
Blaginja: Medicinski pripomočki na enem mestu
Zasnova in razvoj spletne trgovine, spletno oglaševanje in SEO optimizacija.
GO-ST d.o.o.
Kreativna zasnova, celostna grafična podoba, priročnik
GO-ST d.o.o.
Kreativna zasnova, celostna grafična podoba, priročnik
Podjetje GOST je sinonim za vrhunsko gostinsko opremo in inovativne rešitve v panogi. Kot sodobno, specializirano podjetje z dolgoletnimi izkušnjami v HORECA segmentu se ukvarja s projektiranjem, prodajo, servisom in proizvodnjo profesionalne gostinske opreme. Njihova tradicija temelji na družinskih vrednotah in celovitem pristopu, ki zagotavlja vrhunsko podporo tako javnemu kot zasebnemu sektorju.
GOST je uveljavljena blagovna znamka z bogato zgodovino in močno tržno prisotnostjo. Pri prenovi smo se soočili z izzivom, kako osvežiti vizualno identiteto in jo narediti sodobnejšo, ne da bi pri tem izgubili njen prepoznavni značaj. Potrebovali smo vizualni jezik, ki bo deloval enotno na vseh komunikacijskih kanalih, obenem pa omogočal prilagodljivost v različnih aplikacijah.
V sodelovanju s podjetjem GOST smo izvedli celovito prenovo njihove blagovne znamke, s ciljem posodobitve celostne grafične podobe (CGP) in krepitve prepoznavnosti na trgu. Projekt je vključeval več ključnih faz:
Najprej smo pripravili podrobno analizo obstoječega stanja podjetja in konkurenčnega okolja. Ta temeljita raziskava je bila osnova za oblikovanje novih predlogov, ki so odražali vrednote in vizijo podjetja GOST.
Na podlagi zbranih vpogledov smo razvili dva koncepta prenovljenega logotipa. Oba predloga sta temeljila na posodobitvi vizualne identitete podjetja, pri čemer smo upoštevali sodobne oblikovalske trende in ohranili prepoznavnost blagovne znamke.
Prenovljena celostna grafična podoba (CGP) temelji na sodobnem, minimalističnem oblikovanju, ki izraža vrednote podjetja. Ključni elementi prenove vključujejo:
Za dosledno uporabo novega logotipa in celostne grafične podobe smo pripravili PDF dokumentacijo, ki vsebuje natančna navodila za pravilno uporabo vseh vizualnih elementov. To zagotavlja enotno predstavitev blagovne znamke na vseh komunikacijskih platformah.
V sklopu prenove smo oblikovali različne operativne materiale, kot so vizitke, kuverte, bloki, dopisni papirji, e-mail podpisi in PowerPoint predloge. Ti elementi so bili skrbno oblikovani v skladu z novo celostno grafično podobo, kar prispeva k profesionalni in usklajeni podobi podjetja.
Pripravili smo kreativno zasnovo naslovnice in petih tipičnih strani kataloga, ki predstavljajo bogato ponudbo podjetja GOST. Sodobna in vizualno privlačna oblika kataloga omogoča učinkovitejšo predstavitev izdelkov in storitev ter izboljšuje komunikacijo s strankami.
Oblikovali smo grafike za notranje in zunanje prostore podjetja ter poskrbeli za celovito znamčenje poslovnih prostorov. To vključuje označbe na stavbi, vozilih in drugih površinah, ki pripomorejo k večji prepoznavnosti blagovne znamke GOST v javnosti.
Prenovljena celostna grafična podoba je podjetju GOST prinesla osvežen, sodoben in dosleden vizualni izraz, ki še naprej gradi zaupanje pri obstoječih partnerjih ter privablja nove stranke. Nova podoba odraža stabilnost, kakovost in inovativnost podjetja, hkrati pa je prilagojena sodobnim oblikovalskim trendom in digitalnim formatom.
Prenova celostne grafične podobe ni bila zgolj vizualna nadgradnja, temveč strateški korak k utrditvi blagovne znamke na trgu in ustvarjanju močne identitete, ki bo podjetje GOST spremljala v prihodnost.