Kako do izgubljenih strank z »Dinamičnim targetiranjem«?


Kaj je »Dinamično targetiranje«?

Dinamično targetiranje nam omogoča, da ustvarimo relevantne in časovno ustrezne oglase na podlagi izdelkov, ki so si jih ogledali anonimni posamezniki v času obiska naše spletne strani. To orodje je tako izjemno koristno za ponovno targetiranje oziroma t.i. “retargeting” oseb, ki so pokazale zanimanje za nakup določenega izdelka.

Koristi »dinamičnih« oglasov?

V primeru, da smo podjetje, ki imamo veliko število izdelkov z nihanjem v ceni in zalogi obstaja zelo velika verjetnost, da ne bomo imeli sposobnosti ročno sledili vsem aktivnostim uporabnikom ter jim oglaševati relevantne oglase. Tu pride na vrsto »dinamično targetiranje«, le ta nam omogoča, da povežemo prave izdelke z osebami, ki so si jih ogledale ter jih nato ponovno targetiramo z oglasom, ki vsebuje ta isti izdelek.

Kako delujejo “dinamični” oglasi?

Kot omenjeno nam dinamični oglasi pomagajo doseči osebe, ki so bile aktivne na naši spletni strani ali v mobilni aplikacije, kot npr. iskanje določenega izdelka ali dodajanje artikla v košarico itd. Da lahko začnemo pridobivati informacije moramo namestiti Facebook Pixel ali SDK (analitično orodje za mobilne aplikacije).

Pixel je koda, ki jo umestimo v našo spletno stran in nam omogoča, da merimo, optimiziramo ter gradimo našo ciljno skupino za naše oglaševalske kampanje. Več o delovanju Facebook Pixla si lahko prebere v našem vodiču o uporabi Pixla in namestitvi na spletno stran.

Poleg uporabe Facebook Pixla ali SDK je potrebno prav tako ustvariti katalog izdelkov, ki bo povezal vaše artikle iz spletne strani s Facebookom. Z pridobljenimi informacijami od Pixla in SDK, bo Facebook primerjal izdelke, ki so v »katalogu izdelkov« in s katerimi je uporabnik v interakciji ter mu prikazal najbolj relevanten oglas.

Dinamični oglasi so lahko zelo učinkoviti v naših kampanjah, ko spremljamo naslednje aktivnosti:

  • Obiskovalce naše spletni strani. Prikazovanje oglasov osebam, ki so delno zaključili nakup ali registracijo.
  • Sledilce naše Facebook strani. Ciljanje oseb, ki so imele interakcijo z našimi objavami.
  • Ciljanje oseb, ki so kliknile na “call to action” gumb na objavi.
  • Prikazovanje oglasov osebam, ki so nam poslale sporočilo.
  • Ciljanje posameznikov, ki so “shranile” našo objavo ali Facebook stran.

Predloge “dinamičnih” oglasov

Katerokoli informacijo o našem izdelku lahko dinamično vstavimo v predlogo oglasa, ki jo ustvarimo v času priprave kampanje, kar nam bo predvsem v primeru večjega števila izdelkov precej olajšalo delo. Predloga nam bo avtomatično vstavila sliko izdelka ter URL, med tem ko se lahko prosto odločimo katere ostale atribute bomo dodali oglasu, kot npr. ime in cena v naslovu ter dodatne informacije o izdelku v opisu.

Ponovno ciljanje je odličen način, da ohranimo interakcijo z našimi perspektivnimi kupci, ki so že pokazali interes v našem podjetju. Pri pripravi kampanje je posebno pozornost potrebno nameniti, listi kontaktov, zastavitvi ciljev, vrstam kampanj ter obliki oglasov, da bo vse skupaj delovalo kot povezana celota.

Za več koristnih informacij, ki jih je dobro vedeti ob začetku oglaševanja na Facebooku si lahko preberete naš članek Facebook oglaševanje od A do Ž.

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS