Znaš pritegniti obiskovalce na svoj dogodek?


Organizacija dogodkov ni mala malica in tega se zaveda vsak organizator prireditev, dogodkov, konferenc in nenazadnje tudi zabav. Vse se začne z načrtovanjem dogodka, nadaljuje z organizacijo in izvedbo, prav posebno vlogo pa odigra tudi (spletna) promocija dogodkov. Si torej na točki, ko si zorganiziral že ves dogodek. Govorniki so potrjeni, prostor rezerviran, ekipa je pripravljena. Vse kar manjka so obiskovalci. Kako jih pritegniti?

  1. Imej pravo vsebino na pravem mestu

Pomembno je, da je vsebina ki jo objaviš na družbenih omrežjih kvalitetna in ustrezna. Tako jo bodo ljudje opazili in si ustvarili dobro mnenje o samem dogodku. Fotografije s spleta, z nizko resolucijo ne pridejo v poštev. Uporabi različne kanale kot so Facebook, Instagram, Snapchat, vendar prilagodi vsebino glede na kanal kjer jo objavljaš.

povečan-doseg-objav

  1. Objavljaj utrinke iz »behind-the-scenes«

Organizacija dobrega dogodka ni mačji kašelj. Prikaži obiskovalcem vse strani organizacije dogodka, tako napake, kot uspehe. S to vsebino se boste približali obiskovalcem, ki se bodo lahko z vami bolje poistovetili.

  1. Ustvari »buzz« z nagradno igro

Spodbudi potencialne obiskovalce k sodelovanju. S komentiranjem, deljenjem vsebin bodo sodelovali v nagradni igri. Lahko jim ponudiš brezplačne vstopnice, VIP doživetje, odvisno od samega dogodka. Bolj kot bo nagrada privlačna, večji bo odziv ljudi in s tem večja promocija dogodka.

  1. Stopi v kontakt s »trend-setterji«

Na vseh družbenih omrežjih so posamezniki, ki imajo veliko sledilcev kateri cenijo njihovo mnenje. Poišči tiste, ki so relevantni za tvoj dogodek in jim ponudi možnost sodelovanja. Z njihovo pomočjo lahko pridobiš, dosežeš določeno bazo ljudi, ki jih drugače ne bi mogel.

  1. Ustvari dogodek na Facebooku

Osnova, ki jo verjetno že vsi počnete. Toda to, da je to osnova še ne pomeni da je vedno narejena kot je treba. Kot prvo mora imeti ustrezen naslov, iz katerega je točno razvidno za kakšen dogodek gre. Prav tako mora biti ustrezna prikazna fotografija ter sam opis dogodka. V opisu morajo biti podane vse informacije, kot so kraj, čas, namen dogodka. Seveda pa tudi link do spletne strani ter nakupa vstopnic. Opis pa naj ne bo preobširen, informacije o govornikih in podobno, naj bodo objavljene na spletni strani.

  1. V dvoje je lepše

Ponudite možnost ugodnejšega nakupa karte večjim skupinam, ugodne pakete za dve ali tri osebe… Na ta način spodbudiš ljudi, da se pogovarjajo o dogodku, ter iščejo znance, ki bi si tudi želeli iti, ter bi tako skupaj kupili vstopnico za ugodnejšo ceno. Velikokrat se na ta način pridobi ljudi, ki še kolebajo med tem ali bi se udeležili dogodka ali ne.

  1. Združi vse obiskovalce

Za udeležence dogodka ustvari privatno skupino na Facebooku. Raznih konferenc se udeležijo ljudje, ki imajo zagotovo nek skupen interes. V skupini se lahko obveščajo o novicah iz te teme, ali širijo koristne informacije, še posebej če gre za manjši dogodek.

  1. #

Ustvari kratek, zapomnljiv »hashtag«. Uporabi ga pri vsaki vsebini, ki jo objavljaš v zvezi z dogodkom. Dober »hashtag« bodo zagotovo uporabljali tudi obiskovalci.

hashtag pravila

  1. Ustvari video

Videoposnetki so trenutno najbolj viralna vsebina na družbenih omrežjih. Imajo največji doseg in število ogledov glede na vsebine ostalih vrst. Lahko ustvariš napovednik o dogodku, ki naj bo profesionalen in zabaven. Lahko objavljaš posnetke o vsakodnevnem dogajanju, samem organiziranju, posnetke govornikov ki vabijo na dogodek, itd. S tem pridobiš pozornost in navdušiš ljudi nad dogodkom.

native-video-doseg

  1. Oglašuj svoje govornike/nastopajoče

Ustvari slikovne objave z naslovom dogodka in njihovimi fotografijami ter mislimi, preko katerih jih bodo obiskovalci bolje spoznali in se jim približali. Te vsebine objavljaj na družbenih omrežjih ter spodbudi govornike/nastopajoče naj storijo enako. Več informacij in daljši opis programa ter govornikov/nastopajočih objavi na spletni strani. Pri dogodkih je spletna stran ključnega pomena, saj si jo zagotovo ogledajo vsi, ki so zainteresirani za nakup vstopnic. Poskrbi, da bo stran enostavna in praktična. Tako bo obiskovalec zagotovo brez težav našel vse informacije, ki jih potrebuje.

  1. Posvetite čas aktivnostim med in po dogodku

Sama izvedba dogodka bo obiskovalcem ustvarila mnenje. Tako kot je pomembna zabavna, zapomnljiva vsebina na spletu pred samim dogodkom, je prav tako pomembna vsebina na samem dogodku. Dogodki združujejo ljudi. Morajo se počutiti sproščene, povezane. Ne pozabi na sam namen dogodka, in čim bolje komuniciraj in imej interakcije s svojimi obiskovalci. Ob koncu dogodka ponudi obiskovalcem možnost, da izpolnijo anketo o dogodku. Tako boš dobil povratno informacijo in ideje za nadgradnjo. Ob koncu ankete, prosi za dovoljenje objave njihovih komentarjev, saj lahko, če so pozitivni, veliko pripomorejo k vaši promociji. Ostanite v stiku z vašimi obiskovalci tudi skozi vse leto. In sicer ne skozi »spam« vsebino, temveč z relevantno, poučno vsebino, ki jo pošiljate obiskovalcem preko maila.

Najbolj pomembno je, da imate ves čas v mislih namen dogodka. Vedno se spomnite zakaj to ustvarjate in počnete ter »nalezite« ljudi s svojim navdušenjem do dogodka.

Fotografije: neilpatel.com, louisem.com, megalytic.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS