IGRA Z OBLIKO

Grafično oblikovanje

Ko se združita estetika in funkcionalnost

Dobro oblikovanje ni le stvar vzbujanja pozornosti in dobrega prvega vtisa, temveč se v vsakem trenutku odraža na vseh stičnih točkah blagovne znamke. Upošteva specifike in zakonitosti posameznih komunikacijskih kanalov in materialov, hkrati pa poskrbi, da vsakokratni stik z znamko v uporabniku vzbudi enake misli in občutja.

SANJE V BARVAH

Uspešni projekti rastejo na trdnih temeljih

Kreativnost

Kreativnost je predpogoj za uspešno oblikovanje in prvi kriterij za vrednotenje naših konceptualnih rešitev. Rokave bomo zavihali šele, ko bomo prepričani, da je ideja izvirna ali presenetljiva.

Estetika

Estetika je jezik, ki ga uporabljamo za komuniciranje z očmi naših ciljnih skupin. Zato vrednostne sodbe vedno pustimo na strani in izberemo slog, ki bo dosegel največji možni učinek.

Funkcionalnost

Izostren občutek in dobra intuicija sta ključni sestavini učinkovitega oblikovanja. Oba sta plod dolgoletnih izkušenj, ki jih s pridom izkoriščamo pri zasnovi in izvedbi različnih komunikacijskih elementov.

Konsistenca

Nič ne prepuščamo naključju. Za doseganje najboljših rezultatov uporabljamo ustaljene procese in preverjene metode, ki jih vsakič znova prilagodimo potrebam in specifikam projekta.

Kreativne kampanje_Agencija Vodik
1.

Oblikovanje za WOW učinek

Vrhunsko oblikovanje je oblikovanje, ki ni zgolj privlačno, temveč kar najbolje izraža, dopolnjuje in nadgrajuje zgodbo blagovne znamke. Vsaka oblikovna rešitev, ki jo zasnujemo, je edinstvena in zapomljiva, hkrati pa poudarja najboljše lastnosti vaših izdelkov in storitev.

Prenova embalaže_grafično oblikovanje
2.

Estetika, ujeta v formo embalaže

V svetu, kjer se vsako sekundo in na vsakem koraku za pozornost kupcev bori vedno več znamk, je pomembno, da izdelki hitro vzpostavijo dialog s ciljno skupino. Za to poskrbimo s snovanjem privlačnih, nekonvencionalnih in funkcionalnih rešitev za embalažo, saj ta pogosto predstavlja prvo stično točko z vašo znamko.

Oblikovanje tiskovin_agencija Vodik
3.

Ko se klasika tiskovin prepleta s sodobno obliko

Ni dvoma, da sodobne tehnologije omogočajo možnosti komuniciranja, ki so bile do nedavnega nepojmljive. Kljub temu (ali prav zaradi tega) pa tiskovine še vedno zasedajo pomembno mesto v komunikacijskem spletu. Ko so oblikovane z občutkom, vaše sporočilo oplemenitijo in mu dajo otipljivo formo, ki se lahko dotakne še tako ravnodušnih.

Naše storitve in znanja

Našo ekipo sestavljajo zagnani oblikovalci in izkušeni umetniški direktorji, ki na vsak projekt gledajo celostno in pozorno spremljajo najnovejše trende na področju oblikovanja.
  • Art direkcija
  • Znamčenje
  • Celostne grafične podobe
  • Oblikovanje embalaž
  • Oblikovanje revij, katalogov, brošur
  • Zasnova logotipov in ikonografije
  • Oblikovanje vizualij za družbena omrežja
  • Oblikovanje in animacija spletnih pasic
  • Izvedbeno oblikovanje (DTP)

Naš postopek za oblikovanje celostne grafične podobe (CGP)

1

»Kick-off« sestanek z naročnikom

2

Analiza trenutnega stanja in konkurence

3

Izdelava konceptov CGP

4

Predstavitev naročniku in določitev usmeritev

5

Oblikovanje posameznih elementov

6

Izdelava priročnika CGP

DELO IN PONOS

Snujemo sodobne rešitve za jutrišnje izzive

Supernova: Revija Superstyle

Naročnik je želel lansirati periodično “lifestyle” revijo na najvišjem kakovostnem nivoju, ki bo izžarevala ponudbo trgovin v sklopu trgovskih centrov Supernova Ljubljana. Želji smo več kot izpolnili.

