Privabite potencialne stranke z orodjem “Lookalike Audiences”


Kaj je Facebook »Lookalike Audiences«?

Facebook »Lookalike Audiences« ali slovensko dvojnik ciljne skupine je ena bolj učinkovitih možnosti targetiranja naših potencialnih strank. Temelji na preverjenem načelu, da bodo uporabniki, ki so najbolj podobni vzorcu naših najzvestejših strank, z večjo verjetnostjo opravili konverzijo. »Lookalike” publika nam torej dovoljuje super natančno ciljanje uporabnikov, ki so po značaju praktično identični trenutnim strankam.

Kako deluje Facebook »Lookalike Audiences«?

Facebook »Lookalike Audiences« omogoča tržnikom, da izkoristijo izjemen potencial velike količine podatkov, ki jih zbira Facebook o uporabnikih. V središču »Lookalike Audience« je izvorna ciljna skupina, katera velja za “seme” pri ustvarjanju nove ciljne publike. Kot glavni viri pridobivanja novih strank veljajo:

  • Custom Audiences: Naložite listo kontaktnih podatkov s pomočjo »Custom Audiences« ali izberite osebe, ki so pogledale vaš video ter poiščite njim podobne osebe.
  • Sledilci Facebook strani: Ustvarite “Lookalike Audiences” na podlagi uporabnikov, ki so “všečkali” vašo spletno stran.
  • Obiskovalci spletne strani: Namestite Facebook Pixel na spletno stran. Nato ustvarite Lookalike Audiences na podlagi oseb, ki so si ogledale specifičen izdelek na spletni strani.

Za bolj podrobne nasvete kako do informacij, ki bodo pripomogle k učinkoviti uporabi “Lookalike Audiences” si lahko preberete sledeči članek.

Kje najdemo »Lookalike Audience«?

To orodje lahko najdemo v spletnem orodju Ads Manager, kjer v menijski vrstici poiščemo »All Tools« ter nato na desni strani izberemo »Audiences«.

 

Kako ustvariti »Lookalike Audiences«?

V primerjavi z ciljanjem na podlagi interesov »Lookalike Audiences« dopušča, da ustvarimo izvorno skupino s pomočjo že nam znanih uporabnikov. Končni rezultat prinese bolj kvalitetno ciljno skupino, saj lahko najdemo posameznike, ki bodo skoraj identični sedanjim.

Pri ustvarjanju ciljne skupine najprej določimo iz kje želimo pridobivati podatke ter tako v polje “Vir” dodamo vnaprej pripravljeno ciljno skupino (»Custom Audiences«, Facebook Pixel ali Facebook stran). Za velikost izvorne skupine velja, da je optimalno število med 2000 – 5000 oseb.

POMEMBNO: Da lahko ustvarimo »Lookalike Audiences« je potrebno imeti v naši vzorčni skupini vsaj 100 oseb. Več oseb, kot imamo v vzorčni skupini bolj natančno bomo lahko opredelili osebe, ki jim bodo podobne.

Enkrat ko določimo državo ter izberemo “seme” naše ciljne skupine je naslednja odločitev kako optimizirati naš vir: glede na podobnost ali doseg. Facebook dovoljuje da to izberemo s pomočjo lestvice od 1% do 10%, ko določamo delež uporabnikov po podobnosti našemu viru. Za velikost ciljne skupine velja, da bo manjša ciljna skupina imela več podobnosti z izvirno skupino, medtem ko bo večja bila manj natančna, ampak bo omogočala večji doseg.

Kako izboljšati rezultate?

Pri izbira vira je potrebno paziti, da poleg kvantitete veliko pozornost namenimo tudi kvaliteti vira. S pomočjo segmentacije lahko dosežemo boljšo kvaliteto kot večji doseg ciljne skupine, s tem ko v vir izberemo zgolj posameznike, ki veljajo za najbolj zveste stranke. Hkrati je priporočljivo, da uporabljamo različne vire pri sestavi večih ciljnih skupin, da ne pride do prekrivanja z ostalimi kampanjami. Kljub temu, da se temu ne moremo popolnoma izogniti, je v veliko pomoč orodje “Audience Overlap Tool” s katerim preverimo velikost samega prekrivanja.

“Lookalike Audiences” torej veljajo za odličen način targetiranja Facebook oglasov saj so precej bolj učinkoviti ter hitri kot ročno iskanje in testiranje različnih kombinacij ciljanja.

Za boljše razumevanje in več informacij o vrstah ciljnih skupin na Facebooku si lahko preberete naš predhodni članek o načinih izgradnje ciljne skupine.

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS