Komunikacijska strategija
Učinkovita komunikacijska strategija določa najbolj relevantne ciljne skupine za vaš izdelek ali storitev ter jih nagovori v pravem trenutku, na pravi način in s pravim sporočilom.
Skrbno načrtovana pot do uspeha
Komunikacijska strategija je ključna za dosego vrhunskih rezultatov, saj nam omogoča, da vemo, kam gremo. Za to pa potrebujemo jasen akcijski načrt. V primeru komunikacije je to premišljena komunikacijska strategija, ki opredeli cilje, h katerim stremimo, in daje jasne smernice za njihovo doseganje.
Z izkušnjami in znanjem, pridobljenim v vseh letih priprave komunikacijskih strategij tako za večje kot manjše naročnike, bomo poskrbeli, da bodo vaša komunikacijska prizadevanja obrodila želene sadove.
Snujemo sodobne rešitve za jutrišnje izzive
HARTMANN: Naprej k zdravju
Vzpostavili smo napreden digitalni prodajni kanal, ki je korak pred konkurenco, in znatno okrepili prepoznavnosti blagovne znamke Hartmann na slovenskem in hrvaškem trgu.
S komunikacijsko strategijo do boljših rezultatov
- Komunikacijska strategija je osnova za konsistentne komunikacijske aktivnosti, ki krepijo vrednost blagovne znamke ter zagotavljajo njen dolgoročni obstoj in uspeh. Vsakdo lahko ustvari posel, vendar pa vsak ne more ostati v poslu.
- Predstavlja osnovno vodilo blagovne znamke, saj s pomočjo jasno opredeljenih ciljev poskrbi, da znamka ostane osredotočena na to, kar počne najbolje, ter s tem ohranja in poglablja odnos s svojimi ciljnimi občinstvi.
- Opredeli odnose med ciljnimi skupinami, sporočili, kanali komunikacije in preostalimi aktivnostmi.
Dobra komunikacijska strategija vsebuje
- jasno določene komunikacijske cilje in ključna sporočila (kaj želimo sporočiti in kaj želimo izpostaviti) ter namen komuniciranja (kakšen učinek želimo doseči);
- jasno opredeljene ciljne skupine, s katerimi znamka gradi odnos, in opredelitev tona komuniciranja (koga nagovarjamo in kako);
- seznam ustreznih komunikacijskih kanalov in relevantnih taktičnih sporočil (kje nagovarjamo, poti do ciljnih skupin);
- komunikacijska orodja in aktivnosti (kako bomo – tehnično in vsebinsko – izvajali komunikacijo);
- pregledno časovnico (kdaj bomo komunicirali, načrt aktivnosti).
Kaj je za nas pomembno
Namen
Ničesar se ne lotevamo brez razmisleka. Pred začetkom vsakega projekta natančno določimo, kaj je njegov namen in katero težavo moramo rešiti, da bo karseda uspešen.
Ciljnost
Za zasledovanje uspeha moramo pred začetkom aktivnosti določiti cilje, ki so smiselni, merljivi in realni. To vedno naredimo v sodelovanju z naročnikom na podlagi relevantnih izhodišč in podatkov.
Merljivost
Vse, kar predlagamo in izvedemo, je merljivo. S tem se izognemo morebitnim nejasnostim in napačnim predpostavkam, kar služi kot odlična podlaga za stalno optimizacijo.