NAROČNIK: Atelje Potovanje Duše
ELEMENTI: Google Adwords oglaševanje, Facebook oglaševanje, Instagram oglaševanje, izdelava pristajalne strani
KLJUČNI INDIKATORJI USPEŠNOSTI: Donosnost glede na vložena sredstva v oglaševanje (“ROAS”)
LETO IZVEDBE: 2019

2388 % donosnost glede na vložena sredstva v oglaševanje
Vzpostavili smo učinkovit prodajni lijak, s pomočjo katerega smo pomagali napolniti dvorano Gospodarskega razstavišča za nastop svetovno znanega influencerja Jayja Shettyja.
O PROJEKTU
Jay Shetty je trenutno eden najvplivnejših influencerjev na svetu! Ima 4 milijarde ogledov na kanalu YouTube, več kot 20 milijonov sledilcev na Facebooku ter več kot 4 milijone sledilcev na Instagramu. Revija Forbes ga je uvrstila tudi na lestvico “Forbes 30 under 30”, ki predstavlja 30 najvplivnejših ljudi, mlajših od 30 let
Sodeluje z največjimi blagovnimi znamkami na svetu. Povabljen je bil na osrednja predavanja vodilnih podjetij, kot so Google, L’Oreal, Facebook, Coca Cola, HSBC, EY, Microsoft in Accenture,in je prejemnik številnih prestižnih nagrad na področju influencinga, govorništva in digitalnih vsebin.
PREGLED PROJEKTA
Naročnik oziroma organizator dogodka (Potovanje Duše d.o.o.) je želel vzpostaviti učinkovit sistem za online prijave, ki je poleg Eventimove prodaje kart predstavljal glavni vir vseh prijav.
V agenciji Vodik smo za naročnika vzpostavili učinkovit prodajni lijak, ki so ga sestavljali:

IZZIVI
Čeprav je Jay Shetty svetovno znana medijska osebnost, je relativno nepoznan širšemu slovenskemu občinstvu, prav tako pa je bila cena vstopnice (v povprečju 161,5 €/vstopnico) za slovenske razmere relativno visoka.
Prav tako naročnikova ciljna stranka oziroma skupnost, ki jo gradi okoli svoje blagovne znamke in storitev, ki jih ponuja, nekoliko odstopa od kroga ljudi, ki jih Jay Shetty nagovarja. Naročnik se je znašel pred izzivom, kako obvestiti tiste, ki niso v njihovem dosegu.
REŠITEV
REZULTATI
2388 %
Preko obrazca za prijavo na dogodek smo od konca januarja 2019 do 18. maja 2019 izmerili 1109 konverzij.
Skoraj 24 % vseh konverzij je bilo neposredno izmerjenih iz Google AdWords plačljivih kampanj.
Dobrih 20 % vseh konverzij je bilo izmerjenih iz naslova neposrednega vpisa URL-ja pristajalne strani, kar pomeni, da lahko kot posredno konverzijo pripišemo delno Google AdWords in delno Facebook kampanjam.
45 % konverzij je bilo izmerjenih neposredno iz Facebook kampanj.
Investicija v oglaševanje se je povrnila 35-krat!