NAROČNIK: DALAS ONLINE d. o. o.
BLAGOVNA ZNAMKA: AMAREEN. Story Of A Little Queen.
ELEMENTI: celostna grafična podoba, kreativna zasnova, izdelava spletne trgovine, spletno oglaševanje, video oglasi, produktno 360° fotografiranje, tekstopisje, komunikacija na družbenih omrežjih
LETO IZVEDBE: 2020
AMAREEN je nova blagovna znamka oblačil za malčice, ki izkazuje strast do mode in zavezo k stilski dovršenosti. Kakovostni materiali vodijo k oblikovanju ličnih in priročnih celostnih stilov, s katerimi se bo vsaka deklica v trenutku spremenila v malo kraljično.

IZZIV
Zasnova celostne grafične podobe nove blagovne znamke ter oblikovanje in razvoj napredne spletne trgovine, ki je prilagojena tako uporabnikom mobilnih naprav, kot tudi uporabnikom osebnih računalnikov. Izdelava komunikacijske strategije nastopa na družbenih omrežjih za slovenski in hrvaški trg, s katero smo okrepili prepoznavnosti med ključnimi ciljnimi javnostmi.



Celostna grafična podoba
Pri zasnovi celostne grafične podobe blagovne znamke smo z izbiro barv, ki daje poudarek na izdelke izključno za deklice, in dinamiko grafičnih elementov, s katero prikazujemo njihovo razigranost, želeli poudariti pravo mero urejenosti in igrivosti
Oblikovanje in razvoj spletnega mesta
Oblikovna zasnova sledi smernicam celostne grafične podobe in igrivim karakterjem skozi celotno spletno mesto. Zaradi vse večje uporabe mobilnih naprav med uporabniki, smo upoštevali načelo »mobile first«. Spletna stran je razvita na platformi WooCommerce, ki omogoča varen, stabilen in odziven obisk strani.

Prednost in edinstvenost sta v tem, da lahko starši le z enim klikom opravijo nakup kompleta oblačil za malčico. Kot pomoč pri nakupu je na podstraneh vključena možnost 360° ogleda celostnih stilov, prilagoditev kompleta glede na sezono in posamično prilagajanje izdelka glede na velikost in starost deklice. Na tak način lahko starši hitro in enostavno prilagodijo posamičen celostni stil.

Marketinške aktivnosti za krepitev prepoznavnosti blagovne znamke
Cilj v prvi fazi je bil ta, da smo na družbenih omrežjih vzpostavili bazo sledilcev, hkrati pa smo želeli spodbuditi interakcijo z njimi in jim skozi objave predstaviti prednosti nove blagovne znamke. Z vidika urednikovanja smo dosegli veliko ljudi in s tem generirali določeno stopnjo zavedanja. Število sledilcev smo v enem mesecu zgradili na številko, ki daje občutek kredibilnosti.
Za krepitev prepoznavnosti nove blagovne znamke smo izdelali tudi komunikacijski načrt objav na družbenih omrežjih za slovenski in hrvaški trg. Za dvig ozaveščenosti o enostavnem nakupovanju in prednostih nove spletne trgovine z oblačili za malčice smo izdelali tudi spletne video oglase, s čimer povečujemo interakcijo s ključnimi ciljnimi skupinami.
Izjava naročnika
»Z agencijo Vodik smo ustvarili spletni butik z oblačili za malčice, kjer starši lahko z enim klikom kupijo komplete stilsko dovršenih, udobnih in trpežnih oblačil, nosljivih vse sezone. Na 360° fotografijah si lahko ogledajo, kaj kompleti zajemajo. Ker je vse na enem mesu, bodo prihranili čas, ki bi ga drugače namenili iskanju posameznih oblačil.«
– Andreja G. Smolnikar, direktorica, DALAS ONLINE d.o.o.