Več o projektu Več o projektu

Snujemo sodobne rešitve za jutrišnje izzive

DELO IN PONOS
Oblikovanje revije_agencija Vodik

Supernova: Revija Superstyle

Naročnik je želel lansirati periodično “lifestyle” revijo na najvišjem kakovostnem nivoju, ki bo izžarevala ponudbo trgovin v sklopu trgovskih centrov Supernova Ljubljana. Želji smo več kot izpolnili.

Več o projektu
Atelier Karim_prenova embalaže

Atelier Karim: Slaščičarske dobrote

Prenovili smo grafične podobe embalaž obstoječih “hero” izdelkov Brownies, Cookies, Tropicana, Tiramisu in Chococaramel ter zasnovali svetlobno označevalno tablo, s katero smo znatno povečali opaznost butične trgovinice v Ljubljani.

Več o projektu

Lekarna Ljubljana: Prenovljeni zmajček Malček

Zmajček Malček je dolgoletna blagovna znamka Lekarne Ljubljana, pod katero se skrivajo izdelki za naše najmlajše. Naša naloga je bila osvežiti podobo izdelčne linije.

Več o projektu
Čaji 1001 cvet

1001 cvet: Osvežilni okusi poletja

Osvežili smo grafično podobo embalaže čajev COOL T, ki so del blagovne znamke 1001 CVET, ter v promocijski kampanji izpostavili naravno sestavo čaja.

Več o projektu
Ljubljanske mlekarne_alpsko mleko

Ljubljanske mlekarne: Alpski lončki za vsakogar

Za Ljubljanske mlekarne smo zasnovali komunikacijo ter nagradno igro za krepitev programa zvestobe, obenem pa tudi izvedli aktivnosti za promocijo nove linije izdelkov Alpsko – polni in kremasti.

Več o projektu
Oblikovanje_drožnik_Žito

Žito: Po okusu razuma in srca

Ob lansiranju novega kruha Drožnik smo zasnovali komunikacijsko kampanjo, ki izpostavlja prednosti izdelka ter ga pozicionira kot najokusnejšega v kategoriji kruhov z drožmi.

Več o projektu
50 let polente_Zlato polje

Zlato polje: 50 let polente

Ob praznovanju 50 let prisotnosti polente v okviru blagovne znamke Zlato polje smo na sodoben način predstaviti okus tradicije in vrednote znamke, ter s tem izkazali poklon jedi, ki so nam jo stregle že babice in mame.

Več o projektu

Podpiramo vizijo naših naročnikov

Z agencijo Vodik smo začeli sodelovati predvsem iz radovednosti. Ko smo naredili pri projekt smo vsi rekli:”Vau, to je to!” Vodik je majhen tim, ki pa ima zelo eksplozivne ideje.

Rok Cankar_Podravka
Rok Cankar
Direktor marketinga za pekarstvo, Podravka
POGOSTA VPRAŠANJA

Grafično oblikovanje - FAQ

Koliko časa traja od naročila oblikovanja do predogleda?

Ob naročilu oblikovanja določimo tudi natančno časovnico, ki časovno opredeljuje predogled predlogov. Čas zasnove in izvedbe oblikovanja je sicer odvisen od kompleksnosti naročila, zagotovo pa vedno stremimo k temu, da je čas predogleda oblikovanja v okviru začrtanih rokov.

Ponujate tudi izvedbeno oblikovanje (DTP)?
Ima agencija izkušnje z oblikovanjem obsežnih in grafično kompleksnih letnih poročil podjetij ali s pripravo kompleksnih tiskovin (revije, katalogi, ipd.)?

Bi skupaj naredili nekaj velikega?

Kontaktirajte nas Kontaktirajte nas
Pričnimo sodelovanje Pričnimo sodelovanje