7 izjemnih korakov kako do zanimive vsebine na Instagramu


Instagram velja za vodilno aplikacijo, ko gre za deljenje slik in videov med uporabniki, ki omogoča, da je objava vsebin med uporabniki hitra, enostavna in zabavna. Vendar lahko zaradi navidezne preprostosti zmotno razumemo delovanje platforme ter tako ne izkoristimo vseh njenih potencialov. Iz tega razloga je dobro vedeti kakšne vrste objav so primerne za Instagram, kaj naredi vsebino bolj opazno ter načine, ki omogočajo, da se poveča organski doseg naših objav?

Prilagajanje vsebin ciljnim skupinam

Uporabniki Instagrama so v veliki meri mlajše generacije – uporablja ga več kot polovica oseb mlajših od 30 let – zato je pomembno, da na mediju ponujamo kvalitetno vizualno vsebino, katera vsebuje elemente duhovitosti, kreativnosti ter unikatnosti. Da dosežemo pozitiven odziv sledilcev mora biti vsebina relevantna, kar pomeni da so objave prilagojene mediju, izpolnjujejo pričakovanja v povezavi z našo blagovno znamko ter jim predstavljajo dodano vrednost.

Kakšne vrste objav so primerne za Instagram ter kaj naredi vsebino bolj opazno

Čeprav Instagram na prvi pogled ne deluje kot medij kjer bi lahko pridobivali nove stranke ali jih celo pripeljali v našo trgovino, ima z ustreznimi komunikacijskimi prijemi med uporabniki kateri prepoznajo našo edinstvenost, neprecenljivo vrednost. Najbolj pomembno pri tem je dobro razumevanje naše ciljne skupine saj lahko edino z posamezniku ustreznimi objavami pritegnemo njegovo pozornost ter mu pokažemo, da nam zanj ni vseeno. »Kako začeti svoj prvi brezplačni poslovni Instagram profil?« 

Spodnja infografika ponazarja rezultate blagovnih znamk, ki so prisotne na Instagramu.

1. Instagram Stories

Zadnja zelo uspešna funkcija Instagrama je »Instagram Stories«, ki po deljenju vsebin zelo močno spominja na Snapchat. Omogoča nam zelo hitro objavo slik ter video posnetkov, za katere je priporočljivo, da se jih pred objavo grafično uredi ter doda animacije. Te vrste objav dodajo objavljeni vsebini spontanost ter umetniški vtis, hkrati pa omogočajo neposreden poziv k dejanju s tem ko lahko v njih predstavimo izdelke ali storitve, promoviramo dogodke, prezentiramo novosti, itd. Kako ustvarjate vsebino si lahko preberete »tukaj«.

2. Slike z besedilom oz. motivacijskim sporočilom

Razlog za popularnost Instagrama je prav v kvalitetni vizualni vsebini, ki jo ponuja, zato je potrebno, da delimo slike visoke resolucije, ki so po možnosti dodatno grafično obdelane z profesionalnimi programi kot je Photoshop, spletnim programom Canva za dodajanje besedil ali pa uporabimo zgolj filtre, ki nam jih ponuja Instagram.

Pri deljenju vsebine so se za zelo učinkovite vsebine organizacij izkazale objave z krajšimi citati oz. inspiracijsko noto, zanimive slike vsakdana uslužbencev, slike kulture podjetja, tako zunaj kot znotraj poslovnih prostorov, itd. Za vse slike, ki jih objavljamo pa mora veljati, da so zanimive, vsebujejo zgodbo, popularne teme ali humor ter na ta način pritegnejo pozornost sledilca.

Spodaj v besedilu mora slika vsebovati krajši opis z dodanimi smeški ter hashtagi. Pri tem je dobro, da se tudi oblike opisov od slike do slike razlikujejo ter da tako naredimo tudi samo besedilo zanimivo ter nepredvidljivo. Časovno in vsebinsko primerno razporejeno naj opisi vsebujejo tudi pozive k dejanju, kot sta npr. preusmeritev na profil s povezavo do naše spletne strani ali dopis kode za posebne ugodnosti. V enem izmed prejšnjih člankov smo pripravili članek na temo nasveti za lepše instagram fotografije.

3. Uporaba hashtagov in označitev lokacije in oseb

Za boljše deljenje ter pridobivanje novih sledilcev je obvezna tudi uporaba hashtag-ov ter označitev lokacije in oseb na sliki. To omogoča, da imajo objave večjo izpostavljenost ter možnost da se jih lažje odkrije med brskanjem. Pri tem je priporočljivo, da so hashtagi krajši, kreativni, popularni v omrežju, opisujejo sliko ter da jih objava ne vsebuje več kot 5-10.

4. Influencers oz. vplivneži

Pri izgradnji blagovne znamke na Instagramu je koristno, da identificiramo potencialne vplivneže v panogi, ki bi nam z promocijo oz. prikazovanjem izdelkov v njihovih objavah prinesle dodatno prepoznavnost. Pri tem lahko uporabimo za merjenje uspešnosti posebne promocijske kode, ki nam omogočajo pregled nad učinkovitostjo. Za hitrejšo rast naše baze sledilcev lahko prav tako pridobimo informacije o naših konkurentih ter o tem kdo so njihovi sledilci, saj obstaja velika verjetnost, da imajo le ti podobna zanimanja ter bodo tudi naše objave relevantne tudi za njih.

5. Ponovne objave ter spremljanje aktivnosti sledilcev

Da se aktivno vključimo v skupnost na Instagramu je dobro, da naš profil upravljamo dnevno ter se pri tem aktivno pridružimo pogovoru z našimi sledilci, saj na ta način gradimo odnos s potencialnimi strankami, hkrati pa to naredi naš račun veliko bolj opazen. Deljenje zanimivih slik naših strank je torej eden izmed odličnih načinov, da pokažemo sledilcem, da cenimo njihove mnenje.

6. Video objave

Na socialnih medijih so video posnetki med uporabniki postali izjemno popularni, prav tako to velja za Instagram. Za objave je dobro, da je video vsaj relativno dobro posnet ter je grafično obdelan z dodanimi napisi o sami tematiki. Primerna dolžina posnetka je med 15-60 sekund. Pri čemer je pomembno, da je vsebina zanimiva ter tako ponuja sledilcu dodano vrednost. Kako naredimo vsebino zanimivo ter ponudimo sledilcu dodano vrednost lahko preberete v našem članku o video vsebinah.

7. Povezava socialnih medijev ter prikazovanje objav na spletni strani

Za to da bodo naše vsebine lažje dosegljive širši javnosti ter bomo imeli večjo možnost, da odkrijejo naš Instagram račun moramo vse socialne medije na katerih delujemo povezati med seboj. Za hiter dostop do našega računa je zelo dobrodošlo tudi, da na dno naše spletne strani dodamo ikono z povezavo ter da same objave prikazujemo tudi na naši spletni strani.

 

Viri: orkhanrza.com, kickstagram.io, futurebiz.de

 

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS