Rebranding in socialna omrežja – kakšen odziv lahko pričakujete?


V zadnjem času smo bili priča kar nekaj spremembam logotipov svetovno prepoznavnih podjetij, v rebranding sta se spustila tudi Google in Instagram, odzivi na socialnih omrežjih pa so bili povsem mešani. To seveda ni nič neobičajnega, saj je sprememba vizualne podobe blagovne znamke pogosto predmet razprave na spletu. Zato nikoli ne gre pričakovati, da bo rebranding vsem po godu, a vseeno se lahko nekaj naučimo iz preteklosti in podatkov o odzivih na socialnih omrežjih.

Včasih se je preprosto potrebno odločiti za rebranding in poiskati svojo novo vizualno identiteto, to je hkrati priložnost in tudi velika preizkušnja za blagovne znamke, saj se mnogo sledilcev dodobra navadi in poistoveti z logotipom in obstoječimi ikonami, zato ne bodo tako hitro pripravljeni prevzeti spremembe. V času socialnih omrežij se tovrstne novice še toliko hitreje razširijo in odmevajo. Pri MarketingLand-u so se lotili analize nekaterih nedavnih primerov rebrandinga in prišli do zanimivih ugotovitev o tem, kakšne odzive lahko pričakujete na socialnih omrežjih v kolikor se lotite omenjenega procesa.

  1. Ljudjem ni vseeno (čeprav jim pravzaprav je)

Val odzivov, ki sledi osvežitvi blagovne znamke, ne bo trajal dolgo. Pretekli podatki so pokazali, da se velika večina odzivov zgodi v prvih dveh dneh po objavljeni informaciji (ponekod je ta številka celo višja od 70% – več v spodnji tabeli).

rebranding_podatki_1

Če se torej zgodi, da na socialnih omrežjih morda naletite na negativen odziv, bodite pomirjeni, saj le-ta ne bo v nobenem primeru trajal dolgo. Kaj hitro spet pride kakšna udarna novica, ki “okupira” internet in njegove uporabnike.

  1. Obstaja velika verjetnost, da bo odziv negativen

Po analizi odzivov v prvih 90 dneh po rebrandingu, je mnogo več negativnih odzivov kot pa pozitivnih. A potrebno se je zavedati dejstva, da takšna je pač človeška narava. Ljudje nasploh veliko glasneje izražajo negativna čustva kot pa pozitivna, zato ta informacija niti ni tako presenetljiva.

rebranding_podatki_2

Seveda pa vedno obstajajo izjeme, zato bodite pripravljeni na negativne odzive, a ciljajte na pozitivne. Zanimiv primer pa je ravno Instagram, ki je za spremembo svojega logotipa prejel 88% pozitivnega feedbacka-a.

  1. Rebranding je večja skrb za vas, kot za vaše sledilce

Če primerjamo število odzivov na rebranding s celotnim številom konverzacij, ki se tičejo določene blagovne znamke v 90 dneh po opravljeni vizualni prenovi, pridemo do zanimivega zaključka. Del odzivov, ki je povezan z rebrandingom je izredno majhen v primerjavi z ostalimi odzivi in pogovori na socialnih omrežjih (v povezavi z dotično blagovno znamko).

rebranding_podatki_3

Sicer je pomembno, da spremljate odzive svojih sledilcev, a vseeno se zavedajte dejstva, da je ta skrb veliko večja na vaši strani, kot na strani vaših sledilcev.

Morda zgoraj navedeni podatki vendarle niso tako presenetljivi in predstavljajo povsem pričakovane ugotovitve, ki nekako povzamejo dinamiko socialnih omrežij in interneta. Vseeno pa se zavedajte pomembnosti podatkov in prednosti, ki vam jih lahko prinese redno spremljanje in analiza pravih spremenljivk. Svet se namreč konstantno spreminja, zato je še kako pomembno, da znamo uporabljati podatke v našo korist in s pomočjo merljivih ciljev določamo uspešnost poslovanja ter se prilagajamo spremembam.

Fotografije: Marketingland.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS