
Žito: Po okusu razuma in srca
Kreativna zasnova in izvedba kampanje, digitalno oglaševanje, POS materiali.
Atlas, Gree, Thermia
kreativna zasnova in izvedba komunikacijskih kampanj ter aktivnosti
Družinsko podjetje Atlas Trading d.o.o. ima več kot 30 let izkušenj na področju distribucije ogrevalnih in hladilnih naprav. V zadnjih desetih letih je podjetje postalo eden najkompetentnejših partnerjev na področju toplotnih črpalk in klimatske tehnike v Sloveniji.
Danes ponujajo napredne rešitve za ogrevanje, hlajenje in rekuperacijo toplote, ki strankam zagotavljajo maksimalno udobje, zanesljivost in prihranek energije.
Za blagovno znamko Atlas zasnovati krovno komunikacijsko strategijo in na podlagi smernic zasnovati ter izvesti sezonske tržnokomunikacijske aktivnosti za segmenta klimatske naprave (BZ Gree) in geotermalne črpalke (Thermia).
Blagovna znamka Atlas ni imela jasno začrtane kreativne strategije, zato smo pred oblikovanjem komunikacijskih aktivnosti zasnovali celovito krovno komunikacijsko strategijo, ki docela definira blagovno znamko, ciljne skupine, ton komunikacije, komunikacijske smernice, preplet kanalov ter kratkoročne in srednjeročne cilje komuniciranja.
Poglaviten izziv je bil poudariti dolgoročnost brezhibnega delovanja geotermalnih črpalk Thermia (več kot 25 let). Hkrati smo morali poudariti tudi tipične predstavnike ciljne skupine. Kreativna ideja je v središče kampanje postavila naslovni nagovor »Brezskrbnost za 100 letnih časov« in tri predstavnike ciljne skupine (lastnico hotela, direktorja podjetja in lastnico družinske hiše).
Za posredovanje sporočil kampanje smo sestavili učinkovit preplet komunikacijskih kanalov, ki so omogočali zavidljiv doseg za sorazmerno nizka sredstva.
Elementi kampanje: tiskani oglasi, veleplakati, radijski oglasi, spletne pasice, družbena omrežja, PR …
Naša naloga je bila predstaviti blagovno znamko klimatskih naprav Gree kot najbolj prodajano med vsemi v kategoriji. Sicer v Sloveniji dokaj neznan proizvajalec je v svetu številka ena.
Temu je sledila kreativna rešitev, ki je v središče komunikacije postavila nenavadno trditev »Gree – svetovni jezik za kakovost«. To trditev smo prevedli tudi v zgodbo TV-oglasa in radijskih oglasov.
Elementi kampanje: TV-oglas, tiskani oglasi, veleplakati, radijski oglasi, spletne pasice, družbena omrežja, PR …
Namen krovne kampanje je bila utrditev pozicije podjetja Atlas kot zanesljivega partnerja in strokovnjaka, ki ponuja optimalne ter dolgoročne rešitve za ogrevanje in hlajenje. Rdeča nit kampanje je trditev strank, ki so se pred leti odločile za storitve podjetja Atlas: »Pred X leti sem izbral/-a prav.«
Komunikacijo smo izvedli po naslednjih kanalih: tiskani oglasi, veleplakati, radijski oglasi, spletne pasice, družbena omrežja, PR.
Kampanji je sledila tudi objava prenovljenega spletnega mesta, ki smo ga v celoti zasnovali in razvili v naši agenciji.