NAROČNIK: CUP II
BLAGOVNA ZNAMKA: Park Center Ljubljana
ELEMENTI: kreativna zasnova, zunanje oglaševanje, grafično oblikovanje, tekstopisje, radijski oglas, oglaševanje na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram)
LETO IZVEDBE: 2019
S pomladno kampanjo za nakupovalno središče Park Center Ljubljana smo želeli, da obiskovalci začutijo, da je pomlad v zraku.

Oglej si pomlad iz ptičje perspektive
Naše izkušnje s pomladno obarvanim Park Centrom, vonjem pomladnih cvetlic in igrivostjo smo želeli deliti tudi z drugimi, in sicer prek plakatov, ter jih tako privabiti v Park Center, da tudi sami doživijo pomlad. Med opazovanjem nas je zanimalo, kako izgleda pomlad iz zraka, zato smo obiskovalcem ponudili možnost, da v nagradni igri osvojijo dron, s katerim si lahko ogledajo pomlad v Park Centru tudi iz te perspektive. Nagradna igra je potekala v trgovinah znotraj Park Centra ter na njihovi Facebook strani.

Dišeči cvetovi vabijo v Park Center
Obiskovalci nakupovalnega središča so pomlad lahko tudi dejansko zavonjali, saj so bili vhodi trgovin opremljeni z dišečimi cvetovi, mimoidoči v centru Ljubljane pa so na plakatu prav tako lahko zavonjali pomlad v obliki izpostavljenih dišečih cvetov.



S kampanjo smo želeli doseči, da obiskovalci Park Centra pomlad začutijo z vsemi čutili – jo vidijo, zavonjajo, občutijo. Da doživijo pomladno vzdušje, ki je prisotno vse okrog njih.