Kako bo izgledala prihodnost komuniciranja na spletu?


Ali se še spominjate začetkov instantnega sporočanja med svojimi prijatelji? Ne, tu ne govorimo o SMS-ih, temveč o platformah, ki so (večinoma) najstnikom omogočale kratko, hitro in učinkovito medsebojno sporočanje, “chatanje”. IRC, MSN in še nekatere spletne platforme so hitro uspele v tistem času, a kaj ko jih je v bliskovitem tehnološkem razvoju konkurenca pustila daleč za sabo.

Še vedno živimo v svetu, kjer kraljujejo hitra sporočila, le tehnologija se je razvila do te mere, da tega ne počnemo več toliko na osebnem računalniku, temveč na vsakem koraku s pomočjo svojega pametnega telefona. What’s app, Viber in nenazadnje tudi Messenger so vse izjemno priljubljene mobilne aplikacije, ki uporabnikom omogočajo instantno medsebojno sporočanje.

V tej objavi vam bomo predstavili nekaj uveljavljenih trendov, ki prihajajo v veljavo na področju medsebojnega komuniciranja. Nekateri so že tako daleč, da jih je moč opaziti tudi na našem trgu, medtem ko drugi šele prihajajo.

Pozabite tipkanje, čas je za glasovna sporočila!

Navkljub temu, da so glasovna sporočila mogoča v praktično vseh aplikacijah, kjer komuniciramo s prijatelji, pa so moja opažanja takšna, da Slovenci relativno malo uporabljamo to možnost. Sam sem imel izkušnjo iz tujine, ko so praktično vsi prijatelji komunicirali preko glasovnih sporočil (predvsem “latino” in “romanski” narodi, kot so Brazilci, Španci, Portugalci…). Stvar je sicer povsem enostavna in logična. Namesto da prijatelju sporočilo natipkaš, preprosto v telefon poveš kaj si mislil napisati in mu pošlješ.

glasovno-sporocilo

Pričakujemo lahko torej, da se bodo glasovna sporočila bolj razširila tudi pri nas, čeprav je to težko trditi z gotovostjo. Morda smo kot narod bolj redkobesedni in nam zato bolj ustrezajo kratka, tekstovna sporočila?

Se bomo kmalu pogovarjali samo še z “roboti”?

Seveda nimam v mislih klasičnih robotov, ampak t. i. “chatbot-e”. To so programski vmesniki, oblikovani na način, da simulirajo pogovor z osebo. Čedalje več podjetij jih namreč uporablja za komunikacijo s strankami. S pomočjo v naprej sprogramiranih odgovorov in prepoznavanja strankinih vprašanj nudijo podporo in odgovore na način, ki je včasih povsem človeški. Tu boste našli preprost primer chatbot-a, kjer lahko sami preverite kako zadeva deluje. Gre za enega izmed prvih primerkov, ki je prejel številne nagrade v letih 2005 in 2006.

Trenutno je ta tehnologija v rabi predvsem za pomoč in oskrbo strank (poleg preproste zabave na internetu), nihče pa ne ve, kam bo razvoj pripeljal “chatbot-e” v prihodnosti. Ali bomo lahko nekega dne “robotke” uporabili za “chattanje” z ljudmi, s katerimi ne želimo imeti preveč opravka?

Bo po novem Facebook Messenger poln oglasnih sporočil?

Facebookov Messenger je namreč pred kratkim uvedel oglasna sporočila znotraj same aplikacije. Preprosto bo to izgledalo tako, da bo podjetje poslalo oglasno sporočilo, ki se bo prikazalo, kot sporočilo od prijatelja. V spodnjem videu si lahko ogledate primer.

Seveda zaenkrat velja nekaj omejitev. Oglasna sporočila lahko podjetja pošiljajo le uporabnikom, s katerimi že imajo odprte pogovore v Messengerju. Sporočilo pa lahko vsebuje zgolj eno sliko in eno povezavo, kot je vidno v zgornjem videu. Če želite izvedeti več informacij, pa vam priporočamo, da si preberete še prispevek na MarketingLand-u.

Govorili smo o glasovnih sporočilih, chatbot-ih in oglasnih sporočilih v komunikacijskih aplikacijah, prihodnost pa morda obeta še kaj bolj ekstremnega. Ta tehnologija je že precej uveljavljena in nakazuje trende razvoja v prihodnosti, zato lahko sklepamo, da bo tudi v prihodnje čedalje več avtomatizacije procesov in čedalje manj napora za uporabnike. Kdo ve, morda nas razvoj pripelje celo do točke, ko bo prenos misli oz. telepatija del našega vsakdana? No, do tja je še dolga pot, zato naj ta tematika zaenkrat ostane le v filmih.

Fotografije: faimdevoyages.com, facebook.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS