Zasupajte z nami

WASUP

NAROČNIK: WASUP

ELEMENTI: Google Adwords oglaševanje, SEO optimizacija spletne strani

KLJUČNI INDIKATORJI USPEŠNOSTI: Organski obisk, Plačljiv obisk, Izpolnjen obrazec za najem

LETO IZVEDBE: 2018-2019

100 % povečanje organskega obiska

Zasupali smo z Wasupom in uspeli povečati organski obisk za 100 %. To je v kombinaciji s plačljivim oglaševanjem vplivalo na povečanje nakupov tako v spletni kot tudi v fizični trgovini.

NAROČNIK

Podjetje Wasup se ukvarja s prodajo in izposojo vodnih rekvizitov, večinoma supov in opreme za supanje. Izdelke prodajajo prek svoje spletne trgovine, na voljo pa so tudi v njihovi fizični trgovini. Na trgu so prisotni od leta 2017, med drugim so tudi uradni zastopnik za prodajo priznanih blagovnih znamk supov Starboard in Shark v Sloveniji.

PREGLED PROJEKTA

Za spletno trgovino Wasup smo v oktobru 2018 začeli delati SEO optimizacijo za iskalnik Google.si za 10 najbolj iskanih ključnih besed. SEO optimizacija je bila razdeljena na takoimenovani ON-SITE del, ki je zajemal tehnično in vsebinsko prilagoditev spletne trgovine ter OFFSITE del, ki še vedno traja in zajema gradnjo povratnih povezav.

null

100 % rast števila organskega obiska v letu 2019 v primerjavi z enakim obdobjem v letu 2018.

null

IZZIVI

Ker gre za relativno novoustanovljeno spletno trgovino, supanje pa pri Slovencih še ni tako poznano, se je Wasup soočal predvsem z nepoznanostjo. Prav tako na slovenskem trgu že nekaj časa deluje konkurenčno podjetje, ki je takrat uspešno dvigovalo ozaveščenost o supanju in je bilo v času našega pristopa k projektu vodilni ponudnik prodaje in izposoje supov v Sloveniji.

Cilji, ki jih je na začetku navedel naročnik g. Žan Strnad (lastnik in direktor podjetja), so bili: »Naš cilj ni prehiteti glavnega konkurenta, saj je to praktično nemogoče. Želimo pa se mu čim bolj približati.«

S podjetjem Wasup smo sicer začeli sodelovati že maja 2018, sprva z osvežitvijo dizajna spletne trgovine Wasup in nato z Google Adwords kampanjami. V tem času smo se osredotočali samo na plačljivo oglaševanje s poudarkom na povečanju izposoj in nakupov supov.

Plačljivo oglaševanje je pokazalo vse slabosti nizkih organskih uvrstitev, saj smo izgubljali tako imenovane POSREDNE KONVERZIJE (kupce), ki sicer naredijo prvi kontakt skozi plačljivo oglaševanje, a nato opravijo nakup kot organski vir obiska. Prav tako nižje organske pozicije pomenijo nižjo oceno kakovosti (quality score) ključnih besed, kar vpliva tako na pozicije oglasov kot tudi na njihovo frekvenco prikazovanja in ceno na klik.

Ključno je bilo, da se takoj po končani sezoni v septembru lotimo izboljšanja organskih pozicij, v to prepričamo naročnika in s tem zgradimo dobro osnovo za sezono 2019.

REŠITEV

ON-SITE OPTIMIZACIJA

null

ANALIZA KLJUČNIH BESED

Na osnovi začetne analize smo skupaj z naročnikom določili 10 najbolj iskanih ključnih besed, za katere bi delali SEO optimizacijo. Večine ključnih besed naročnika v tistem trenutku ni bilo na prvi strani iskalnika Google.si.
null

PRILAGODITEV SPLETNE STRANI

Ključne besede so bile osnova za določitev nadaljnjih korakov on-site optimizacije (prilagoditev opisov in naslovov strani ter vključitev ključnih besed v obstoječo vsebino na strani). Za naročnika so se pripravila podrobna navodila za implementacijo.
null

IMPLEMENTACIJA

Naročnik je delno sam in delno z našo pomočjo implementiral popravke po predhodno poslanih navodilih ter pripravil tudi dodatne vsebine in članke.

OFF-SITE OPTIMIZACIJA

null

GRADNJA POVRATNIH POVEZAV - BACKLINKOV

Oktobra 2018 smo začeli z objavami in gradnjo mreže povratnih povezav, kar še vedno poteka.
null

POROČANJE IN SVETOVANJE

Rešitev vključuje stalno komunikacijo z naročnikom, podajanje smernic za pisanje novih člankov in mesečno analizo stanja rasti.

REZULTATI

100 %

POVEČANJE ORGANSKEGA OBISKA

V primerjavi z enakim obdobjem v letu 2018 se je v letu 2019 organski obisk povečal za 100%, kar je vplivalo na povečanje nakupov tako v spletni kot tudi v fizični trgovini.

60 %

POVEČANJE PLAČLJIVEGA OBISKA

V primerjavi z enakim obdobjem v letu 2018 se je v letu 2019 plačljivi obisk, ob dejstvu, da smo imeli podoben proračun, povečal za 60%, kar je vplivalo na povečanje nakupov tako v spletni trgovini kot tudi v fizični.

54 %

POVEČANJE NAJEMOV SUPOV

V primerjavi z enakim obdobjem v letu 2018 se je v letu 2019 najem supov povečal za 54%.

Preverite, kakšno rešitev bi predlagali vam …

Call Now ButtonPokličite nas
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.