Komunikacijska strategija

Komunikacijska strategija

Premišljeno in ciljano komuniciranje vaše zgodbe

Učinkovita komunikacijska strategija določa najbolj relevantne ciljne skupine za vaš izdelek ali storitev ter jih nagovori v pravem trenutku, na pravi način in s pravim sporočilom.

Skrbno načrtovana pot do uspeha

Komunikacijska strategija je ključna za dosego vrhunskih rezultatov, saj nam omogoča, da vemo, kam gremo. Za to pa potrebujemo jasen akcijski načrt. V primeru komunikacije je to premišljena komunikacijska strategija, ki opredeli cilje, h katerim stremimo, in daje jasne smernice za njihovo doseganje.

Z izkušnjami in znanjem, pridobljenim v vseh letih priprave komunikacijskih strategij tako za večje kot manjše naročnike, bomo poskrbeli, da bodo vaša komunikacijska prizadevanja obrodila želene sadove.

ZGODBARJENJE IN VPLETANJE

Snujemo sodobne rešitve za jutrišnje izzive

HARTMANN: Naprej k zdravju

Vzpostavili smo napreden digitalni prodajni kanal, ki je korak pred konkurenco, in znatno okrepili prepoznavnosti blagovne znamke Hartmann na slovenskem in hrvaškem trgu.

Več o projektu Več o projektu

Snujemo sodobne rešitve za jutrišnje izzive

ZGODBARJENJE IN VPLETANJE
HARTMANN_prenova spletne strani

HARTMANN: Naprej k zdravju

Vzpostavili smo napreden digitalni prodajni kanal, ki je korak pred konkurenco, in znatno okrepili prepoznavnosti blagovne znamke Hartmann na slovenskem in hrvaškem trgu.

Več o projektu
Komunikacijska strategija agencija Vodik

S komunikacijsko strategijo do boljših rezultatov

  • Komunikacijska strategija je osnova za konsistentne komunikacijske aktivnosti, ki krepijo vrednost blagovne znamke ter zagotavljajo njen dolgoročni obstoj in uspeh. Vsakdo lahko ustvari posel, vendar pa vsak ne more ostati v poslu.
  • Predstavlja osnovno vodilo blagovne znamke, saj s pomočjo jasno opredeljenih ciljev poskrbi, da znamka ostane osredotočena na to, kar počne najbolje, ter s tem ohranja in poglablja odnos s svojimi ciljnimi občinstvi.
  • Opredeli odnose med ciljnimi skupinami, sporočili, kanali komunikacije in preostalimi aktivnostmi.
Kreativna komunikacijska strategija

Dobra komunikacijska strategija vsebuje

  • jasno določene komunikacijske cilje in ključna sporočila (kaj želimo sporočiti in kaj želimo izpostaviti) ter namen komuniciranja (kakšen učinek želimo doseči);
  • jasno opredeljene ciljne skupine, s katerimi znamka gradi odnos, in opredelitev tona komuniciranja (koga nagovarjamo in kako);
  • seznam ustreznih komunikacijskih kanalov in relevantnih taktičnih sporočil (kje nagovarjamo, poti do ciljnih skupin);
  • komunikacijska orodja in aktivnosti (kako bomo – tehnično in vsebinsko – izvajali komunikacijo);
  • pregledno časovnico (kdaj bomo komunicirali, načrt aktivnosti).
ZNANJE IN IZKUŠNJE

Kako poteka naše sodelovanje

1

Uvodni sestanek

Na uvodnem sestanku se mi bližje spoznamo z vami in vašim podjetjem, vi pa z nami in našim delom. Identificiramo vaše težave, prednosti in potenciale za zastavitev nadaljnjih marketinških aktivnosti v digitalnem okolju.

2

Opredelitev ciljev in strategije

Opredelimo, kdo so vaši ključni deležniki, s kom boste komunicirali in kako boste komunicirali v digitalnem svetu. Z razumevanjem ciljnih skupin bo posredovanje sporočil lažje in učinkovitejše.

3

Določitev digitalnih kanalov

Skupaj z vami določimo digitalne komunikacijske kanale, ki bodo maksimirali sporočilo vaše blagovne znamke ali storitve.

4

Izvedba

Po usklajevanju naših konceptov z vašimi željami in vizijo sledi izvedba projekta. Delo, ki povezuje vsak člen v agenciji – od spletnih načrtovalcev in oblikovalcev, tekstopiscev, vodij projektov, raziskovalcev in strategov do strokovnjakov na področju digitalnega marketinga.

5

Podpora in svetovanje

Vseskozi komuniciramo z vami, vas redno obveščamo o novostih in potencialih vašega podjetja, rezultatih, predlagamo nove rešitve in stremimo k vašemu uspehu.

ZNANJE IN IZKUŠNJE

Kaj je za nas pomembno

Namen

Ničesar se ne lotevamo brez razmisleka. Pred začetkom vsakega projekta natančno določimo, kaj je njegov namen in katero težavo moramo rešiti, da bo karseda uspešen.

Ciljnost

Za zasledovanje uspeha moramo pred začetkom aktivnosti določiti cilje, ki so smiselni, merljivi in realni. To vedno naredimo v sodelovanju z naročnikom na podlagi relevantnih izhodišč in podatkov.

Merljivost

Vse, kar predlagamo in izvedemo, je merljivo. S tem se izognemo morebitnim nejasnostim in napačnim predpostavkam, kar služi kot odlična podlaga za stalno optimizacijo.

Pričnimo sodelovanje Pričnimo sodelovanje