Reference
Oblikovanje

GOST: Celostna grafična prenova za prihodnost

Naročnik:

GO-ST d.o.o.

Elementi:

Kreativna zasnova, celostna grafična podoba, priročnik

Naročnik:

GO-ST d.o.o.

Elementi:

Kreativna zasnova, celostna grafična podoba, priročnik

Podjetje GOST je sinonim za vrhunsko gostinsko opremo in inovativne rešitve v panogi. Kot sodobno, specializirano podjetje z dolgoletnimi izkušnjami v HORECA segmentu se ukvarja s projektiranjem, prodajo, servisom in proizvodnjo profesionalne gostinske opreme. Njihova tradicija temelji na družinskih vrednotah in celovitem pristopu, ki zagotavlja vrhunsko podporo tako javnemu kot zasebnemu sektorju.

Izziv: Posodobitev identitete brez izgube prepoznavnosti

GOST je uveljavljena blagovna znamka z bogato zgodovino in močno tržno prisotnostjo. Pri prenovi smo se soočili z izzivom, kako osvežiti vizualno identiteto in jo narediti sodobnejšo, ne da bi pri tem izgubili njen prepoznavni značaj. Potrebovali smo vizualni jezik, ki bo deloval enotno na vseh komunikacijskih kanalih, obenem pa omogočal prilagodljivost v različnih aplikacijah.

GOST IMA PRAV

V sodelovanju se skriva uspeh

V sodelovanju s podjetjem GOST smo izvedli celovito prenovo njihove blagovne znamke, s ciljem posodobitve celostne grafične podobe (CGP) in krepitve prepoznavnosti na trgu. Projekt je vključeval več ključnih faz:

GOST IMA PRAV
POSODOBITEV

1. Inventarizacija in analiza

Najprej smo pripravili podrobno analizo obstoječega stanja podjetja in konkurenčnega okolja. Ta temeljita raziskava je bila osnova za oblikovanje novih predlogov, ki so odražali vrednote in vizijo podjetja GOST.

2. Idejna zasnova

Na podlagi zbranih vpogledov smo razvili dva koncepta prenovljenega logotipa. Oba predloga sta temeljila na posodobitvi vizualne identitete podjetja, pri čemer smo upoštevali sodobne oblikovalske trende in ohranili prepoznavnost blagovne znamke.

POSODOBITEV
KOMPOZICIJA

Prepoznavna, a osvežena vizualna podoba

Prenovljena celostna grafična podoba (CGP) temelji na sodobnem, minimalističnem oblikovanju, ki izraža vrednote podjetja. Ključni elementi prenove vključujejo:

  • Posodobljen logotip – ohranja prepoznavno obliko, a z izboljšano tipografijo in barvno shemo za boljšo berljivost in vizualno usklajenost.
  • Določitev barvne palete – dominantna črna in bela barva, dopolnjeni z rdečo kot poudarkom, ustvarjajo eleganten in profesionalen vtis.
  • Nova tipografija – kombinacija Config Condensed za naslove in Plus Jakarta Sans za besedila zagotavlja sodoben in prefinjen izgled.
  • Operativni materiali – zasnova vizitk, dopisnih listov, e-podpisov, embalaže in drugih komunikacijskih materialov v skladu z novo podobo.
  • Prenova vizualne identitete vozil in poslovnih prostorov – celostna uskladitev zunanjega izgleda podjetja s prenovljeno grafično podobo.
KOMPOZICIJA

temelji so temelji

Osnovni priročnik

Za dosledno uporabo novega logotipa in celostne grafične podobe smo pripravili PDF dokumentacijo, ki vsebuje natančna navodila za pravilno uporabo vseh vizualnih elementov. To zagotavlja enotno predstavitev blagovne znamke na vseh komunikacijskih platformah.

Operativni materiali

V sklopu prenove smo oblikovali različne operativne materiale, kot so vizitke, kuverte, bloki, dopisni papirji, e-mail podpisi in PowerPoint predloge. Ti elementi so bili skrbno oblikovani v skladu z novo celostno grafično podobo, kar prispeva k profesionalni in usklajeni podobi podjetja.

CELOSTNO

Katalog

Pripravili smo kreativno zasnovo naslovnice in petih tipičnih strani kataloga, ki predstavljajo bogato ponudbo podjetja GOST. Sodobna in vizualno privlačna oblika kataloga omogoča učinkovitejšo predstavitev izdelkov in storitev ter izboljšuje komunikacijo s strankami.

Prenova vizualne identitete vozil in poslovnih prostorov

Oblikovali smo grafike za notranje in zunanje prostore podjetja ter poskrbeli za celovito znamčenje poslovnih prostorov. To vključuje označbe na stavbi, vozilih in drugih površinah, ki pripomorejo k večji prepoznavnosti blagovne znamke GOST v javnosti.

Rezultat: Krepitev prepoznavnosti in enotna vizualna podoba

Prenovljena celostna grafična podoba je podjetju GOST prinesla osvežen, sodoben in dosleden vizualni izraz, ki še naprej gradi zaupanje pri obstoječih partnerjih ter privablja nove stranke. Nova podoba odraža stabilnost, kakovost in inovativnost podjetja, hkrati pa je prilagojena sodobnim oblikovalskim trendom in digitalnim formatom.

Prenova celostne grafične podobe ni bila zgolj vizualna nadgradnja, temveč strateški korak k utrditvi blagovne znamke na trgu in ustvarjanju močne identitete, ki bo podjetje GOST spremljala v prihodnost.

Želeli smo posodobiti in utrditi trideset let staro blagovno znamko. Vsekakor nismo želeli izgubiti prepoznavnosti. Hvala celotni Ekipi Vodik za vašo domiselno rešitev!

Janez Križman
lastnik in direktor podjetja GO-ST d.o.o.
Pričnimo sodelovanje Pričnimo sodelovanje