8 razlogov zakaj je Google Analytics top orodje za spletno analitiko


Zakaj Google Analytics?

Google Analytics je brezplačna storitev, ki vam bo pomagala pridobiti najvišjo vrednost vaše poslovne spletne strani. Vsekakor je potreben čas, da se spoznate s platformo in jo pravilno izkoristite, vendar, če začnete z osnovami Google Analyticsa, lahko počasi gradite svoje znanje. Le to je vredno vloženega časa, saj lahko vpogledi, ki jih lahko pridobite iz Google Analytics orodja, pomagajo izboljšati ne le vaše trženje, ampak tako tudi bolje spoznate vaše ciljno občinstvo, in konec koncev pridobite več strank. V nadaljevanju si lahko preberete, zakaj je Google Analytics dobra ideja za vaš posel in katere koristi ponuja, ki zagotavljajo, da je platforma vredna naložbe vašega časa.

1. Nič stroškov!

Prvi in ​​najbolj očiten razlog za uporabo Google Analytics je, da je popolnoma brezplačen. Ni vam ga treba kupiti, naročiti, ali navesti podatke vaše kreditne kartice. Vse, kar potrebujete je Gmail račun in sposobnost za namestitev kode za sledenje na vašo spletno stran in ste pripravljeni za vzlet.

2. Vizualizacija podatkov za vizualne tipe

Podatki so koristni samo, če jih lahko osmislite. Vizualizacija podatkov, ki jo Google Analytics ponuja je zato drugi razlog za njegovo uporabo. Ta platforma predstavlja podatke v različnih oblikah: seznami, grafikoni, grafi, tortni grafikoni, preglednice in še več. Le ti vam omogočajo, da vidite, kako gre vaši spletni strani. Z dovolj znanja lahko ustvarite nadzorne plošče za prikaz metrik, ki so najbolj pomembne za vaše poslovne cilje.

3. Poročanje o zbranih podatkih

Medtem, ko vam vizualizacija podatkov omogoča, da osmislite podatke, vam poročanje da možnost, da s pomočjo vizualizacije podatkov pridete do določenih sklepov in zaključkov. S primerjavo metrik v podatkih, lahko zberete dodatne vpoglede in ugotovite vzroke in korelacije – še en razlog, zakaj Google Analytics lahko koristi vašemu podjetju.

S poročevalno zmogljivostjo platforme lahko zbirate, predstavljate in primerjate katerikoli niz podatkov ali kombinacijo podatkovnih nizov. Lahko ustvarite tudi poročilo o ustreznosti vsebine, virih prometa, obsegu prometa, časovnih obdobjih, konverziji akcije itd. S storitvijo Google Analytics lahko tako sprejemate odločitve na podlagi podatkov in delite podporne informacije z drugimi.

4. Ažurnost!

Četrti razlog zakaj je Google Analytics koristen, se nanaša na to, da so podatki vedno tekoči in v realnem času. To pomeni, da lahko ustvarite poročila, primerjate metrike in preverjate uspešnost na katerikoli časovni podlagi želite – urni, dnevni, mesečni, letni itd. Tako lahko povežete spremembe prometa z oglaševalskimi kampanjami, razumete določene trende glede na izbrane časovne okvire in pripravite poročila glede na poročevalska obdobja vašega podjetja. Lahko se tudi seznanite s časovnimi vrhunci za vaše ciljno občinstvo, ki prikazujejo ob  katerih točkah v tednu, mesecu ali letu, določene strani, SEM akcije ali blog objave pridobijo več zanimanja.

5. Demografija, interesi in vedenje uporabnikov so takoj dostopni

Google Analytics koristi vašemu poslovanju tudi tako, da vam omogoči boljši vpogled v ljudi, ki obiščejo vašo spletno stran. Lahko zbira demografske podatke o obiskovalcih, kot so starost, spol in lokacijo. S temi informacijami lahko ugotovite na koga ciljati v oglaševalskih akcijah, pa tudi, kako napisati oglas, ki bi imel večji učinek pri njih.

Google Analytics zbira tudi informacije o interesu svojih obiskovalcev. Ali so ljubitelji filma? Potovalni navdušenci? Poslovneži? Prednost pri temu je, da se ne boste potrebovali reševati probleme vašega ciljnega občinstva, temveč lahko njihovo pozornost pridobite s stvarmi, ki so v njihovem interesu.

Poleg lastnosti oseb, ki obiščejo vašo spletno stran, vam Google Analytics lahko tudi pove, kaj ljudje počnejo, ko so na vaši strani. Ogledate si lahko, koliko časa le ti preživijo na spletni strani, ali je njihov prvi obisk, kako pogosto se obiskovalci vračajo, in koliko časa preteče med obiski. To je velika prednost Google Analytics, saj vam omogoča, da oblikujete svoje oglaševalske akcije glede na uporabnikova dejanja in potem merite učinkovitost teh kampanj.

6. Kateri kanal prinaša največ prometa?

Prednost Google Analytics je tudi, da vam pove, kateri kanali vodijo ljudi na vašo spletno stran, kot so npr. socialni mediji, e-pošta in drugo. To je koristno zaradi več različnih razlogov. Na primer velika količina prometa prihaja skozi socialno- medijske kanale, boste morda želeli svoje vire osredotočiti na ta področja. Ali pa poskusite podobno vsebino kopirati na druge kanale, ki niso tako uspešni. Ogledate si lahko tudi, katere akcije so najbolj uspešne, glede na količino in kakovost prometa, ki ga prinese na vašo spletno stran.

7. Delovanje vaših spletnih podstrani

Poleg zbiranja podatkov glede na obiskovalce in kanale, si lahko ogledate obiskanost različnih podstrani vaše spletne strani. Google Analytics vam lahko pove, katere strani se je obiskalo najbolj pogosto, katere strani vodijo do več strani, katere strani vodijo do konverzije in še več. To razkriva kateri podatki so najbolj pomembni za obiskovalce, tako da boste lahko optimizirali uporabniško izkušnjo svojih obiskovalcev in kupcev.

8. Pravilno delovanje vaše spletne strani na različnih napravah

Še zadnji način s katerim Google Analytics koristi vašemu podjetju je s pomočjo tehnologije. Z različnimi napravami, ki so v uporabi dandanes je pomembno, da vaša spletna stran deluje pravilno. Google Analytics lahko prepozna operacijski sistem, brskalnik, ločljivost zaslona, ​​in ponudnika internetnih storitev uporabnika. Te informacije vam tako pomagajo zagotoviti, da vaša spletna stran dobro deluje na priljubljenih brskalnikih in napravah. Prav tako lahko pomaga zagotoviti pozitivno uporabniško izkušnjo na vsakem koraku.

Čeprav je Google Analytics zmogljivo orodje, je vseeno treba poudariti, da traja kar nekaj časa in veliko vadbe, da postanete visoko usposobljeni uporabniki. Če ste časovno omejeni ali niste prepričani v vašo uporabo analitike, obstajajo podjetja, ki lahko te storitve zagotovijo za vas.

Fotografije: glasscanopy.com, marketingland.com.

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS