Snapchat oglaševanje – ali že »snapate«?


Socialna omrežja kot so Facebook, Youtube, Twitter in Instagram so v Sloveniji oglaševalci že dodobra osvojili, vključevanje Snapchata v digitalne marketinške strategije pa je trenutno še v povojih. Medtem ko to socialno omrežje številni Slovenci že uporabljajo za hitro vsakodnevno izmenjavo slik in posnetkov, podjetja še niso povsem začutila potenciala, ki ga Snapchat predstavlja za pogostejšo, bolj osebno in učinkovito komunikacijo s potrošniki.

Ena izmed ključnih prednosti prisotnosti na Snapchatu je zagotovo vertikalno predvajanje vsebine. Snapchat namreč omogoča, da se vsak »snap« prikaže čez cel ekran, zaradi česar je stopnja gledanosti celotne vsebine kar 9 x večja, kot pri horizontalnih posnetkih. Hkrati je dodana vrednost socialnega omrežja ta, da lahko uporabnike dosežete tudi preko kanalov Discover (top vsebine blagovnih znamk) ali Live Stories (izbrane zgodbe Snapchaterjev iz celega sveta).

snapchat2

Kako najbolje izkoristiti potencial socialnega omrežja Snapchat?

  1. Vključite ekskluzivno ponudbo

Blagovne znamke, ki želijo doseči generacijo Y so tiste, ki Snapchatu zagotovo ne bi smele obrniti hrbta, saj je preko 80 % uporabnikov mlajših od 34 let, dnevno pa je po celem svetu aktivnih preko 100 milijonov uporabnikov. S kratkimi objavami (npr. z ekskluzivnimi kuponi za Snapchat uporabnike) lahko tako večje kot manjše blagovne znamke dosežejo ne le dobro prepoznavnost, temveč tudi komunikacijo z uporabniki na bolj osebni ravni ter doseg s personalizirano ponudbo kadarkoli in kjerkoli.

  1. Promovirajte dogodke na drugačen način

Preko Snapchata lahko pošiljate vpogled v ozadje priprave dogodka, prve tonske vaje, prihod prvih gostov in njihove komentarje, kratke posnetke dogajanja, druženja po prireditvi – skratka vse, česar uporabniki na uradnih objavah o dogodku ne morejo videti. Na ta način imajo občutek, kot da v živo spremljajo tako glavno dogajanje kot akcijo v zakulisju, poročanje pa lahko popestrite še z Geofiltri. S »snapi« ustvarjate večje zanimanje za sam dogodek in posledično večjo udeležbo, po dogodku pa bolj oseben follow-up, ki bo poskrbel, da spomini – kljub hitremu izbrisu »snap-a« – še dolgo ne bodo zbledeli.

geofilter

  1. S »snapi« prikažite nov produkt in ustvarite »teasing«

Kako bi lahko bolje vzbudili zanimanje za nov produkt kot s kratkimi posnetki, ki na privlačen način prikazujejo uporabnost/prednosti vaše novosti? V kolikor lansirate nov izdelek, pred uradnim lansiranjem objavite nekaj »snapov«, ki bodo sicer hitro izginili, a ustvarili dovolj »buzza«, da nov proizvod ne bo ostal neopažen.

  1. Odgrnite zavese

S Snapchatom potrošnikom ponudite vpogled v ozadje vsakdana blagovne znamke, saj tako bolj začutijo njeno »človeško« plat. Neposredno deljenje vsebine namreč ustvarja bolj zaseben stik in prispeva k večji zvestobi, kar z drugimi socialnimi orodji težko dosežemo.

  1. Povezujte socialna omrežja

Vsaka digitalna kampanja si zasluži dobro strategijo, ki komunikacijo razprši na več medijev. Zato se ne opirajte le na Snapchat, temveč zgodbo komunicirajte tudi preko ostalih socialnih omrežij (Facebook, Instagram, Youtube).

Oglaševalci, ki se razmeroma hitro preizkusijo na novih medijih, pogosto osvojijo najboljše rezultate. Zato ne odlašajte in se tudi sami čim prej pridružite Snapchat generaciji.

Kontaktirajte nas za pomoč pri načrtovanju Snapchatanja!

Fotografije: snapchat.com , studentshow.com

 

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS