NAROČNIK: Atelier Karim
BLAGOVNA ZNAMKA: Atelier Karim
ELEMENTI: idejna in kreativna zasnova sistema embalaž in označevalne table, stilska dodelava logotipa
LETO IZVEDBE: 2021
Atelier Karim, butični slaščičarski studio priznanega slovenskega slaščičarja in kuharskega mojstra Karima Merdjadija, slovi po vrhunskih slaščicah v inovativnih kombinacijah okusov. Karimove dobrote so kot nalašč tako za vsakdanje kot posebne priložnosti in, seveda, tudi praznična obdarovanja in razvajanja.

IZZIV
Naročnikova želja je bila prenova podobe embalaž obstoječih izdelkov Brownies, Cookies, Tropicana, Tiramisu in Chococaramel ter izdelava svetlobne table, s katero bi povečal opaznost svoje butične trgovinice v Ljubljani. Po nekaj seansah sladkanja s Karimovimi dobrotami smo prišli do kreativne rešitve, ki je navdušila naročnika – in kmalu zatem tudi mnoge sladokusce.

Prenova embalaž in stilska dodelava logotipa
Prvi korak v prenovi sistema embalaž je bila stilska osvežitev logotipa. Tipografijo zapisa Karim, ki je nosila preveč časovno zaznamovane estetike, smo posodobili z nevpadljivo spremembo – z brezčasno tipografijo, ki znaku dodaja brezčasno komponento in zagotavlja, da je bolj prezenten, močan, bolj viden in v sozvočju z novim re-designom embalaže.
Od tortic do makronov … in vsa čarovnija vmes
Za etikete embalaž smo zasnovali unikaten vzorec, ki na različnih barvnih podlagah povezuje celotno linijo izdelkov.
Navdih za rešitev smo našli v dveh osnovnih geometrijskih oblikah, ki simbolično predstavljata torto in macaron in ju »stopili« v unikaten vzorec, ki zaokrožuje celoten asortiman Karimovih izdelkov, od macaronov do tort, z vsemi dobrotami vmes. V minimalistični estetiki vzorca, ki diskretno prehaja iz ene oblike v drugo, se skriva tudi Karimova življenjska filozofija – stapljanje meja med na videz nezdružljivim in odprta pot domišljiji, ko gre za eksperimentiranje s kombinacijami okusov, arom, barv, tekstur in oblik.
Geometrijsko urejen vzorec izraža filigransko natančnost, mojstrsko perfekcijo in pozornost do detajlov, ki zaznamujejo Karimov način dela in njegove slaščičarske mojstrovine.
Za božični las smo zasnovali posebno, praznično različico embalaže.
Novo podobo embalaže so poleg zvestih ljubiteljev Karimovih slaščic opazili tudi na spletni strani Packaging Of The World ter spletnih straneh Media Marketing in Marketing Magazin.

Svetlobna tabla
Na novi svetlobni tabli smo predstavili osvežen logotip. Svetlobna tabla se stilsko ujema z ambientom prodajalnice Atelier Karim v Ljubljani, obenem pa sovpada z estetiko nove embalaže.