Zgodbarjenje in vpletanje

Kreativna agencija Vodik

V domiselnosti je ključ do uspeha

Z vsakim projektom je naš cilj ustvariti dodano vrednost v obliki edinstvene ideje, ki še ni bila videna in predstavlja oglaševalski presežek.

Kreativna agencija s posluhom za vaše potrebe

Svoj uspeh gradimo na ustvarjalnih žilicah vsakega člana kolektiva in originalnih idejah, ki so plod poglobljenega sodelovanja med kreativno agencijo in naročnikom. Le tako lahko zagotovimo, da bo vaša znamka v poplavi oglasnih sporočil izstopala in prišla »na radar« relevantnih ciljnih skupin.

Edinstvene komunikacijske akcije, ki presenečajo, navdušijo ali nasmejijo, so namreč ključnega pomena za poglabljanje odnosa s kupci in krepitev ugleda znamke, ki je pomemben dejavnik za vaš dolgoročni uspeh.

NAŠI PROJEKTI

Snujemo sodobne rešitve za jutrišnje izzive

LPP: Furam zate

Kako mladim predstaviti delo voznika avtobusa na »kul« način in s tem izboljšati ugled delovnega mesta ter jih obenem privabiti medse kot nove sodelavce? Na to vprašanje smo odgovorili z nenavadno kreativno rešitvijo.

Več o projektu Več o projektu

Snujemo sodobne rešitve za jutrišnje izzive

NAŠI PROJEKTI
Izdelava videa_agencija Vodik

LPP: Furam zate

Kako mladim predstaviti delo voznika avtobusa na »kul« način in s tem izboljšati ugled delovnega mesta ter jih obenem privabiti medse kot nove sodelavce? Na to vprašanje smo odgovorili z nenavadno kreativno rešitvijo.

Več o projektu
JHL_organizacija dogodkov_Vodik

JHL: Ustvarjamo 360-stopinjsko resničnost

Za dodatno privlačnost dogodkov, ki jih organiziramo za JHL, smo za mlade obiskovalce zasnovali virtualno predstavitev navidezne resničnosti in jim prikazali skupno odgovornost do ustvarjanja resničnosti.

Več o projektu
50 let polente_Zlato polje

Zlato polje: 50 let polente

Ob praznovanju 50 let prisotnosti polente v okviru blagovne znamke Zlato polje smo na sodoben način predstaviti okus tradicije in vrednote znamke, ter s tem izkazali poklon jedi, ki so nam jo stregle že babice in mame.

Več o projektu

Lekarna Ljubljana: Prenovljeni zmajček Malček

Zmajček Malček je dolgoletna blagovna znamka Lekarne Ljubljana, pod katero se skrivajo izdelki za naše najmlajše. Naša naloga je bila osvežiti podobo izdelčne linije.

Več o projektu
Kreativna agencija Vodik

Začne se z dobro idejo

Navdihujoče oglaševalske zgodbe so vedno rezultat ustvarjalnih posameznikov, ki v iskanje opaznih rešitev vlagajo ure in ure trdega dela. Kot kreativna agencija, ki želi, da njeni naročniki zasijejo v najsvetlejši luči, vedno stremimo tja, kjer ni bil še nihče.

Kreativna agencija Vodik

Dobra kreativa je rezultat skupinskega dela

Pri snovanju komunikacijskih konceptov v kreativni agenciji Vodik ne poznamo delitve na kreativce in nekreativce. Prav vsak izmed nas – od tekstopiscev in oblikovalcev pa vse do vodij projektov in digitalnih oglaševalcev – lahko z ostalimi brez zadržkov deli svoj pogled in razmišljanje. Verjamemo, da se ključna sestavina najboljših idej skriva v pestrosti izkušenj, razmišljanj in zornih kotov, ki jih prinaša raznolikost ekipe.

Kreativna agencija Vodik

Zakaj je kreativnost pomembna za vašo blagovno znamko

  • Omogoča vam, da izstopite iz povprečja, saj pritegnete pozornost z izvirno vsebino in formo.
  • Pomaga (nad)graditi prepoznavnost vaše blagovne znamke in vašo zgodbo predstaviti na edinstven način, ki vas loči od konkurentov.
  • Kreativne rešitve omogočajo stroškovno učinkovitost, saj zagotavljajo najboljšo vrednost za vloženi denar, ker so bolj prepoznavne in učinkovite v primerjavi s konvencionalnimi komunikacijskimi pristopi.
  • V vašo komunikacijo vnaša značajno in čustveno komponento, ki pomagata vzpostaviti stik in poglobiti odnos z vašim ciljnim občinstvom, kar se slej ko prej odraža na prodajnem mestu.
VEČKRATNO ENKRATNO

Pokrivamo celoten komunikacijski spekter

NEBO NI MEJA

Kako poteka naše sodelovanje

1

Raziskava in analiza

Preden se lotimo dela, se vedno dobro pozanimamo o vašem izdelku ali storitvi, vaši ciljni skupini, trendih, pregledamo konkurenčne rešitve in iščemo smer, ki še ni bila videna. Pravilno zastavljena vprašanja na začetku so osnova za jasno vizijo, strategijo, vrednote in cilje kreativne kampanje.

2

Strategija

Na podlagi dejstev, informacij in raziskave pripravimo kreativno strategijo, s sporočilom, tonom komunikacije in predvidenimi kanali za implementacijo kreativnih rešitev.

3

Kreativna zasnova

Po več urah brainstorminga iz nabora idej izberemo tiste, za katere verjamemo, da bodo imele najboljši učinek. Pripravimo osnovne skice, vizualne zasnove in določimo smernice oblikovanja, preden skupaj z vami izberemo končni koncept.

4

Izvedba

Po usklajevanju naših konceptov z vašimi željami in vizijo sledi izvedba projekta. Delo, ki povezuje vse člene v agenciji – od oblikovalcev, tekstopiscev, vodij projektov, raziskovalcev trga do oglaševalcev.

5

Poročanje

Po uspešno zaključenem projektu opravimo analizo in poročilo o uspešnosti.

KREIRANJE IN PRESEGANJE

Kaj je za nas pomembno

Izkušnje in znanje

S pripravo kreativnih konceptov za domače in tuje naročnike smo pridobili dragocene izkušnje in znanje, s pomočjo katerih bodo vaše kampanje izstopale iz povprečja.

Celovitost rešitev

Pri nas na enem mestu dobite kreativno rešitev, ki lahko vaše občinstvo učinkovito nagovori prek vseh komunikacijskih kanalov – od TV, radia in digitalnega oglaševanja do medijskega zakupa in tiskanih oglasov.

Ekipni duh

S premišljenim izborom ekipe poskrbimo tako za mladostno dinamičnost kot za izkušeno vodenje. Tako vedno najdemo pravo mero kreativnosti, ki vedno stremi k edinstvenosti.

Pričnimo sodelovanje Pričnimo sodelovanje