Kreativna zasnova

Vsaka dobra stvar se začne z dobro idejo. Podjetja si pogosto razbijajo glave in iščejo univerzalni recept za kreativnost, a dejstvo je, da ga ni … Ali pač?

CC

Pri Vodiku trdimo, da smo ta recept našli v obliki kolektiva. Vse se namreč začne z ljudmi, zato jim je potrebno dati dovolj svobode, da ustvarjajo in so inovativni. Tako se v podjetju trudimo, da vlada pozitivna klima in drug drugega spodbujamo h konstantnim inovacijam.

VODIKOV KROG KREATIVNOSTI:

1. »Reaktivno kreativen« tim sodelavcev

3. Predanost željam naših strank

2. Okolje, ki spodbuja odprto inoviranje

4. Konstantna želja po nadpovprečnih rezultatih

Predvsem pa je pomembno, da nobena želja naših strank ni generična. Ker je ena izmed naših glavnih vrednot dolgoročno sodelovanje, vsakemu projektu posebej naklonimo potrebno mero pozornosti.

Na trgu se želimo ločiti od ostalih, zato vedno iščemo ideje, ki še niso bile videne. Vse preveč je namreč ponavljajočih idej, ki ne izstopajo iz povprečja. Naš cilj pa bo vedno ustvariti dodano vrednost v obliki unikatne ideje, ki še ni bila videna in predstavlja presežek na oglaševalskem področju.

Naj bo kreativnost vaša konkurenčna prednost!