Kako Snapchat postaja čedalje bolj podoben Instagramu?


Vzpon Snapchata med uporabniki mlajših generacij je bil daleč od naključnega. Njegova privlačna podoba in način uporabe, ki uporabniku omogoča povsem odprte roke pri izbiranju vsebine, ki si jo želi ogledati, sta le dve lastnosti, ki sta doprinesli k razsežnosti uporabe Snapchata med mladimi. Zaradi tega je Snapchat kot oglaševalski kanal postal izredno privlačen za vse, ki želijo nagovoriti mlajše ciljne skupine, t. i. “milenijce” – najbolj raziskano generacijo v zgodovini človeštva. O možnostih uporabe Snapchata v oglaševalske namene si lahko preberete v enem izmed preteklih prispevkov. Današnji prispevek pa je posvečen novi funkcionalnosti, ki jo je Snapchat predstavil prejšnji teden – “Snapchat Memories”.

“Snapchat Memories” – kaj je to?

Govorimo o novi funkcionalnosti, ki jo je Snapchat z nadgradnjo predstavil prejšnji teden. V kolikor ste si posodobili svojo različico aplikacije, ste zagotovo že naleteli na omenjeno razširitev. Ta funkcija sedaj omogoča ponovno urejanje, nalaganje in prenašanje slik, ponovno objavljanje videov ali fotografij, skratka Snapchatu odvzema del tiste magičnosti, ki je aplikacijo naredila unikatno.

Memories vam torej omogoča urejanje vaših snapov, kjer si lahko ustvarite zbirke in jih nato pokažete prijateljem ali družini. Precej nazorno je funkcionalnost predstavljena v njihovem novem video oglasu, ki si ga lahko ogledate spodaj.

Kako bo to vplivalo na uporabniško izkušnjo?

Gledano s pozitivnega vidika, lahko navdušeno pozdravimo to novost, saj omogoča shranjevanje dragocenih spominov in spontanih dogodivščin. Še vedno je v središču odločanja uporabnik, ki se sam odloča kakšno vsebino bo delil s svojimi sledilci in komu bo pokazal svoje shranjene “snape” (lahko se tudi odloči, da nekateri ostanejo zasebni). Ena izmed prednosti je tudi iskanje po ključnih besedah, kjer lahko hitro in učinkovito najdete želeno vsebino.

Kot pa sem omenil že malce prej, je s tem Snapchat izgubil delček svoje pristnosti in spontanosti, ki ga je razlikovala od svojih konkurentov. Memories namreč omogoča mnogo več urejanja in prilagajanja vizualov. Zato se lahko kaj hitro zgodi, da bo vsebina preveč “obdelana in umetna”, bolj podobna fotografijam, ki jih vidimo na Instagramu. Prednost Snapchata je namreč vedno bila spontanost pred estetiko, slednja sicer bolj značilna za Instagram.

snapchat-memories-zasebnost

Ob tem se je potrebno zavedati dejstva, da vsaka oseba drugače uporablja aplikacije, zato bo v prvi vrsti še vedno odvisno od posamezne osebe, kako se bo odločila izkoristiti to novo funkcionalnost. Ali bo glavni cilj obdelava fotografij in distribucija navidezno popolnih situacij ali pa preprosto uporabljate aplikacijo, kot ste jo do sedaj in izkoristite Memories za shranjevanje dragocenih spominov s potovanj, zabav, druženj…

Jasno je, da ima vsak svobodo po svoje uporabljati aplikacijo in da s to funkcionalnostjo Snapchat ni svoje uporabnike prikrajšal za nič. Kako bo ta razširjena možnost urejanja fotografij in “re-postanja” materialov vplivala na vrsto vsebine, ki kroži v vaših krogih pa boste videli kaj kmalu, če še niste. Najverjetneje je odvisno tudi od vašega kroga prijateljev in predvsem vas samih, zato pustimo času čas, da vidimo kaj bo prinesel novi Snapchat.

Fotografije: idigitaltimes.com, technewstoday.com

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS