5 ključnih vpogledov v uspešnost Facebook strategije


Z izjemno veliko količino raznolikih podatkov, ki jih zbira Facebook, nam le ta omogoča, da zelo enostavno pridobimo rezultate uspešnosti naših objav na Facebook strani ter tako dobimo hiter in natančen vpogled v rezultate na podlagi katerih lahko sprejemamo pomembne odločitve.

Da lahko tem bolje izkoristimo vpogled v uspešnost naše Facebook strategije bom v vodiču prikazal 5 ključnih kazalnikov uspešnosti:

 

  • Pregled uspešnosti strani
  • »Všečki« na strani
  • Doseg uporabnikov
  • Dejavnosti na strani
  • Časi aktivnosti naših sledilcev

 

 

Statistične podatke o uporabnikih in aktivnostih na vaših objavah si lahko ogledate na sledeči povezavi vpogled strani.

#1: Pregled nad uspešnostjo Facebook strani

Facebook nam omogoča zelo natančno sprotno spremljanje aktivnosti na strani. Ti kazalniki so odlični za hitro oceno naše uspešnosti s pomočjo skupaj zbranih ključnih meritev. V praksi je to zelo koristno pri pridobivanju takojšnih povratnih podatkov o uspešnosti naših objav ter o delovanju naše strategije s tem ko vidimo interakcijo, ki jo prejmejo objave.

V povzetku rezultatov naše Facebook strani imamo vpogled v sprotne ključne meritve za zadnjih 7 ali 28 dni, kot npr.: všečke, aktivnosti na strani, interakcije z objavo in doseg. Podatki so prikazani v odstotkih in grafični obliki ter prikazuje spremembe v primerjavi z preteklimi obdobji.

#2: Od kod izvirajo naši »Všečki«?

Zavihek »Všečki« nam omogoča poleg vpogleda v število »všečkov«, ki jih dosega stran tudi stopnjo rasti, povprečja v primerjavi z prejšnjimi obdobji in same izvore »všečkov« skozi čas, To nam omogoča, da preučimo vzroke za spremembe v gibanju, kot npr. premajhna ali prevelika aktivnost na strani, nezanimive vsebine ter drugo.

Zgornji graf nas informira o dnevni rasti »všečkov« na strani ter prikazuje delež plačanih ali neplačanih »všečkov« ter število oseb, ki so preklicale »všeček«. Medtem ko je zelo pomembno, da imamo pozitiven »saldo« je smotrno, da sproti preverjamo vzroke zakaj prihaja do morebitnega zmanjšanja »všečkov«.

V veliko pomoč nam je tudi graf, ki prikazuje izvor naših »všečkov« in sicer ali prihajajo iz: naše strani, oglasov, predlogov Facebooka ali drugo.

#3: Doseg in dejavniki ki vplivajo nanj

S pomočjo grafov dosega uporabnikov lahko zelo hitro ocenimo organski doseg in uspešnost plačanih prikazov oglasov skozi čas. Za objave velja, da večje kot bo število interakcij na objavi (všečki, komentarji, delitve) večji bo organski doseg. Več o delovanju in načinih povečanja dosega objav si lahko preberete naš prejšnji člankek o delovanju Facebook algoritma.

#4: Dejavnosti na strani

Dejavnosti na strani nam dovoljujejo, da bolje razumemo kako se uporabniki obnašajo na Facebook strani oz. katere informacije jih najbolj zanimjo. Facebook spremlja naslednje dejavnosti: klik na navodila za pot, klik na telefonsko številko, klik na spletno stran in klik na »call to action« gumb.

Zgornji graf prikazuje celotno število dejavnosti, ki so jih osebe storile na strani. V kolikor prejemamo slabe rezultate na enem izmed področij je dobro poiskati morebitne vzroke za majhno število dejavnosti na strani. V pomoč nam je lahko razčlenitev podatkov po spolu, starosti, mestu in napravi.

#5: Kdaj so naši sledilci na spletu

Pod zavihkom »Objave« lahko pridobimo informacije o tem katere ure v dnevu ima naša objava največji doseg ter interakcijo. Prav tako lahko v tem zavihku spremljamo preteklo uspešnost naših najpopularnejših objav, aktivnost glede na vrsto objav, hkrati pa lahko ponovno spodbudimo prikaz katerekoli objave iz preteklosti.

Čeprav ne obstaja univerzalnega časa za objavljanje na Facebooku, lahko s pomočjo tega kazalnika dobimo boljši vpogled ob katerih urah imajo objave v naši panogi največ ogledov. Graf prikazuje povprečno število aktivnosti naših sledilcev po urah v dnevu.

S pomočjo dobre analize podatkov lahko pridemo do boljšega razumevanja, kakšne vrste vsebin prejmejo pozitiven odziv naše ciljne publike. Kljub temu podatki pogosto ne prikazujejo celotne slike saj moramo k temu dodati še druge analitične podatke kot npr. število prikazov, ceno na klik, število konverzij, ipd., da dobimo natančnejši vpogled v dejansko število strank ter sam doprinos oglaševanja.

V kolikor želite več informacij povezanih z analitiko si lahko preberete enega izmed naših prejšnjih člankov o trendih in pomembnosti uporabe spletne analitike.

Fotografije: bufferapp.com, entrepreneur.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS