NAROČNIK: Podravka d. d.
BLAGOVNA ZNAMKA: ŽITO
ELEMENTI: kreativna zasnova, POS materiali, oglasi za družbena omrežja, video z izjavami okuševalcev
LETO IZVEDBE: 2021
Žitovi kruhi že več kot šest desetletij veljajo za pojem slovenske pekarske tradicije, kakovosti in raznovrstnosti. V skladu s sodobnimi trendi, ki jih narekuje osveščenost potrošnikov in stremenje k zdravemu življenjskemu slogu, so v Žitu razvili nov kruh z drožmi, Drožnik, ki je po raziskavi med potrošniki ocenjen kot najboljši kruh z drožmi.

IZZIV
Kreativna zasnova nosilnega motiva kampanje, vizualno izpostaviti značilno luknjičasto sredico kruha, obenem pa predstaviti številne prednosti Drožnika, kruha z drožmi, glede na ostale kruhe z drožmi.

Drožnik
Pri snovanju nosilnega motiva jih je navdihnilo dejstvo, da je Drožnik z vseh vidikov najboljši kruh, saj ima tako racionalne kot emocionalne atribute, zato zadovolji tako tiste, ki kupujejo z razumom kot tiste, ki kupujejo s srcem. Tako so prerezan hlebec Drožnika prikazali kot dve polovici možganov – levo, racionalno, in desno, emocionalno. Ob vsaki pa, v slogu diagramskega prikaza, nanizali racionalne oz. emocionalne razloge za nakup Drožnika.
Raziskava med potrošniki
Drožnik se je v raziskavi med potrošniki izkazal kot najboljši kruh z drožmi. Ta prestižni naslov so izpostavili in podkrepili z video vsebinami z odzivi potrošnikov med okušanjem Drožnika. Od racionalnih do emocionalnih, saj eni kupujejo (bolj) s srcem, drugi z razumom, a Drožnik zadovolji oboje. V zgodbo so subtilno umestili prikaze kruha, podprte s komentarji potrošnikov, ter tako izpostavili tudi fizične atribute Drožnika.
