#Casaliotok

  • Naročnik: Josef Manner
  • Elementi akcije: kreativna zasnova, izvedba gverilske promocije s promotorkami, produkcija video oglasa
  • Kratek opis akcije:

Za potrebe promocije blagovne znamke Casali , smo en teden izvajali gverilske promocije po Ljubljani. Tekom promocij smo podelili 11.660 vzorčkov po 19 lokacijah, medtem pa smo obiskali tudi približno 600 podjetij. Pri tem smo poskrbeli za načrtovanje gverilskih akcij, izbiro lokacij, fotografiranje dogajanja, za samo izvedbo pa so poskrbele naše hostese in promotorke – Vodikove zvezde.

Da pa gverilska akcija ni odmevala le po ulicah Ljubljane, smo s #casaliotok dosegli preko 200 objav na socialnih omrežjih. Med temi je najbolj viralna objava prejela celo 206 všečkov in 12 delitev. Poleg vsega smo promocijske aktivnosti tudi posneli ter zmontirali kratek video, ki povzema celotno dogajanje. A kar je najpomembneje, vsem mimoidočim smo vsaj malo polepšali dan in jim pričarali nasmeh na obrazu.