (90 znakov) viden tudi na mobilnih napravah. Oglasom dodajte gumb “call to action”, da sporočite uporabnikom kaj lahko pričakujejo s klikom na oglas.

5. Dinamično targetiranje in »Carousel« oglas

Obstaja tudi možnost, da uporabimo »Carousel« oglase v povezavi z dinamičnim oglaševanjem. V povezavi omogočata oglaševalcem, da se ustrezni izdelki iz kataloga avtomatično prikazujejo uporabnikom, ki so na naši strani že pokazali zanimanje za določeno kategorijo ali izdelek.

Za več informacij kako deluje dinamično oglaševanje si preberite naš prejšnji članek.

6. Kako učinkovito uporabiti oglas

  1. Prikažite več izdelkov v eni objavi
  2. Predstavite različne funkcije ali uporabo izdelka
  3. “Razkosajte” eno veliko sliko v več manjših slik
  4. Povejte zgodbo s pomočjo zaporednih slik ali videov
  5. V več korakih predstavite vaš delovni proces

V kolikor vas zanimajo ostale možnosti in oblike oglaševanja, ki jih ponuja Facebook si preberite naš prejšnji članek Facebook oglaševanje od A do Ž.

Fotografije: facebook.com, bufferapp.com, amazonaws.com

5 ključnih vpogledov v uspešnost Facebook strategije

Z izjemno veliko količino raznolikih podatkov, ki jih zbira Facebook, nam le ta omogoča, da zelo enostavno pridobimo rezultate uspešnosti naših objav na Facebook strani ter tako dobimo hiter in natančen vpogled v rezultate na podlagi katerih lahko sprejemamo pomembne odločitve.

Da lahko tem bolje izkoristimo vpogled v uspešnost naše Facebook strategije bom v vodiču prikazal 5 ključnih kazalnikov uspešnosti:

 

  • Pregled uspešnosti strani
  • »Všečki« na strani
  • Doseg uporabnikov
  • Dejavnosti na strani
  • Časi aktivnosti naših sledilcev

 

 

Statistične podatke o uporabnikih in aktivnostih na vaših objavah si lahko ogledate na sledeči povezavi vpogled strani.

#1: Pregled nad uspešnostjo Facebook strani

Facebook nam omogoča zelo natančno sprotno spremljanje aktivnosti na strani. Ti kazalniki so odlični za hitro oceno naše uspešnosti s pomočjo skupaj zbranih ključnih meritev. V praksi je to zelo koristno pri pridobivanju takojšnih povratnih podatkov o uspešnosti naših objav ter o delovanju naše strategije s tem ko vidimo interakcijo, ki jo prejmejo objave.

V povzetku rezultatov naše Facebook strani imamo vpogled v sprotne ključne meritve za zadnjih 7 ali 28 dni, kot npr.: všečke, aktivnosti na strani, interakcije z objavo in doseg. Podatki so prikazani v odstotkih in grafični obliki ter prikazuje spremembe v primerjavi z preteklimi obdobji.

#2: Od kod izvirajo naši »Všečki«?

Zavihek »Všečki« nam omogoča poleg vpogleda v število »všečkov«, ki jih dosega stran tudi stopnjo rasti, povprečja v primerjavi z prejšnjimi obdobji in same izvore »všečkov« skozi čas, To nam omogoča, da preučimo vzroke za spremembe v gibanju, kot npr. premajhna ali prevelika aktivnost na strani, nezanimive vsebine ter drugo.

Zgornji graf nas informira o dnevni rasti »všečkov« na strani ter prikazuje delež plačanih ali neplačanih »všečkov« ter število oseb, ki so preklicale »všeček«. Medtem ko je zelo pomembno, da imamo pozitiven »saldo« je smotrno, da sproti preverjamo vzroke zakaj prihaja do morebitnega zmanjšanja »všečkov«.

V veliko pomoč nam je tudi graf, ki prikazuje izvor naših »všečkov« in sicer ali prihajajo iz: naše strani, oglasov, predlogov Facebooka ali drugo.

#3: Doseg in dejavniki ki vplivajo nanj

S pomočjo grafov dosega uporabnikov lahko zelo hitro ocenimo organski doseg in uspešnost plačanih prikazov oglasov skozi čas. Za objave velja, da večje kot bo število interakcij na objavi (všečki, komentarji, delitve) večji bo organski doseg. Več o delovanju in načinih povečanja dosega objav si lahko preberete naš prejšnji člankek o delovanju Facebook algoritma.

#4: Dejavnosti na strani

Dejavnosti na strani nam dovoljujejo, da bolje razumemo kako se uporabniki obnašajo na Facebook strani oz. katere informacije jih najbolj zanimjo. Facebook spremlja naslednje dejavnosti: klik na navodila za pot, klik na telefonsko številko, klik na spletno stran in klik na »call to action« gumb.

Zgornji graf prikazuje celotno število dejavnosti, ki so jih osebe storile na strani. V kolikor prejemamo slabe rezultate na enem izmed področij je dobro poiskati morebitne vzroke za majhno število dejavnosti na strani. V pomoč nam je lahko razčlenitev podatkov po spolu, starosti, mestu in napravi.

#5: Kdaj so naši sledilci na spletu

Pod zavihkom »Objave« lahko pridobimo informacije o tem katere ure v dnevu ima naša objava največji doseg ter interakcijo. Prav tako lahko v tem zavihku spremljamo preteklo uspešnost naših najpopularnejših objav, aktivnost glede na vrsto objav, hkrati pa lahko ponovno spodbudimo prikaz katerekoli objave iz preteklosti.

Čeprav ne obstaja univerzalnega časa za objavljanje na Facebooku, lahko s pomočjo tega kazalnika dobimo boljši vpogled ob katerih urah imajo objave v naši panogi največ ogledov. Graf prikazuje povprečno število aktivnosti naših sledilcev po urah v dnevu.

S pomočjo dobre analize podatkov lahko pridemo do boljšega razumevanja, kakšne vrste vsebin prejmejo pozitiven odziv naše ciljne publike. Kljub temu podatki pogosto ne prikazujejo celotne slike saj moramo k temu dodati še druge analitične podatke kot npr. število prikazov, ceno na klik, število konverzij, ipd., da dobimo natančnejši vpogled v dejansko število strank ter sam doprinos oglaševanja.

V kolikor želite več informacij povezanih z analitiko si lahko preberete enega izmed naših prejšnjih člankov o trendih in pomembnosti uporabe spletne analitike.

Fotografije: bufferapp.com, entrepreneur.com

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS