NAROČNIK: Gledring
ELEMENTI: komunikacijski priročnik, pozicijski slogan blagovne znamke Withcar, redizajn logotipa, dodatni grafični elementi, nova postavitev oglasov
LETO IZVEDBE: 2019
Podjetje Gledring je želelo svojo spletno trgovino Withcar.si pozicionirati kot vodilno spletno trgovino za avtomobilsko dodatno opremo. Poleg dviga prepoznavnosti blagovne znamke Gledring oz. Withcar in povišanje tržnega deleža nakupov preko spleta je bila ena od pomembnejših nalog skomunicirati “premium” naravo tako trgovine kot tudi njenih izdelkov.
Večina lastnikov vozil se zaveda, da je treba vzdrževati (in investirati v) svoje vozilo. Pametno je kupovati avtomobilske dodatke in kakovostno opremo premium razreda, saj ta prinaša zagotovljeno kakovost in se popolnoma prilega vsakemu tipu vozila določene znamke. Natanko to ponuja spletna trgovina Withcar – nabor dodatne opreme, narejene po meri vozila.


Zgodba o premium spletni trgovini
Withcar je spletna trgovina podjetja Gledring, ki se lahko pohvali z več desetletji znanja, tradicije, kakovosti in inovativnosti. Ponudba izdelkov premium razreda vedno prinaša najboljšo kakovost, odlično uporabniško izkušnjo, vrhunski dizajn, izbrane materiale, popolno prileganje tipu in blagovni znamki vozila ter certifikate kakovosti. Komunikacijo, ki dobro povzame ta dejstva, najbolje opiše ena sama beseda – popolnost.


Popolna kakovost, popolno prileganje – popolno zadovoljstvo
Z novim pozicijskim sloganom »Izbrana popolnost« povemo, da ima spletna trgovina le izbrane izdelke oz. takšne, pri katerih ni bilo sklenjenih nobenih kompromisov, saj jih odlikujejo le najboljše lastnosti. Sporočamo tudi to, da ti izdelki predstavljajo najboljše, kar se da dobiti za vozila kupcev spletne trgovine Withcar – torej le »najboljše od najboljšega«.
Produktnim oglasom za gumijaste preproge in korita ter tipske senčnike Gledring, kar je primarna blagovna znamka, ki se prodaja v trgovini Withcar, smo priredili headline »Popolna kakovost, popolno prileganje«, ki uspešno nadaljuje zgodbo o izbrani popolnosti.


