5 načinov kako Snapchat uporabljati v poslovne namene


Zakaj Snapchat?

Snapchat je eden izmed družbenih medijev, ki je vedno bolj popularen pri vseh generacijah, s svojimi dodatki in storyji pa zajema široko občinstvo.

S Snapchatom lahko dosežete večji krog ljudi in z inovativno marketinško kampanjo opozorite na svojo znamko. Ima več kot 100 milijonov uporabnikov in 400 milijonov snapov na dan. Je eden izmed najhitreje rastočih družbenih omrežij. 71% uporabnikov je starih med 18 in 34 let, a tudi če vaša publika ne spada sem, Snapchat vedno bolj postaja eden izmed pomembnejših delov marketinških strategij.

Če razmišljate, da bi Snapchat dodali med enega izmed svojih oglaševalskih kanalov, vam spodaj podajamo 5 praktičnih nasvetov, kako Snpachat uporabljati v poslovne namene.

1. Občinstvu zagotovite vpogled v dogodke, ki se dogajajo v živo

Snapchat je več kot primeren za marketing, saj lahko vašemu občinstvu zagotovi direkten dostop do dogodkov v živo. Lahko ga uporabljate za lansiranje novih izdelkov, vpogled v sejme, ali pa za edinstvene dogodke, kot je npr.odprtje ene izmed vaših novih poslovalnic. Snapchat je predvsem zanimiv zato, ker predstavlja drugačen, bolj pristen pogled na to, kaj se dogaja na dogodku.

2. Omogočite dostop do zasebne vsebine

S Snapchatom svojemu občinstvu lahko zagotavljate posebno vsebino, ki jo na drugih digitalnih platformah ne morejo najti. Poskušajte pripraviti nekaj unikatnega, kar bo presenetilo vaše sledilce.

3. Ponudite ugodnosti in promocije

Vsi obožujejo brezplačne izdelke in popuste, zato razmislite o stvareh, ki bodo vaše sledilce prepričale, da se bodo vedno znova vračali. Kot primer lahko ponudite promo kodo ali popust tistim, ki pogledajo vaš celoten Snapchat story, ali pa jih prosite, da naredijo fotografijo z vašim izdelkom v rokah.

4. Popeljite ljudi v zaodrje dogajanja

S Snapchatom lahko sledilcem omogočite, da dobijo vpogled v zakulisje vsega kar počnete, s čimer boste ustvarili zgodbo in pritegnili ljudi, da vam bodo sledili. Pokažite svoje podjetje in se pri tem zabavajte. Zajemite rojstnodnevne zabave, petkove popoldneve ali izlete podjetja. Ko želite prikazati, kako se znamka poveuje s kulturo podjetja, se ne omejujte.

5. Povežite se z “vplivneži”

Tako kot pri Instagramu in ostalih družbenih kanalih, vam vplivneži na Snapchatu lahko pomagajo razširiti ime in doseg vaše znamke. Če se povežete z njimi, lahko znamko razširite na demografike, ki jih težko dosežete skozi tradicionalne medije. Zapomnite si tudi, da tisti, ki so popularni na družbenih omrežjih obvladajo aplikacijo Snapchat in znajo ustvariti spektakularno video vsebino, ki lahko dodatno izboljša glas vaše znamke in podjetja.

Fotografije: potentash.com, AdEspresso

Preberi več:

OBIŠČITE NAS

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
Pot za Brdom 102
SI - Ljubljana
Tehnološki park, stavba H, pritličje

+ 386 (0)31 769 793
+ 386 (0)59 156 956

info@vodik-marketing.si


PRIJAVA NA E-NOVICE

  

VIZITKA

Vodik oglaševalska agencija d.o.o.
DŠ: SI38221233
MŠ: 3640078000
TRR: SI56 0310 8100 0418 132
Odprt pri banki SKB d.d.
SVEŽE NA FACEBOOKU
Loading...
VŠEČKAJTE NAS