Kreativno oglaševanje na spletu: bodite unikatni!


Vse več podjetij se v iskanju novih strank seli na splet, kar je seveda povsem normalno, saj iz dneva v dan poslušamo o naraščujoči pomembnosti digitalnih medijev. Problem nastane, ko prevlada zmotno prepričanje, da je že sama prisotnost na spletu dovolj. Kreativno oglaševanje ne sme ostati zgolj v domeni tiskanih oglasov, še kako pomembna je kreativnost tudi na spletu. V poplavi ponudbe so ravno kreativne rešitve tista stvar, ki vam nudi ključno prednost, da lahko postanete vidni in unikatni.

Oglaševanje na spletu je sicer precej širok pojem, ravno zaradi tega je praktično nemogoče potegniti črto in postaviti enoznačno strategijo kreativnega oglaševanja na spletu. Ne glede na to, da se pojavljate na več kanalih hkrati, je potrebno vedno stremeti k ustvarjanju kreativnih rešitev in to na vsakem mestu posebej.

  1. Kreativno zasnovana spletna stran

Dandanes je spletna stran nekaj nujnega za vsako podjetja. Pogosto se namreč odpravljamo na sestanke, kjer si v namen priprave na podjetje ogledamo spletno stran, zato je v večini primerov ravno spletna stran podjetja prvi stik med vami in vašimi strankami oz. poslovnimi partnerji. Zato je še kako pomembno, da pri oblikovanju in razvoju spletne strani razmišljate kreativno in iščete možnosti za izstopanje.

contact form1
Kreativni obrazci

Če je del vašega posla vezan na pridobivanje kontaktov in kreiranje baze za ponovno trženje storitev, potem je vsekakor pomembno razmisliti o obliki obrazcev, ki jih uporabljate na strani. Ti so lahko bodisi kontaktni (kjer želite, da vas obiskovalci kontaktirajo direktno) bodisi »sign-up« (kjer želite pridobiti kontakte za trženje storitev), potrebno pa je tudi razmisliti kje in kako jih boste pozicionirali na strani.

Medijska vsebina

Vsi se zavedamo, da je uporaba slikovnega materiala že dolgoletna stalnica dobro zasnovanih spletnih strani, v zadnjem času pa je opaziti porast predvsem v uporabi video vsebine. Vedno je namreč treba iskati inovativne rešitve in kako bomo z njimi pritegnili pozornost uporabnikov spleta. V svojo stran vključite t. i. »background video« (video, ki se predvaja v ozadju domače strani). S tem naredite stran izredno dinamično in izstopajočo. Primer znane in dobre strani, ki uporablja takšen pristop je Airbnb.

  1. Pojavnost na socialnih omrežjih

Socialna omrežja sama po sebi sedaj ne predstavljajo več prav posebno inovativnega kanala za pojavljanje in oglaševanje. So predvsem nujen kanal za vse, ki želijo zgraditi dolgotrajen odnos s svojimi strankami in sledilci. Navkljub temu pa ste še vseeno lahko kreativni z izbiro pametne strategije interakcije.

pinterest1

Nova socialna omrežja

Prilagodite izbiro socialnega omrežja vaši dejavnosti in ciljni skupini. Naj vas ne bo strah v strategijo vključiti tudi bolj nova in nepoznana družbena omrežja. Za promocijo oblikovno dovršenih (dizajnerskih) vsebin lahko denimo uporabite Pinterest, medtem ko je za mlajšo generacijo vsekakor Snapchat prava izbira. V prejšnjem prispevku si lahko preberete vse o možnostih, ki jih slednji ponuja za oglaševalce.

Kreativni tipi Facebook oglasov

Oglaševanje na Facebooku je dandanes postalo stalnica, a malokdo se dejansko poslužuje Facebooka v vsej njegovi oglaševalski širini. Poleg klasičnih promoviranih oglasov Facebook namreč ponuja tudi celo vrsto oglasov, ki so prilagojeni za cilje vaše promocije. Več o vseh oblikah Facebook oglasov si lahko preberete v tem prispevku.

Sicer pa je Canvas tip oglasa, ki ponuja največ svobode za ustvarjanje kreativne komunikacije z vašo ciljno skupino. V kolikor ste kreativni in želite s svojimi oglasi izstopati, je vsekakor pravilno, da temu primerno uporabite tudi tip oglasa, ki vam omogoča, da to izkoristite. Druga možnost pa je uporaba Carousel oglasa, kjer lahko z največ petimi slikami zapeljete zgodbo in pritegnete uporabnike Facebooka, da se »sprehodijo« skozi vaš izdelčni splet.

carousel ad1

Vsekakor poleg omenjenih obstaja še mnogo drugih načinov, ki pripomorejo k temu, da izstopite iz množice in s kreativnim razmišljanjem pokažete vašim potencialnim strankam, da obstajate in ste vredni njihovega zaupanja. Pri tem se seveda ne smete preveč omejevati, ampak morate domišljiji pustiti prosto pot. Mnogokrat se zgodi, da se že v samem začetku preveč obremenjujemo s tem kaj lahko in kaj ni mogoče, zato pozabite na omejitve in razmišljajte »out of the box«, le tako boste prišli do kreativnih rešitev in novih strank.

Fotografije: awwwards.com, blog.ketchum.com, adweek.com, ablepixel.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS