Naprej k zdravju

Paul HARTMANN
.

NAROČNIK: Paul HARTMANN Adriatic d.o.o., PAUL HARTMANN d.o.o.

BLAGOVNA ZNAMKA: Paul HARTMANN

ELEMENTI: kreativna zasnova, zasnova in razvoj spletne trgovine, spletno oglaševanje, komunikacijska strategija, SEO optimizacija, medijski zakup, serija tiskanih in spletnih oglasov.

LETO IZVEDBE: 2020

HARTMANN je podjetje z več kot 200-letno zgodovino in bogato tradicijo, katerega osnovno poslanstvo se odraža v sloganu »Naprej k zdravju« in svojo zavezo uresničuje vsak dan. Podjetje je prepoznavno po visoko kakovostnih in tradicionalnih medicinskih pripomočkih s področja inkontinence, oskrbe ran, zaščite sebe in okolice, dezinfekcije ter nadzora temperature in krvnega tlaka.

IZZIV

Vzpostavitev digitalnega prodajnega kanala, ki je korak pred konkurenco, in krepitev prepoznavnosti blagovne znamke HARTMANN na slovenskem in hrvaškem trgu, obenem pa z vsebinami s področja zdravja krepiti ozaveščenost o pomenu skrbi za zdravje ter kako izboljšati kakovost življenja.

Spletna trgovina

Na podlagi analize in raziskave ključnih trgov smo vzpostavili razvejano strukturo spletne trgovine, ki je bila zasnovana po usmeritvah SEO optimizacije.

Za slovenski in hrvaški trg smo zasnovali uporabniku prijazno spletno trgovino, ki omogoča enostavno in pregledno navigacijo po ključnih stebrih podjetja HARTMANN tako na mobilnih napravah, ko tudi na osebnem računalniku.

 

Oblikovna zasnova je prečiščena in minimalistična ter sledi celostni grafični podobi podjetja. Kreativna rešitev spletnega mesta je interaktivni prikaz kategorij na sliki človeškega telesa, na katerem lahko s klikanjem po delih telesa izbiramo želene kategorije in izdelke.

Napredna spletna trgovina ponuja tudi možnost naročila brezplačnih vzorcev izdelkov za inkontinenco ter razdelek Vprašajte zdravnika, kjer imajo obiskovalci spletne strani možnost, da zapišejo vprašanje s področja inkontinence, oskrbe ran, diagnostike, zaščitne opreme, razkuževanja in o izdelkih HARTMANN.

Za krepitev prepoznavnosti blagovne znamke HARTMANN med ključnimi ciljnimi skupinami (posamezniki, ki iščejo rešitve s področja zdravja, in potencialni novi poslovni partnerji) smo ustvarili tudi ozaveščevalne vsebine oziroma nasvete s področja skrbi za zdravje ter izboljšanja kakovosti zdravja.

Prisotnost na družbenih omrežjih

Za krepitev prepoznavnosti in ugleda blagovne znamke HARTMANN smo izdelali tudi komunikacijski načrt objav za družbena omrežja za oba trga.

Spletni oglasi

Pomemben del oglaševalske strategije sta bila izdelava serije oglasov glede na posamezno kategorijo (inkontinenca, oskrba ran, diagnostika, razkuževanje in zaščita) ter medijski zakup v tiskanih in digitalnih medijih v Sloveniji ter spletnih medijih na Hrvaškem.

Za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in interakcije s ključnimi ciljnimi skupinami s posameznih področij, smo preko platform Google Ads in Facebook Ads vzpostavili spletne oglaševalske kampanje, s katerimi krepimo zavedanje o prisotnosti blagovne znamke s tradicijo na slovenskem in hrvaškem trgu.

Izjava naročnika

null

»Interaktivni prikaz področij omogoča preglednejšo in hitrejšo navigacijo po spletni trgovini, hkrati pa ponuja vsebine z dodano vrednostjo, kako lahko naše stranke izboljšajo kakovost svojega zdravja. Veseli nas, da je ekipa agencije Vodik s strokovnostjo in kreativnostjo ustvarila spletno trgovino, ki združuje prav vse vrednote podjetja HARTMANN.«

– Sandra Miladinovič, HARTMANN Slovenija

 

Preverite, kakšno rešitev bi predlagali vam …