Ultimativni vodič za Facebook »vrtljive« oglase


1. Kaj so Facebook »Carousel« oglasi

Facebook “Carousel” oz. vrtiljak oglasi so sodobne oblike oglasov, ki omogočajo da v zgolj eno objavo vstavimo do 10 slik ali videov vsak s svojimi besedili in povezavami. »Carousel« oglasi so veliko večji od klasičnih ter omogočajo, da se v njih premikamo s pomočjo »drsenja« levo ali desno.

Oglasi ne stanejo oglaševalce nič več kot klasični oglasi, saj oblike Facebook oglasov ne vplivajo na ceno prikaza.

2. Prednosti uporabe

Facebook »Carousel« oglasi veljajo za veliko bolj privlačne in zabavne v primerjavi z klasičnimi oblikami oglasov. Po podatkih raziskave naj bi ta oblika oglasov pripeljala za kar 10 – krat več prometa na spletno stran ter imajo  72% večji CTR kot zgolj ena slika v mobilnih aplikacijah.

Prav tako lahko nastavimo, da Facebook optimizira vrstni red slik v posameznem oglasu na podlagi ustreznosti vsakega ciljnega posameznika.

3. Kako narediti svoj »Carousel« oglas

V okviru tega članka vam bomo predstavili kako ustvariti svoj oglas s pomočjo orodja »Ads Manager«. Oglas se lahko prikazuje v mobilni in namizni obliki na Facebooku, lahko pa ga objavimo tudi na Instagramu

  • Določite cilj, ki ga želite doseči z »Carousel« oglasom
  •  V obliki formata, izberemo možnost »Carousel«

  • V nastavitvah lahko določimo ali se naj naše objave avtomatsko razvrščajo glede na njihovo popularnost. V primeru, da želite v oglasu prikazati specifičen vrstni red ali panoramsko sliko je potrebno odstraniti to polje.
  • Kliknite + gumb, če želite dodati več slik v vaš oglas.

  •  Nato se odločite med sliko ali videom za vsako »kartico«.
  •  Naložite vaše kreativne slike in izpolnite URL in opis za vsako »kartico«.
  •  Ko zaključite kliknite »Place Order«, da končate vaš oglas.

4. Kako dizajnirati oglas

Da bo naš oglas, kar se da učinkovit ga moramo zasnovati tako, da bomo s prvo sliko pritegniti uporabnikovo pozornost. Le te morajo biti ostre ter predstavljati visoko kakovost našega izdelka oz. storitve ter biti tematsko medseboj povezane.

Dolžina besedila mora biti prilagojena tako, da bo celoten tekst (90 znakov) viden tudi na mobilnih napravah. Oglasom dodajte gumb “call to action”, da sporočite uporabnikom kaj lahko pričakujejo s klikom na oglas.

5. Dinamično targetiranje in »Carousel« oglas

Obstaja tudi možnost, da uporabimo »Carousel« oglase v povezavi z dinamičnim oglaševanjem. V povezavi omogočata oglaševalcem, da se ustrezni izdelki iz kataloga avtomatično prikazujejo uporabnikom, ki so na naši strani že pokazali zanimanje za določeno kategorijo ali izdelek.

Za več informacij kako deluje dinamično oglaševanje si preberite naš prejšnji članek.

6. Kako učinkovito uporabiti oglas

  1. Prikažite več izdelkov v eni objavi
  2. Predstavite različne funkcije ali uporabo izdelka
  3. “Razkosajte” eno veliko sliko v več manjših slik
  4. Povejte zgodbo s pomočjo zaporednih slik ali videov
  5. V več korakih predstavite vaš delovni proces

V kolikor vas zanimajo ostale možnosti in oblike oglaševanja, ki jih ponuja Facebook si preberite naš prejšnji članek Facebook oglaševanje od A do Ž.

Fotografije: facebook.com, bufferapp.com, amazonaws.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS