Reference
Oblikovanje

Zlato polje: 50 let polente

Zlato polje

Naročnik:

Žito d. o. o.

Elementi:

kreativna zasnova kampanje, grafično oblikovanje, komunikacija, direktni marketing, PR vsebine, oglaševanje

Oblikovanje embalaže_Vodik

Naročnik:

Žito d. o. o.

Elementi:

kreativna zasnova kampanje, grafično oblikovanje, komunikacija, direktni marketing, PR vsebine, oglaševanje

Blagovna znamka Zlato polje je od samega začetka sinonim za vrhunsko kakovost. Tradicija polente s svojim okusom generacije razvaja že pol stoletja, zato je podjetje ŽITO ob zlati obletnici želelo vse kulinarične navdušence spomniti na jed, ki so nam jo stregle že naše babice in mame.

Izziv

Kako ob 50. obletnici polente v okviru blagovne znamke Zlato polje na sodoben način predstaviti okus tradicije in ključne vrednote blagovne znamke ter s tem podati poklon jedi, ki so nam jo stregle že babice in mame?

Oblikovanje embalaže Polenta

Komunikacijska strategija

VPLETANJE IN PREPLETANJE

Komunikacijska strategija združuje prepoznavne elemente polente Zlato polje – logotip in barvno lestvico celostne grafične podobe blagovne znamke, jubilejni znak in embalažo »50 let polente«. Toplina slogana, ki združuje vse vrednote Zlatega polja, komunikacijo zaokrožuje v celoto.

Strategija je zajemala zasnovo PR vsebin ter izdelavo oglasov in spletnih pasic, ki so bili distribuirani po spletnih in tiskanih medijih. S tovrstno vsebino smo krepili ugled blagovne znamke ter ozaveščali o tradiciji polente in njenem prepoznavnem okusu. Hkrati smo izpostavili dejstvo, da je polenta lahko del uravnotežene prehrane, saj ima ugodno hranilno sestavo in je prepoznana kot dobra spremljevalka sodobnih prehrambnih diet.

PR vsebina_polenta
DOSEGANJE IN PRESEGANJE

Komunikacijska kampanja in kreativa

Ob petdeseti obletnici polente smo v ospredje postavili okus tradicije in ključne vrednote blagovne znamke Zlato polje. Polento in jedi, ki jih lahko ustvarimo iz nje, smo mladim kulinaričnim navdušencem predstavili na sodoben in kreativen način, obenem pa smo na tradicionalno jed in edinstven okus polente želeli spomniti tudi naše mame, babice in dedke.

DOSEGANJE IN PRESEGANJE
Oblikovanje knjižice receptov
NEBO NI MEJA

Zlatorumena in kremasta polenta je v trendu že pol stoletja. Slogan kampanje ob njeni petdeseti obletnici »Zlata polenta, ki nas razvaja že leta« sovpada z vrednotami Zlatega polja (naravne sestavine, okus, tradicija in visoka kakovost) in v ospredje postavlja prepoznavno zlatorumeno barvo koruznega zdroba.

 

NEBO NI MEJA

Direktni marketing

Pomemben element krepitve prepoznavnosti blagovne znamke je bila distribucija knjižice receptov Ustvarjajmo z zlato klasiko na gospodinjstva po Sloveniji.

Knjižica skozi kreativno zasnovo, vsebinsko in grafično podobo predstavlja ključne elemente podobe polente Zlato polje, skozi katere spoznamo vrednote blagovne znamke (okus, tradicijo in visoko kakovost). V njej so zbrani domiselni in sodobni recepti iz polente, ki jih je pripravil kulinarični strokovnjak in bloger Sašo Šketa.

Izjava naročnika

Zlata polenta je vsestranska jed, ki navdušuje in zaznamuje že generacije, zato vzbuja občutek domačnosti in tradicije. S praznovanjem njenega jubileja smo tudi mlade kulinarične navdušence želeli navdušiti nad to tradicionalno jedjo, obenem pa jim predstaviti nove vrhunske jedi iz polente.

Neja Flak Brecelj
Brand manager, Žito d.o.o.
Pričnimo sodelovanje Pričnimo sodelovanje