Reference
Dogodki

Lexus: lansiranje novega modela LBX

Toyota Adria d.o.o.

Blagovna znamka:

Lexus

Elementi:

organizacija in izvedba dogodka, kreativna zasnova, grafično oblikovanje, PR, video, izdelava spletne aplikacije, digitalno oglaševanje, tekstopisje.

Blagovna znamka:

Lexus

Elementi:

organizacija in izvedba dogodka, kreativna zasnova, grafično oblikovanje, PR, video, izdelava spletne aplikacije, digitalno oglaševanje, tekstopisje.

Podjetje Toyota Adria d.o.o. je del globalne Toyotine družine in že od leta 1998 deluje kot generalni uvoznik in distributer vozil Toyota v regiji, ki zajema Slovenijo, Hrvaško, Bosno in Hercegovino, Srbijo, Črno goro, Severno Makedonijo ter Kosovo.

Poleg tega ponuja tudi vozila prestižne znamke Lexus, ki združuje vrhunsko kakovost, napredne tehnologije, eleganten dizajn in izjemno vozno izkušnjo.

Izziv

Identificirati prepričljivo lokalno zgodbo za novi Lexus LBX in jo prilagoditi za pan-evropsko kampanjo “Osupljiv vsak dan.”
Ustvariti osupljiv dogodek ob lansiranju novega modela Lexus LBX, ki bi obiskovalcem pustil dolgotrajen vtis, ter se pri tem osredotočiti na povezavo med emocionalnim doživetjem in izjemno tehnološko naprednostjo Lexus avtomobilov.
Lansiranje novega LBX dodatno podpreti z digitalno kampanjo, ki bi gledalcem vzbudila željo po doživetju vožnje z Lexusom.

KOVAČNICA IDEJ

Lokalizacija za slovenski trg

“Osupljiv vsak dan” je bil čustveno obogaten prevod gesla “Everyday extraordinary”, ki je poudarjal izjemnost novega modela Lexus LBX in nepozabno vozno izkušnjo. S tem sloganom smo želeli prikazati, kako Lexus LBX prinaša osupljivo izkušnjo v vsakdanje življenje voznikov. Prilagoditev za slovenski trg je vključevala uporabo tega slogana v vseh promocijskih materialih, oglasih in digitalnih kampanjah, da smo zagotovili močno in dosledno sporočilo.

KOVAČNICA IDEJ
VTISI IN DOŽIVETJA

Utrinek osupljivosti: dogodek za lansiranje novega Lexus LBX

Pri lansiranju novega modela Lexus LBX smo ustvarili doživetje, ki je poglobljeno poudarjalo čustveno dojemanje vožnje. Zavedali smo se, da vsak posameznik doživlja osupljivost na svoj način, zato smo želeli združiti to raznolikost v naše odražanje in doživetje. Skozi premišljeno izbrano dinamiko – rdeča barva, ki simbolizira strast in energijo, zelena barva za sprostitev in udobje, ter oranžna barva za radovednost in inovativnost – smo izpostavili ključne atribute vozila.

VTISI IN DOŽIVETJA
OSUPLJIVOST

Brezčasna eleganca

Prostor je bil oblikovan s subtilno dekoracijo in opremo, ki so elegantno izražali vrednote senzualnosti z dobrim okusom, mladostne samosvojosti, barvite ženstvenosti ter samozavesti.

Vsak element – od izbora hrane in pijače ter glasbenega programa do inovativne postrežbe, predstavitvenih videov, oblikovanja podpornih tiskovin in prireditvenega prostora – je prispeval k edinstveni izkušnji, prilagojeni različnim občutkom osupljivosti.

OSUPLJIVOST

Personalizirane testne vožnje

EDINSTVENO

Na dogodku smo gostom omogočili edinstveno aktivacijo, kjer je vsak udeleženec preko posebno zasnovane spletne aplikacije vnesel svoje osebno ime. Črke v imenu so nato oblikovale edinstveno potovanje, ki je vključevalo aktivnosti, kulturne in naravne znamenitosti, predloge restavracij in namestitev po vsej Sloveniji.

Naš cilj je bil preseči običajno testiranje vozil in ponuditi popolnoma prilagojeno izkušnjo, ki je v celoti odražala individualne preference vsakega udeleženca. Vsako ime je postalo ključ za edinstveno testno vožnjo. Udeleženci so prejeli personalizirane predloge doživetij in destinacij, trije nagrajenci pa so prejeli priložnost za personalizirano vikend testno vožnjo z novim LBX, ki so jo izkoristili glede na rezultate, dobljene na dogodku.

Večplastni pristop...

Naš pristop k oglaševanju modela LBX je temeljil na večplastni komunikaciji preko družbenih omrežij in drugih digitalnih kanalov. Zasnovali smo prodajni lijak, ki vključuje različne faze, od ozaveščanja (awareness) do angažiranja (engage), testnih voženj in naprednih oblik digitalnega oglaševanja.

Tako smo uspešno nagovarjali različne ciljne skupine.

Vsebinski segmenti so bili skrbno oblikovani, da bi poudarili glavne prednosti vozila, s čimer smo pritegnili pozornost in povečali ozaveščenost o LBX.

Spletna aplikacija “Svet osupljive LBX vožnje” je dodatno krepila zanimanje, saj je obiskovalcem ponudila personalizirano izkušnjo in dodatno okrepila našo prisotnost ter interakcijo z obiskovalci.

Pričnimo sodelovanje Pričnimo sodelovanje