Občuti pomlad v zraku

PARK CENTER LJUBLJANA

NAROČNIK: CUP II

BLAGOVNA ZNAMKA: Park Center Ljubljana

ELEMENTI: kreativna zasnova, zunanje oglaševanje, grafično oblikovanje, tekstopisje, radijski oglas, oglaševanje na družbenih omrežjih (Facebook, Instagram)

LETO IZVEDBE: 2019

S pomladno kampanjo za nakupovalno središče Park Center Ljubljana smo želeli, da obiskovalci začutijo, da je pomlad v zraku.

Oglej si pomlad iz ptičje perspektive

Naše izkušnje s pomladno obarvanim Park Centrom, vonjem pomladnih cvetlic in igrivostjo smo želeli deliti tudi z drugimi, in sicer prek plakatov, ter jih tako privabiti v Park Center, da tudi sami doživijo pomlad. Med opazovanjem nas je zanimalo, kako izgleda pomlad iz zraka, zato smo obiskovalcem ponudili možnost, da v nagradni igri osvojijo dron, s katerim si lahko ogledajo pomlad v Park Centru tudi iz te perspektive. Nagradna igra je potekala v trgovinah znotraj Park Centra ter na njihovi Facebook strani.

Dišeči cvetovi vabijo v Park Center

Obiskovalci nakupovalnega središča so pomlad lahko tudi dejansko zavonjali, saj so bili vhodi trgovin opremljeni z dišečimi cvetovi, mimoidoči v centru Ljubljane pa so na plakatu prav tako lahko zavonjali pomlad v obliki izpostavljenih dišečih cvetov.

null

S kampanjo smo želeli doseči, da obiskovalci Park Centra pomlad začutijo z vsemi čutili – jo vidijo, zavonjajo, občutijo. Da doživijo pomladno vzdušje, ki je prisotno vse okrog njih.

null

Preverite, kakšno rešitev bi predlagali vam …

Call Now ButtonPokličite nas
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.