Zlata polenta, ki nas razvaja že pol stoletja

Zlato polje

NAROČNIK: ŽITO d.o.o.

BLAGOVNA ZNAMKA: Zlato polje

ELEMENTI: kreativna zasnova kampanje, grafično oblikovanje, komunikacija, direktni marketing, PR vsebine, oglaševanje 

LETO IZVEDBE: 2020

Ozadje

Blagovna znamka Zlato polje je od samega začetka sinonim za vrhunsko kakovost. Tradicija polente s svojim okusom generacije razvaja že pol stoletja, zato je podjetje ŽITO ob zlati obletnici želelo vse kulinarične navdušence spomniti na jed, ki so nam jo stregle že naše babice in mame.

Komunikacijska strategija

Ob petdeseti obletnici polente smo v ospredje postavili okus tradicije in ključne vrednote blagovne znamke Zlato polje. Polento in jedi, ki jih lahko ustvarimo iz nje, smo mladim kulinaričnim navdušencem predstaviti na sodoben in kreativen način, obenem pa smo na tradicionalno jed in edinstven okus polente želeli spomniti tudi naše mame, babice in dedke.

Komunikacijska strategija združuje prepoznavne elemente polente Zlato polje – logotip in barvno skalo celostne grafične podobe blagovne znamke, jubilejni znak in embalažo »50 let polente«. Toplina slogana, ki združuje vse vrednote Zlatega polja, komunikacijo zaokrožuje v celoto.

Strategija je zajemala zasnovo PR vsebin ter izdelavo oglasov in spletnih pasic, ki so bili distribuirani po spletnih in tiskanih medijih. S tovrstno vsebino smo krepili ugled blagovne znamke ter ozaveščali o tradiciji polente in njenem prepoznavnem okusu. Hkrati smo izpostavili dejstvo, da je polenta lahko del uravnotežene prehrane, saj ima ugodno hranilno sestavo in je prepoznana kot dobra spremljevalka sodobnih prehrambnih diet.

Komunikacijska kampanja – kreativna zasnova

Zlatorumena in kremasta polenta je v trendu že pol stoletja. Slogan kampanje ob njeni petdeseti obletnici »Zlata polenta, ki nas razvaja že leta« sovpada z vrednotami Zlatega polja (naravne sestavine, okus, tradicija in visoka kakovost) in v ospredje postavlja prepoznavno  zlatorumeno barvo koruznega zdroba.

Direktni marketing

Pomemben element krepitve prepoznavnosti blagovne znamke je bila distribucija knjižice receptov Ustvarjajmo z zlato klasiko na gospodinjstva po Sloveniji.

Knjižica skozi kreativno zasnovo, vsebinsko in grafično podobo predstavlja ključne elemente podobe polente Zlato polje, skozi katere spoznamo vrednote blagovne znamke (okus, tradicijo in visoko kakovost). V njej so zbrani domiselni in sodobni recepti iz polente, ki jih je pripravil kulinarični strokovnjak in bloger Sašo Šketa.

Vodik-Zlato_Polje_KNJ_receptov
Mask Group 9

POS materiali

Skladno s kreativno zasnovo celotne kampanje smo oblikovali jubilejno stojalo, poličnike ter paletno izpostavitev polente in njene jubilejne embalaže na prodajnih mestih.

Izjava naročnika

null

»Zlata polenta je vsestranska jed, ki navdušuje in zaznamuje že generacije, zato vzbuja občutek domačnosti in tradicije. S praznovanjem njenega jubileja  smo tudi mlade kulinarične navdušence želeli navdušiti nad to tradicionalno jedjo, obenem pa jim predstaviti nove vrhunske jedi iz polente.«

– Neja Flak Brecelj, Žito d. o. o.

 

Preverite, kakšno rešitev bi predlagali vam …