MORAŠ V CLARUS!
Zasnova tržno-komunikacijske akcije, grafično oblikovanje, vsebinska zasnova kampanje, tekstopisje, razvoj tiskanih materialov, sodelovanje pri medijski izvedbi.
Odiseja
razvoj komunikacijske strategije, vizualna nadgradnja, kreativna zasnova, tekstopisje, razvoj predstavitvenih in lansirnih materialov, digitalna strategija, 3D-videoprodukcija, embalaža, darilne kartice, plakati …
Odiseja
razvoj komunikacijske strategije, vizualna nadgradnja, kreativna zasnova, tekstopisje, razvoj predstavitvenih in lansirnih materialov, digitalna strategija, 3D-videoprodukcija, embalaža, darilne kartice, plakati …
Odiseja je nova blagovna znamka, ki želi postati osrednje prizorišče zabavnih, kulturnih in poslovnih vsebin v Sloveniji. A njena ambicija presega le ponudbo kakovostnih vsebin. Odiseja si prizadeva ustvariti nekaj trajnejšega: prostor, kamor ljudje ne pridejo zgolj na koncert, film ali konferenco, temveč po navdih, veselje in znanje.
Podobo znamke je že prej zasnovala priznana oblikovalka, ime in identiteta pa sta bila navdihnjena z legendarno filmsko klasiko Odiseja v vesolju. Izhodišče je bilo jasno: ustvariti komunikacijski sistem, ki bo to simboliko razširil, poglobil in prenesel v celovit svet vsebin. Za nas je bil ključen izziv, kako iz celostne podobe ustvariti otipljivo, privlačno in dolgoročno komunikacijo, ki bo rasla skupaj z znamko.
Podlaga za razvoj učinkovite in dolgoročne strategije je bila obstoječa celostna podoba, ki je vključevala ime, logotip in osnovne vizualne elemente. To zasnovo smo sprejeli kot navdih in jo nadgradili v široko komunikacijsko strategijo, namenjeno predstavitvi vizije blagovne znamke in ustvarjanju temeljev za prihodnje vsebinske segmente.
Namen začetne faze strategije je bil trojen: postaviti prepoznavno vizualno in vsebinsko osnovo, pritegniti pozornost javnosti ob otvoritvi in zasnovati ogrodje za nadaljnjo nadgradnjo komunikacije v prihodnosti. Hkrati je bila ključna tudi želja, da se že v začetku jasno izpostavi tehnološko napreden značaj Odiseje ter vzbudi pričakovanje in občutek, da z otvoritvijo Odiseje v slovenski prostor prihaja nekaj resnično izjemnega.
Strategija je tako iskala načine, kako skozi vsak stik z blagovno znamko prenesti občutek navdušenja nad izkušnjo, ki združuje inovacije, interaktivnost in tehnološko podprta doživetja, kakršnih obiskovalci doslej niso poznali.
Končna odločitev sloni na t. i. »planetarnem principu«: konceptu, v katerem ima vsak programski segment (poslovni, filmski, glasbeni, otroški …) svojo vizualno identiteto, a znotraj istega vesolja. To je omogočilo, da komunikacija ostaja enotna, a se lahko učinkovito prilagaja posameznim ciljnim skupinam, pri tem pa ohranja občutek pripadnosti isti zgodbi – zgodbi, ki združuje vsebine, tehnologijo in vizijo prihodnosti.
V središče komunikacije je bil postavljen slogan »Vesolje vsebin«, ki nosi tako metaforično kot dobesedno moč: ponazarja raznolikost programov, njihovo medsebojno povezanost in občutek odkrivanja. Ta misel je bila osnova za vizualni jezik, ki se izraža prek »planetarnih svetov«, kjer vsak planet nosi svojo temo: glasbeni, filmski, poslovni, otroški ipd.
Vizualna zasnova je črpala iz obstoječih elementov celostne podobe, a jih je razširila v prilagodljiv sistem, ki omogoča uporabo na različnih komunikacijskih kanalih in formatih.
Poseben poudarek je bil namenjen tudi temu, da podoba ne deluje zgolj kot povabilo v Odisejo, temveč obiskovalce spremlja tudi po tem – skozi skrbno zasnovano embalažo, darilne kartice, predstavitvene materiale in digitalno komunikacijo, ki ohranja stik z uporabniki tudi po njihovem obisku.
V prvi fazi so nastali ključni komunikacijski materiali, s katerimi je bila predstavljena vizija Odiseje. Pročelje objekta so že aprila krasila prva komunikacijska sporočila, tik pred uradno otvoritvijo pa so sledili še drugi materiali, ki so nadgradili zgodbo.
Vzpostavljena je bila celovita digitalna strategija, s katero se Odiseja povezuje s svojim občinstvom prek spletnih kanalov in družbenih omrežij. Vzporedno je nastala tudi 3D-videoprodukcija, ki obiskovalce popelje v svet Odiseje z gibljivo, pripovedno močjo.
Podoba blagovne znamke se nadaljuje tudi po prestopu v fizični prostor, saj premišljeno oblikovana embalaža, darilne kartice, plakati in drugi materiali ustvarjajo celovito in čutno doživetje ter krepijo vtis, da Odiseja ni le prizorišče, temveč zgodba, ki traja.
Odiseja se je javnosti predstavila s podobo, ki jasno komunicira njeno identiteto, a pušča prostor za prihodnjo nadgradnjo. Prvi odzivi kažejo, da nova blagovna znamka izstopa s prepoznavnim videzom, premišljeno strukturo in navdihujočo naracijo.
S tem pristopom Odiseja izpolnjuje svojo vizijo in postaja prostor povezovanja, doživetij, izmenjave vtisov in zabave. Prostor, v katerega se obiskovalci ne vračajo le zaradi vsebin, temveč zaradi občutka, ki ga te vsebine vzbudijo.