Zakaj popolna digitalizacija vendarle ni dobra rešitev?


Že nekaj časa je minilo, odkar se je začela digitalna revolucija in z njo vzpon vseh oblik digitalnega oglaševanja. Od spletnega oglaševanja do mobilnih aplikacij in še bi lahko našteval fraze iz slovarja, recimo temu “modernega” oglaševanja. A če se za trenutek vrnemo h “klasičnemu” oglaševanju, za katerega velja, da se produkti oglašujejo preko radia, televizije in drugih tradicionalnih medijev, ugotovimo, da imajo tudi ustaljene oblike promocije določene prednosti pri prezentaciji končnega izdelka. Na internetu pa velja ravno obratna zgodba, kupec je tisti, ki sam išče informacije in zato tudi odloča, kaj si bo ogledal in česa ne.

Seveda se lahko strinjamo, da je eden izmed primarnih ciljev oglaševanja, pa naj bo to digitalno ali klasično, preprosto povečanje prodaje izdelkov oz. povečanje obsega storitev podjetja. Zato je potrebno še kako dobro poznati svoje kupce, njihove nakupovalne navade in kdaj se odločajo za nakup. Res je, da so nekateri proizvodi zelo specifični in zaradi tega toliko bolj primerni za oglaševanje na spletu, kjer je mogoče izredno ciljano najti ljudi, ki jih zanima ta produkt. A to še ne pomeni, da je vsak posel primeren za popolno digitalizacijo.

digitalizacija

Ker sem tudi sam odrastel v digitalni dobi, razumem in se strinjam z vsemi razlogi, ki dajejo moč in veljavo digitalnemu oglaševanju. Vseeno pa spodaj navajam nekaj razlogov, zakaj je pomembno svoj produkt postaviti tudi v fizični svet in z osebno interakcijo poskušati promovirati svoj izdelek preko gverilskih akcij oz. promocijskih predstavitev.

Ljudje smo bitja

Vseeno se moramo zavedati dejstva, da smo ljudje živa bitja, imamo čutila s katerimi zaznavamo svet in preprosto za svoj obstoj potrebujemo človeško interakcijo. Ravno zaradi tega smo bolj odprti do stvari, kjer vidimo, da si je sogovornik vzel čas in entuziastično predstavlja določen izdelek.

Besede niso edini način izražanja

Pogosto lahko tudi iz kretenj in mimike razberemo ali kakšna stvar sogovorniku ustreza ali ne. Tako lahko opazimo tudi najmanjše odzive, ki jih sproži promoviran izdelek, če ga predstavljamo nekomu v živo. Morda se niti niste zavedali celotnega potenciala vašega produkta?

Povratna informacija iz prve roke

Več glav več ve. V svetu se boste preprosto srečali z najrazličnejšimi ljudmi, ki vam bodo dajali razne nasvete. Seveda to ne pomeni, da bo vsaka povratna informacija konstruktivna ali celo pozitivna, a to je del življenja…

casali-gverila-promocija

Izstopite iz množice

To zadnje načelo lahko v bistvu apliciramo tako v fizični kot tudi digitalni svet. Če se že odločite za prodajo svojih izdelkov na spletu, potem se potrudite ljudi očarati s svojo kreativnostjo. A splet ima tudi določene omejitve, zato lahko fizični svet izkoristite v polni meri in promociji lastne blagovne znamke prilagodite kreativo glede na vaše poslanstvo in vizijo. Veliko večji vtis na nekoga lahko namreč naredite, če ga presenetite tekom vsakdanjega delovnika. Izkušnja bo mnogo bolj zapomnljiva in tudi odmevna.

Seveda je v zadnji fazi veliko odvisno od  same izvedbe oz. osebe, ki ima interakcijo s končnim kupcem. Naj bo to zaposleni v podjetju, študent ali promotor. Zato je pomembno pozornost posvečati tudi tem aspektu posla, nenazadnje so te osebe vaša “prva bojna linija” oz. obraz vaše blagovne znamke.

Zavedajte pa se tudi, da nobena skrajnost ni optimalna rešitev, zato morate vedno ustvarjati oglaševalske zgodbe, ki bodo zabrisale mejo med fizičnim in digitalnim svetom. Poskusite uporabiti elemente digitalnega oglaševanja in jih vpeljati v fizični svet. Pri tem se ne omejujte na že videne zgodbe, temveč poskušajte biti moderni, včasih tudi za ceno neuspeha… A na napakah se učimo in včasih je pač potrebno malo tvegati, zato imejte v glavi: “Če boste vse počeli točno tako kot vsi ostali, potem ne morete pričakovati drugačnih rezultatov.”

Fotografije: teletech.com, digitalistmag.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS