Ballantine's izobraževanje

  • Naročnik: Pernod Ricard Slovenija
  • Elementi akcije: zasnova, organizacija in izvedba dogodka, PR, grafično oblikovanje, tisk
  • Kratek opis akcije:

V agenciji Vodik se zavedamo pomena dogodkov, na katerih imamo priložnost bolj osebno pristopiti do ključne skupine in vzpostaviti boljše sodelovanje ter zvestobo. Za Pernod Ricard Slovenija smo zato poskrbeli za vrhunsko doživetje na Ljubljanskem gradu, ki ga je »gostil« legendarni Ballantine’s.

Pod taktirko Kena Lindsaya, mednarodnega ambasadorja blagovnih znamk hiše Chivas Brothers in člana Reda vitezov viskija, so gostje spoznali skrivnosti viskijev, zbrane pa sta zabavala tudi Anja Križnik Tomažin ter Uroš Perič. Naša agencija je poskrbela za zasnovo, organizacijo dogodka kot tudi kreativno zasnovo vseh potrebnih Ballantine’s elementov, tako tiskanih materialov kot oblačil hostes.