Kako bodo novosti na Facebooku vplivale na vašo online strategijo?


Včeraj nas je Facebook razveselil s povsem spremenjenim načinom »všečkanja« objav. Končno smo dobili več opcij izražanja s pomočjo različnih reakcij. Kar se je sicer pripravljalo že nekaj časa, je od včeraj naprej na voljo praktično vsem uporabnikom Facebooka. Za vse stvari v življenju pač ne moremo reči, da so nam všeč, zato smo sedaj poleg klasičnega »like« gumba dobili še sledeče: »love«, »haha«, »wow«, »sad« in »angry«. Poleg novih reakcij pa je v začetku leta k nam prišla še nova oblika oglaševanja na Facebooku, ki ponuja največ možnosti personalizacije do sedaj, a več v nadaljevanju.

reactions-620x349

Vir slike: Facebook.com

Kaj nove reakcije sploh pomenijo?

Sedaj se uporabnikom, ki do Facebooka dostopajo preko osebnih računalnikov, s premikom miške na »like« gumb prikaže nova vrstica, v kateri imajo na voljo izbiro med petimi novimi načini odzivanja na objave svojih prijateljev, blagovnih znamk in ostalih uporabnikov socialnega omrežja. Izgled je s tem prav gotovo pridobil na barvitosti in živahnosti, lahko se tudi bolj natančno izražate in svoj odziv na določeno objavo bolj prilagodite realnemu, brez da bi za to potrebovali spisati daljši komentar. Nova funkcija je že na voljo tudi na mobilnih napravah, uporabimo pa jo tako, da s prstom držimo na »like« gumbu, dokler se nam ne prikažejo še ostale možnosti.

Kaj imajo podjetja od tega?

Po drugi strani pa uvedba novih reakcij predstavlja tudi precejšnjo uganko za vse, ki Facebook uporabljajo v oglaševalske namene. V prihodnjih mesecih se bo namreč pokazalo kaj različne reakcije pomenijo za prednostno prikazovanje določenih vsebin na »news feed-u«. Ti algoritmi bodo seveda ostali v domeni največjega družbenega medija, a pravijo, da zaenkrat večjih sprememb ne gre pričakovati, medtem ko je njihov cilj sčasoma doseči višji nivo personalizacije prikazovanja glede na različne teže posameznih reakcij.

Dobro novico za podjetja predstavlja dejstvo, da bodo s pomočjo novih reakcij lažje spremljali, kako se njihova ciljna skupina odziva na različne objave (kaj jih ujezi, kaj užalosti…), kar pomeni, da bodo lahko svojo komunikacijo nato prilagajali učinku, ki ga želijo doseči. Poleg tega pa Sammi Krug, produktni vodja pri Facebook-u poudarja še, da se bodo sčasoma še več naučili in potrudili, da bodo v »news feed-u« prikazovali zgodbe, ki uporabnike najbolj zanimajo, k čemur naj bi pripomogle tudi nove reakcije.

Canvas

Vir slike: Facebook.com

Kaj je Canvas?

Mnogi verjetno še niste slišali za novo obliko mobilnega oglaševanje na Facebooku, ki jo je družbeno omrežje poimenovalo Canvas (platno). Govora je o sponzoriranih oglasih, ki so na voljo le na mobilni platformi in so k nam prišli šele v letošnjem letu, medtem ko jih v tujini testirajo že nekaj mesecev.

Oglas se prikaže kot normalna, sponzorirana objava, a ob kliku nanjo se poveča čez cel zaslon ter ponuja neskončne možnosti personalizacije. V bistvu res deluje kot neke vrste ustvarjalno platno, saj lahko nanj naneseš praktično vse:

  • slike;
  • video;
  • gumbi;
  • tekst;
  • slikovni vrtiljak.

Canvas predstavlja daleč najbolj personalizirano obliko Facebook oglasa, ki omogoča podjetjem, da se predstavljajo na svež in inovativen način ter s tem stopijo iz množice, zato je tudi tako privlačna za tržnike. V tujini že obstajajo dobre prakse, več o oglaševalskem platnu in nekaterih uspešnih primerih pa si lahko ogledate na naslednji povezavi.

canvas2

Vir slike: Facebook.com

Facebook upravičuje vlogo največjega socialnega medija, saj s konstantnimi izboljšavami vedno znova nadgrajuje uporabniško izkušnjo bodisi na strani vsakodnevnih uporabnikov s pomočjo dodajanja različnih reakcij, bodisi na strani poslovnih uporabnikov, kjer vedno znova preseneča z oglaševalskimi inovacijami, ki omogočajo podjetjem zagotavljanje konkurenčne prednosti.

 

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS