NAROČNIK: WASUP
ELEMENTI: Google Adwords oglaševanje, SEO optimizacija spletne strani
KLJUČNI INDIKATORJI USPEŠNOSTI: Organski obisk, Plačljiv obisk, Izpolnjen obrazec za najem
LETO IZVEDBE: 2018-2019

100 % povečanje organskega obiska
Zasupali smo z Wasupom in uspeli povečati organski obisk za 100 %. To je v kombinaciji s plačljivim oglaševanjem vplivalo na povečanje nakupov tako v spletni kot tudi v fizični trgovini.
NAROČNIK
Podjetje Wasup se ukvarja s prodajo in izposojo vodnih rekvizitov, večinoma supov in opreme za supanje. Izdelke prodajajo prek svoje spletne trgovine, na voljo pa so tudi v njihovi fizični trgovini. Na trgu so prisotni od leta 2017, med drugim so tudi uradni zastopnik za prodajo priznanih blagovnih znamk supov Starboard in Shark v Sloveniji.

PREGLED PROJEKTA
Za spletno trgovino Wasup smo v oktobru 2018 začeli delati SEO optimizacijo za iskalnik Google.si za 10 najbolj iskanih ključnih besed. SEO optimizacija je bila razdeljena na takoimenovani ON-SITE del, ki je zajemal tehnično in vsebinsko prilagoditev spletne trgovine ter OFFSITE del, ki še vedno traja in zajema gradnjo povratnih povezav.
100 % rast števila organskega obiska v letu 2019 v primerjavi z enakim obdobjem v letu 2018.

IZZIVI
Ker gre za relativno novoustanovljeno spletno trgovino, supanje pa pri Slovencih še ni tako poznano, se je Wasup soočal predvsem z nepoznanostjo. Prav tako na slovenskem trgu že nekaj časa deluje konkurenčno podjetje, ki je takrat uspešno dvigovalo ozaveščenost o supanju in je bilo v času našega pristopa k projektu vodilni ponudnik prodaje in izposoje supov v Sloveniji.
Cilji, ki jih je na začetku navedel naročnik g. Žan Strnad (lastnik in direktor podjetja), so bili: »Naš cilj ni prehiteti glavnega konkurenta, saj je to praktično nemogoče. Želimo pa se mu čim bolj približati.«
S podjetjem Wasup smo sicer začeli sodelovati že maja 2018, sprva z osvežitvijo dizajna spletne trgovine Wasup in nato z Google Adwords kampanjami. V tem času smo se osredotočali samo na plačljivo oglaševanje s poudarkom na povečanju izposoj in nakupov supov.
Plačljivo oglaševanje je pokazalo vse slabosti nizkih organskih uvrstitev, saj smo izgubljali tako imenovane POSREDNE KONVERZIJE (kupce), ki sicer naredijo prvi kontakt skozi plačljivo oglaševanje, a nato opravijo nakup kot organski vir obiska. Prav tako nižje organske pozicije pomenijo nižjo oceno kakovosti (quality score) ključnih besed, kar vpliva tako na pozicije oglasov kot tudi na njihovo frekvenco prikazovanja in ceno na klik.
Ključno je bilo, da se takoj po končani sezoni v septembru lotimo izboljšanja organskih pozicij, v to prepričamo naročnika in s tem zgradimo dobro osnovo za sezono 2019.

REŠITEV
ON-SITE OPTIMIZACIJA
OFF-SITE OPTIMIZACIJA
REZULTATI
100 %
60 %
54 %