NAROČNIK: Ljubljanske mlekarne
BLAGOVNA ZNAMKA: Planica
ELEMENTI: kreativna zasnova nagradne aktivnosti, slogan, grafično oblikovanje POS materiala
LETO IZVEDBE: 2019
Navdih pri kreativni zasnovi je bila zagotovo zapičena žlička v sladki Planici, vroč pesek, na katerem v lenobnosti rišemo čačke, in naše družinsko veselje. Zato smo se za poletno nagradno aktivnost sladoledov Planica pri oblikovanju materialov poigrali z družinskim dogajanjem na plaži.

Družinsko dogajanje na plaži
S sloganom »Sladka žlička za vesela lička« in vizualom jasno komuniciramo darila, ki jih potrošnik prejme ob nakupu – komplet 4 žličk ali kopalno brisačo. Pri kreativni zasnovi smo izbrali igrivo podobo družine, ki na plaži ustvarja podobe v pesku in se sladka z družinskim sladoledom Planica.
Pripravili smo celotno komunikacijo na prodajnem mestu z wobblerji, plakati in totemi.




Aktivnost Planica – Sladka žlička za vesela lička je presegla pričakovanja. K temu sta pripomogla lepo vreme in pa seveda domiselna kreativna zasnova.
Darja Čad, strokovna sodelavka v trade marketingu, Ljubljanske mlekarne