Reference
Oblikovanje

MORAŠ V CLARUS!

Planeta d.o.o.

Blagovna znamka:

Optika Clarus

Elementi:

kreativna zasnova, zasnova tržno-komunikacijske akcije, grafično oblikovanje, vsebinska zasnova kampanje, tekstopisje, razvoj tiskanih materialov, sodelovanje pri medijski izvedbi.

Blagovna znamka:

Optika Clarus

Elementi:

kreativna zasnova, zasnova tržno-komunikacijske akcije, grafično oblikovanje, vsebinska zasnova kampanje, tekstopisje, razvoj tiskanih materialov, sodelovanje pri medijski izvedbi.

Optika Clarus, del podjetja Planeta d.o.o., je vodilna slovenska veriga optik z več kot 30-letno tradicijo. Ponaša se z največjo ponudbo korekcijskih in sončnih očal pri nas ter strokovnimi optičnimi storitvami v več kot 30 poslovalnicah po Sloveniji. Kot del evropske skupine Fielmann ostaja zavezana kakovosti, dostopnosti in vrhunski uporabniški izkušnji.

Izziv:

Pomlad je za Clarus eno ključnih prodajnih obdobij, ko se poveča zanimanje za sončna in korekcijska očala. A hkrati je to tudi čas, ko skoraj vsaka druga znamka nastopa z novo kolekcijo, popusti in pozivi k zadnji priložnosti. Kako v takem okolju ostati relevanten, drugačen in viden? Kako preseči še en generični “-25 %” oglas in dejansko spodbuditi ljudi, da vstopijo v optiko?

Odgovor smo poiskali v pristopu, ki je povezal oboje – ponudbo in zgodbo. Kampanja je temeljila na prepoznavnih, vsakdanjih situacijah, v katerih se lahko najde skoraj vsak, ter jih podala na humoren, nevsiljiv način. Cilj ni bil le spodbuditi nakup, ampak najprej pozornost in nasmeh. Šele nato je prišla ponudba.

Moraš v Clarus

Strategija

Pri Clarusu niso želeli kampanje, ki bi delovala le en dan. Želeli so nekaj, kar bo imelo trajnejši vpliv. Odločili smo se za strukturirano, tedensko kampanjo v treh komunikacijskih valovih, a s konsistentno idejo skozi vse faze: najprej zbuditi zanimanje, nato ponuditi razlog, na koncu ustvariti občutek nujnosti.

Namesto da bi takoj razkrili ponudbo, smo začeli s situacijami, v katerih se lahko prepozna prav vsak: nerodno pozdraviš napačno osebo. Vzameš likalno desko namesto surfa. Prebereš napačno tablo. Oglasi so bili zasnovani kot preproste življenjske vinjete, zgrajene na drobnih pomotah, ki nas povezujejo in vse vodijo do enakega zaključka: Moraš v Clarus.

Ko smo ujeli pozornost, smo postopoma razkrili tudi promocijsko ponudbo. Zaključni dnevi kampanje so bili komunikacijsko bolj neposredni, z jasnimi sporočili o omejenem trajanju akcije in poudarkom na tem, da je pravi trenutek za odločitev tukaj in zdaj.

V vseh fazah smo ohranjali prepoznaven ton: človeški, dostopen, z ravno pravšnjo mero humorja in dosledno vezan na identiteto blagovne znamke.

Moraš v Clarus

Kreativna rešitev

Krovni nagovor »Moraš v Clarus!« je bil rdeča nit kampanje – preprost, jasen in dovolj odprt, da je deloval tako v čustvenem kot prodajnem nagovoru. Bil je poziv k akciji, obenem pa tudi namig, nasvet ali zaključek vsake situacije, ki smo jo prikazali.

Kreativa je temeljila na humorju in neposrednih vizualnih sporočilih. V ospredje smo postavili vsakdanje zaplete, ki nastanejo, ko ti ponagaja slab vid ali močno sonce – od zamenjav predmetov do neustreznih reakcij v nepričakovanih trenutkih. Zgodbam smo dodali domač ton in občutek pristnosti z vključitvijo zaposlenih v video formate, kar je še dodatno okrepilo verodostojnost.

Digitalno komunikacijo smo nadgradili tudi v fizičnem prostoru – z namerno zamaknjenimi plakati in drugimi vizualnimi posegi na prodajnih mestih, ki so pozornost pritegnili prav s tem, kar nagovarjamo: s pogledom, ki potrebuje osvežitev.

Izvedba

Kanalno je vključevala:

  • Digitalno oglaševanje
  • Video oglase z zaposlenimi
  • Radijsko oglaševanje
  • Televizijski oglas
  • Letake in plakate z jasno predstavitvijo ponudbe

Rezultat

Kampanja je dosegla visoko stopnjo odziva – tako v fizičnih poslovalnicah kot na digitalnih kanalih.
Prvi del je učinkovito ustvaril emocionalno povezavo in pripravil teren, srednji val z razkritjem ponudbe je spodbudil nakupne namene, zadnja faza pa je ustvarila jasen premik k akciji. Zaznali smo pozitivne reakcije uporabnikov in povečano prisotnost znamke v digitalnem okolju.

Ob tem je kampanja dosegla tudi enega ključnih ciljev: Clarus se ni pozicioniral le kot mesto popustov, ampak kot znamka, ki zna nagovoriti ljudi na bolj osebni, življenjski ravni.

Moraš v Clarus! je bila več kot prodajna kampanja. Bila je premislek o tem, kako ljudem prodati ne le očala, temveč razloge, da poskrbijo zase. In če se ob tem nasmehnejo, še toliko bolje.

Z agencijo Vodik sodelujemo že vrsto let na drugih področjih, zato ni bilo nobenega dvoma, ko smo se odločali o novi in sveži ideji za našo pomladno akcijo – izbrali smo prav njih.
Celotna idejna zasnova »Moraš v Clarus« nas je takoj nasmejala in prepričala v skupno zgodbo. Tesno sodelovanje in njihova hitra odzivnost skozi celoten projekt sta prinesla želene rezultate.
Hvala vsakemu posamezniku, ki je bil del tega projekta!

Martina Grdič
Vodja marketinga za Optiko Clarus
Pričnimo sodelovanje Pričnimo sodelovanje