Imate idejo za mobilno aplikacijo in ne veste kje začeti?


Mobilne aplikacije so “in”

Razvoj telefonije in pametnih telefonov je prinesel nov način komuniciranja in informiranja ter navsezadnje postal zelo pomemben del vsakdana posameznika in družbe. Potreba po pametnih telefonih in posledično mobilnih aplikacijah, ki jih le-ti omogočajo, je iz dneva v dan večja. Ni potrebno posebej poudarjati, da so mobilne aplikacije v razcvetu. Veliko podjetij se z željo po digitalizaciji in da ostanejo v koraku s časom odločajo za razvoj mobilnih aplikacij, ki predstavljajo njihove produkte oz. storitve ali pa enostavno nudijo dodano vrednost svojim trenutnim in potencialnim strankam. Z lahkotnostjo in dostopnostjo uporabe mobilnih aplikacij se je tudi ponudba tovrstnih produktov močno okrepila.

ios1

Bolje je, da ste velika riba v majhnem jezeru kot majhna riba v velikem.

Želite razviti mobilno aplikacijo, imate konkretno idejo. a ne veste komu natančno je ta ideja namenjena in kako prilagoditi produkt, da bo potencialnemu uporabniku všeč?

Pomembno je, da razumete probleme, ki jih vaš produkt rešuje in jih definirate. Naslednji korak je, da pripravite seznam potencialnih uporabnikov in si jih skicirate. Skicirarane uporabnike povežite v skupine, npr. po lokaciji. Zastavite si še dodatna vprašanja kot npr. so ženske ali moški? So samski ali poročeni?

Drugi korak je, da premislite o vašem trgu. Pomembno je zavedanje, da živimo v svetu digitalizacije in nišnih rešitev, kjer je zelo pomembno, da ustvarite izjemno in inovativno uporabniško izkušnjo vaši nišni skupini. Nišno zadovoljevanje potreb je bolj učinkovito, ker se tako izognete konkurentom in ciljate na manj uporabnikov, a ste odstotkovno bolj uspešni.

Ko ste vse to storili in imate definiranaga uporabnika, potem si oglejte kakšne rešitve že obstajajo in na kakšen način ste lahko unikatno postavljeni na trg.

Ali sta ideja in uspešna realizacija res dovolj?

Ideja, ki je skrbno zasnovana in rešuje probleme ciljne skupine je zelo pomembna. Za dobro implementacijo ideje potrebujemo tudi odlično izvedbo in programsko kodo, ki nima t.i. »hroščev«, ki močno poslabšajo uporabniško izkušnjo. Izvedba mora pokrivati vse ključne segmente: oblikovanje po najnovejših smernicah operacijskega sistema, t.i. »material design«, oblikovanje in validiranje uporabniške izkušnje, razvoj v svežih programskih okoljih, ki omogočajo izkoristek strojne in programske opreme. ipd. Pa sta razvoj in ideja res dovolj? Ne gre zanikati, da poznamo veliko zgodb o uspehu, kjer se doseže viralna rast brez investicije v oglaševanje. Spomnimo se znane slovenske zgodbe o uspehu, kjer je startup podjetje Outfit7 doseglo nepričakovan svetovni uspeh z aplikacijo Talking Tom. Malo ljudi ve, da je bila aplikacija Talking Tom najprej lansirana za operacijski sistem iOS in sicer leta 2010, ko je bilo na Apple App Store-u približno 30-krat manj mobilnih aplikacij. Veliko ljudi tudi ne ve, da je bil osrednji del ekipe sestavljen iz posameznikov, ki so uspešno delovali pod okriljem brskalnika Najdi.si in so imeli veliko raznovrstnih digitalnih izkušenj, tudi z vidika digitalnega oglaševanja.

ios2

Kako postati viden?

Okrepljena ponudba in misteriozno okolje je postavilo nov izziv oglaševalcem. Lahkotnost in dostopnost uporabe mobilnih aplikacij je močno vplivala na trend, kjer veliko podjetij oz. zagonskih podjetij ustvarja tovrstne produkte. Podatki, da je trenutno na Apple App Store-u in Google Play-u preko 3 milijone aplikacij pričajo o temu, da je trg veliko bolj zasičen kot nekaj let nazaj.  Misterioznost izvira s strani algoritmov. ki so jih razvilil velikani kot so Apple, Google in Microsoft in so zaslužni za izpostavljenost produktov v trgovinah za aplikacije (t.i. App Store). Poraja se torej vprašanje kako postati kljub močni konkurenci viden?

ios3

Toliko za začetek, konkretne nasvete za trženje mobilnih aplikacij lahko pričakujete v naslednjem prispevku.

Fotografije: apple.com, techfly.co.uk, pcmag.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS