Odiseja: Vesolje vsebin
razvoj komunikacijske strategije, vizualna nadgradnja, kreativna zasnova, tekstopisje, razvoj predstavitvenih in lansirnih materialov, digitalna strategija, 3D-videoprodukcija, embalaža, darilne kartice, plakati
Instax
Upravljanje družbenih omrežij, Influencer marketing, giveawayi
Instax
Upravljanje družbenih omrežij, Influencer marketing, giveawayi
Fujifilm Slovenija d.o.o. je uradni zastopnik znamke Instax za Slovenijo in Hrvaško. Skrbi za distribucijo, promocijo ter komunikacijo instant fotoaparatov, tiskalnikov in filmov, s katerimi Instax prinaša pristne trenutke in otipljive spomine v vsakdan.
Kako obdržati čar analognega v svetu, ki drvi 120 na uro?
Instax fotoaparati imajo nekaj, česar današnja digitalna izkušnja ne more poustvariti: čarobnost trenutka, ki se razvije v roki. Zato smo za Instax Slovenija in Hrvaška prevzeli upravljanje družbenih omrežij in s tem ustvarili prostor, kjer pristni spomini zaživijo tudi v digitalnem svetu.
Naš izziv je bil jasen: razviti dolgoročno komunikacijo, ki ohranja duh znamke, aktivira skupnost in hkrati povečuje prepoznavnost Instaxa pri mlajši ciljni skupini, tako na slovenskem kot hrvaškem trgu.
Navdušenje nad trenutki, ki se razvijejo pred očmi, ni nekaj, kar se da zrežirati. Je pristno. Zato vsak story, objava ali giveaway nastaja z mislijo na tiste, ki Instax že nosijo s sabo – na izletih, piknikih, v šolskih torbah in potovalnih nahrbtnikih. Ustvarjamo tako, kot bi ustvarjali zase. Z občutkom. Z veseljem. Z ljubeznijo do trenutkov, ki ostanejo.
Vzpostavili smo poenoten, a lokalno prilagojen glas blagovne znamke na Facebooku in Instagramu. Vsebina temelji na lifestyle momentih, ustvarjalnih idejah za uporabo Instaxa ter vključevanju skupnosti z #instaxmoment.
Sporočilo Instaxa presega jezike – a vsak trg potrebuje svoj ton.
Globalni slogan “don’t just take, give.” smo za lokalno občinstvo preoblikovali v čustveno močan prevod, ki zveni naravno in nagovori duha deljenja:
»Ne le da jo narediš, jo tudi deliš.«
S tem nismo le prevedli besed, temveč ohranili bistvo znamke: da je fotografija darilo, ki ga deliš z drugimi.
Vso vsebino oblikujemo z mislijo na vsakodnevne priložnosti za ‘printanje spominov’ – od izletov, prijateljskih srečanj do romantičnih večerov in praznikov. Z objavami spodbujamo kreativnost, samoiniciativo in predvsem čustveno vez z izdelkom.
Sodelujemo z ustvarjalci, ki Instax živijo – ne le promovirajo. Skupaj z njimi organiziramo izvirne nagradne igre, kjer so spomini vedno v ospredju, ne izdelki.
Pomembno nam je, da vsebina ni videti kot oglas, ampak kot del nečesa lepega, pristnega in vrednega deljenja.
V ekipi vemo, kako poseben občutek je, ko fotografija ‘prileze ven’ iz fotoaparata. Kako zabavno je urejati album s prijatelji. In kako dober občutek je, ko se nek trenutek preseli v nekaj otipljivega.
Zato ustvarjamo komunikacijo, ki gre naravnost v srce, ne v prodajni predalček.
Težko izberemo le enega, ker z vsakim giveawayem znova razveselimo nekoga, ki Instaxa resnično začuti.
Spomnimo se storyja ene od zmagovalk, ki nas je zares ganil:
“Nikoli nisem mislila, da bo tak ‘mali fotoaparat’ postal nekaj, kar me spremlja na vsakem koraku. Zdaj si z Instaxom delam dnevnik poletja!”
To je tisto, zaradi česar to delamo. Ne gre le za nagrade, gre za trenutke, ki dobijo trajno mesto v življenju ljudi.