Blogerji in pisci, pozor! Kako ustvariti dober naslov?


Ne glede na to, ali pišete z namenom promoviranja lastne blagovne znamke, ali pa je to le ena izmed vaših delovnih obveznosti oz. ste preprosto pisec za “svojo dušo”. Vedno je lepo, če imaš bralce in lahko rečeš, da svoje misli deliš z nekom na spletu. Število klikov je seveda odvisno od več dejavnikov, med njimi tudi od budgeta, ki ga boste namenili “boost-anju” Facebook objave (če svoje zapise seveda objavljate na Facebook-u). Tudi tu pa ni garantiran uspeh, saj nikoli ne veste, kdo bo pravzaprav kliknil na objavo in predvsem kaj bo storil po tem, ko se znajde ob vašem zapisu.

Ravno zaradi tega je ena izmed največjih umetnosti kreiranje naslovov, ki privabijo bralce, ne da bi bili senzacionalni ali zavajali uporabnike spleta. V nadaljevanju boste prejeli nekaj nasvetov, kako brez posebnih trikov in prevar prepričati prave ljudi, da bodo kliknili na vašo objavo. Se sprašujete, zakaj se rekel “prave” ljudi? Navsezadnje je prva stvar prav to, da se osredotočite na svojo ciljno skupino.

Komu je besedilo namenjeno?

Vprašati se morate, komu bo prispevek, v katerega ste vložili več ur ali morda celi dni truda, pravzaprav koristen. Kot ste verjetno opazili, sem tudi sam v naslovu uporabil nekaj “ciljnih skupin”, za katere menim, da bi jim moj današnji zapis lahko koristil. Morda ste se tudi vi prav zaradi tega znašli na tej strani.

segment slika

Če v samem naslovu nagovorite ljudi, katerim ste prilagodili svoje besedilo, je veliko večja verjetnost, da se bodo prepoznali v objavi in sledili povezavi do vaše spletne strani oz. bloga. Seveda je to mogoče narediti tudi bolj diskretno, lahko bi recimo uporabil naslov: “Vodič za blogerje: kako v 3 korakih do perfektnega naslova!”, a sem zaradi same ilustrativnosti primera želel s svojim bolj izstopati.

Kaj razkriti v samem naslovu?

Sam se pogosto znajdem v dilemi, ko nisem prepričan, koliko vsebine je pametno, da razkrijem v naslovu. Včasih imam občutek, da je naslov kar nekako prekratek za vse kar bi želel bralcem povedati. Prav zaradi tega se morate zavedati dejstva, da je dovolj, da razkrijete le toliko, da vzbudite zanimanje. Morda poskusite celo z vprašanjem, ki jih bo tako grizlo, da bodo preprosto morali izvedeti, kaj ste zapisali. Ampak pozor, v tem primeru je priporočljivo, če res odgovorite na to vprašanje, saj vam v nasprotnem primeru lahko bralci očitajo zavajanje in se vam v prihodnosti maščujejo tako, da vam prenehajo slediti.

Najprej naslov, nato vsebina

Morda je ta zadnji pravzaprav najbolj koristen izmed vseh nasvetov. Preden spišete celotno objavo, je najbolje, da si vzamete čas in zapišete naslov ter vsebine prilagodite izbiri naslova. Le pomislite, kaj bodo bralci najprej videli, vašo vsebino ali naslov? Mar ni bolje, da se že na začetku osredotočite na tematiko in izpilite naslov do potankosti?

pisateljev-naslov

Vsekakor je na koncu mnogo odvisno od samega stila pisanja. Obstaja verjetnost, da boste našli moje nasvete povsem nekoristne, zato vam niti ne želim vsiljevati ničesar. Če ste v svojem slogu “domači” in vam to prinaša dobre rezultate niti nima smisla kaj dodajati ali spreminjati. V kolikor pa menite, da še obstaja prostor za napredek, pa vam predlagam, da poskusite s kakšnim izmed ponujenih nasvetov. Eden izmed stebrov digitalnega marketinga je namreč testiranje, s poskusi in napakami sami najbolje ugotovimo, kaj deluje in kaj ne ter na podlagi tega sami ustvarimo optimalno strategijo digitalnega nastopa.

Fotografije: tisconsulting.org, screencraft.org, elpingwritersbecomeauthors.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS