Pokemon GO za blagovne znamke in povečanje prometa?


Čeprav je od izida igre Pokemon GO minilo že nekaj časa, še vedno dokaj pogosto vidimo otroke in mladostnike, kako zatopljeni v svoje pametne telefone hodijo naokrog in iščejo redke Pokemone. Igra je požela mnogo medijske pozornosti, še največ negativne, saj se je igralcem pripetilo kar nekaj nesreč, ki pa so se zgodile predvsem kot posledica nepravilne in nepremišljene uporabe igre. Dejstvo je, da igra obstaja, je izredno razširjena in priljubljena ter ima mnogo neizkoriščenega potenciala za podjetnike, lastnike lokalov in trgovin. Ravno zaradi tega vam bomo v nadaljevanju predstavili nekaj načinov, kako obrniti “pokemanijo” sebi v prid.

Za obuditev spomina – kaj je Pokemon GO?

Nekje proti koncu 90. letih prejšnjega stoletja so se Pokemoni razširili s pomočjo risane TV serije, igralnih kart in mnogih iger za takrat priljubljeno Nintendovo platformo “Game boy”. Govorimo o posebnih risanih zverinicah, ki se uporabljajo primarno za bojevanje med uporabniki. Igra Pokemon GO nadaljuje tradicijo Pokemonov in s pomočjo uporabe sodobne tehnologije približa lovljenje Pokemonov današnji mladini. Umestitev obogatene resničnosti, kjer so zverinice pozicionirane v fizični svet, se je izkazala za zadetek v polno.

pokemon-aplikacija

Uporabniki so namreč prisiljeni, da potujejo naokrog in iščejo redke Pokemone, ki se lahko nahajajo praktično povsod, zato je čas zadrževanja uporabnikov v aplikaciji izredno velik. Cilj igre je zbrati vse oz. čim več Pokemonov ter se nato bojevati proti ostalim uporabnikom v za to posebej namenjenih prostorih (t. i. “gym” – telovadnica).

Kako jih lahko lastniki trgovin, lokalov in restavracij uporabijo sebi v prid?

V nadaljevanju vam bom predstavil nekaj preprostih načinov, ki so popolnoma brezplačni in s pomočjo katerih se lahko blagovne znamke aktivno vključijo v skupnost igralcev Pokemon GO. Po vzoru Entrepreneur-ja, znanega portala in revije za podjetnike, se lahko tudi pri nas morda kmalu nadejamo ponudbe, ki bo prilagojena “pokemaniji”.

Spodbudite jih k deljenju

Po vsej verjetnosti slike iz vaše poslovalnice ne bodo delili kar sami od sebe, zato jim morate ponuditi neko darilo v zameno. V ta namen lahko pričnete akcijo na socialnih omrežjih, kjer vsakega, ki bo opazil Pokemone v vaših prostorih in to delil preko Twitterja oz. Facebooka nagradite s kuponom za popust oz. brezplačnim napitkom/prigrizkom.

pokemon-akcija

Objavljajte Pokemone na socialnih omrežjih

Ko v vaši prodajalni oz. gostinskem obratu opazite kakšnega Pokemona (za kar morate seveda uporabljati aplikacijo in vsake toliko preveriti območje), ga delite preko socialnih omrežij. S tem boste dali uporabnikom vedeti, da se na vašem območju nahajajo zgoraj omenjene zverinice. Seveda je bolje, če je Pokemon bolj redek, a za to potrebujete tudi malo sreče.

Iskalce Pokemonov opozorite na vašo ponudbo

Ker igra zahteva veliko hoje naokrog, se igralci kaj hitro utrudijo, zato je za lastnike gostinskih obratov to priložnost, da jim priskočijo na pomoč. V ta namen lahko uporabite oglasno tablo, s pomočjo katere komunicirate svojo ponudbo osvežujoče pijače. Seveda pa ne smete pozabiti tudi na njihove pametne telefone. Igra je namreč izredno energetsko požrešna, zato so vsi igralci še kako hvaležni, če si lahko med premorom napolnijo svoj telefon in tako na lovu vztrajajo dlje. To lahko preprosto naredite s pomočjo t. i. “power bank-ov”.

Prilagodite akcije glede na različne ekipe

Ko igralci v igri dosežejo določeno stopnjo, si morajo izbrati eno izmed treh ekip (rumena, rdeča in modra). Ko to enkrat izberejo, prehajanje ni več mogoče, zato lahko svojo ponudbo prilagodite, tako da imajo člani določenih ekip različne ugodnosti (ob različnih dneh). Seveda si lahko izberete tudi svojo ekipo, pri čemer pa bodite pozorni in izberite tisto, ki je vaši blagovni znamki najbližje (po barvi oz. zgodbi, ki je v ozadju).

pokemon-ekipa

Zakaj so uporabniki nezanemarljiva ciljna skupina?

Malo prej sem omenil, da se je “pokemanija” začela že v poznih 90. letih prejšnjega stoletja, zato so prvi ljubitelji in navdušenci nad franšizo danes stari že 25-30 let, zaključujejo študij oz. že imajo službe in nekateri že celo ustvarjene družine. Skratka gre za ciljno skupino, ki se je nad Pokemoni navdušila prva, zato bodite prepričani, da mnogi tudi dandanes uporabljajo Pokemon GO, morda igrajo že celo njihovi otroci?

Vsekakor gre za veliko število igralcev, ki so dnevno aktivni in predvsem mladi, zato je z vidika pomlajevanja ciljne skupine in približevanja vaše blagovne znamke mlajšim takšna marketinška odločitev dobra naložba v lojalnost in prihodnost.

Fotografije: alignable.com, twitter.com, androidauthority.net, polygon.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS