Kakšne spremembe novo leto prinaša za Twitter?


Vir slike: Marketingland.com

Twitter je splošno znano družbeno omrežje, kjer se novice širijo direktno med uporabniki v obliki kratkih zapisov, ki ne presegajo 140 znakov. Kot kaže pa temu v prihodnosti ne bo več tako, saj se pripravljajo večje spremembe, ki bi lahko povsem spremenile Twitter, kot ga poznamo . Njihova delnica je namreč dosegla rekordno nizko vrednost, vodilni pa ob tem vsekakor ne bodo sedeli križem rok, temveč se na vse pretege trudijo nekaj spremeniti. Zato smo že takoj v začetku leta priča dvem velikim spremembam, ki se obetajo tako za poslovne kot tudi zasebne uporabnike.

Uvedba pogovornih oglasov (t. i. »conversational ads«)

S prvim torkom v letu, so se pri Twitter-ju odločili, da predstavijo povsem novo vrsto oglasov. Sami so jo poimenovali pogovorni oglasi. Gre za ekskluzivno vrsto oglaševanja, ki omogoča podjetjem, da še povečajo svojo prisotnost na družbenem omrežju in aktivneje spodbudijo svoje sledilce k deljenju in vključevanju v marketinško kampanjo.

Kako delujejo?

Dolga leta so se tržniki posluževali oglaševanja na Twitter-ju s pomočjo sponzoriranih tweet-ov v obliki presunljivih slik ali videev, katerih glavni cilji so bili doseganje retweet-ov, dodajanje med priljubljene in nabiranje novih sledilcev. Sedaj so s pomočjo pogovornih oglasov naredili še korak dalje in dodali »call-to-action« gumbe, ki še bolj intenzivno spodbujajo uporabnike k deljenju vsebine in uporabi personaliziranih hashtag-ov.

Untitled

Vir slike: Twitter.com

Sedaj lahko podjetja zastavijo vprašanje svojim sledilcem, le-ti nato s preprostim klikom na ustrezen gumb odgovorijo v obliki deljenja vsebine bazi svojih sledilcev. Ob tem se ohranita prvotni video/slika, kot tudi hashtag, ki ju objavi podjetje ob zastavljenem vprašanju, . Prav tako, pa se pri vključitvi v pogovor (ki služi tudi kot neke vrste anketa) uporabniku izpiše zahvala za sodelovanje.

Uporabnikov tweet se prikaže kot organski, skupaj z originalno fotografijo ali videem, zato oglaševalci plačajo le za tistega, ki je promoviran v osnovi. Torej vsak odgovor na pogovorni oglas ne pomeni niti centa dodatnega stroška za podjetja in predstavlja večjo vrednost glede na vložena sredstva (ROI).

Od omejitve na 140 do 10.000 znakov?

V zadnjih dneh pa se je pojavila še ena zanimiva novica v povezavi s Twitter-jem. Če je bila prejšnja večinoma pozitivno sprejeta, pa je naslednja precej bolj razdelila javnost. Razmišljali naj bi namreč o ukinitvi omejitve tweetov na 140 znakov, ter le-to prestavili na 10.000, številka na katero so trenutno omejena direktna sporočila. Novico so prvi zapisali pri Re/code-u, kasneje pa jo je delno potrdil tudi sam CEO Twitter-ja, Jack Dorsey (celoten odgovor si lahko ogledate tukaj).

Untitled

Vir slike: Adweek.com

Dejal je, da omejitev na 140 znakov sicer zagotavlja Twitter-ju svojevrstnost in posebno lepoto, a uporabniki kljub temu nalagajo tekste, ki so daljši, a so jih zaradi tega primorani naložiti v obliki »screenshota« ali slike. V primeru objave v obliki teksta, bi to zagotovo pomenilo nižjo porabo pasovne širine in s tem hitrejše delovanje, predvsem v razvijajočih-se državah. Poleg tega pa bi bilo moč ta besedila tudi najti v iskalnikih, s čimer bi se zvišala moč targetiranja oglasov na Twitter-ju.

Kaj pomenijo nove spremembe za Twitter?

Uvedba pogovornih oglasov je vsekakor dobrodošla novost, ki s sabo prinaša mnoge nove in inovativne načine oglaševanja na dotičnem družbenem omrežju. V kakšne namene jih bodo podjetja uporabila se bo pokazalo v naslednjih mesecih, a vsekakor jih pri svoji kreativnosti ne omejujejo, temveč jim dajejo zgolj še več svobode za izražanje. Kar se pa omejitve znakov tiče, pa bo vidno, ko se bo Twitter dejansko lotil takšne revolucionarne spremembe. To se bo mogoče pokazalo že v naslednjih mesecih, a prepričani smo lahko, da ne bodo kar brezglavo spremenili njihove glavne značilnosti, temveč bodo previdno in postopoma dovolili uporabnikom, da izražajo svojo voljo tudi v daljših zapisih. Kakor je izjavil tudi Jack Dorsey: »Twitter je po naravi hitrost javnega izražanja v živo. Vedno bomo delali na tem, da to še okrepimo za vse ljudi okoli sveta, v vseh jezikih.«

 

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS