7 minut branja

7 nasvetov za učinkovitejše oglaševanje na spletu

1. Oglaševanje na spletu s prikaznimi oglasi

Google oglaševanje ponuja več različnih oblik oglasov – iskalne, prikazne in video oglase. Najpogostejši oglasi so iskalni oglasi, to so tisti oglasi, ki se prikažejo kot prvi trije zadetki z oznako »oglas«, ko v brskalniku iščete po določeni ključni besedi. Če želite izboljšati vaše oglaševanje na spletu, uporabljajte tudi prikazne oglase. To so vizualni oglasi, ki pritegnejo več pozornosti in generirajo več konverzij, poleg prikazovanja na Googlu pa se prikazujejo tudi na Google partnerskih mestih. Več o tem, kako deluje oglaševanje na Google prikaznem omrežju, preberite tukaj.

2. Izkoristite formate, ki jih ponuja Facebook oglaševanje

Ste že določili ciljno skupino oglasa, jih targetirali po interesih, ustvarili čudovite fotografije in porabili kar nekaj denarja, pa še vedno niste zadovoljni z rezultatom? Igrajte se z možnostmi, ki vam jih ponuja Facebook. Ena izmed teh so Canvas oglasi, ki so kombinacija video posnetkov, slik, tekstov in pozivov k akciji. Rezultati canvas oglasov so odlični – odpre jih kar 53 % uporabnikov, čas ogleda pa je impresivnih 31 sekund!

Formati Facebook oglaševanja Canvas oglasi

3. Uporabljajte email marketing

Oglaševanje na spletu in email marketing gresta z roko v roki. Je učinkovito marketinško orodje, s katerim dosegate tiste ljudi, ki so že stopili v kontakt z vami in jih vaša ponudba zanima. Pri email marketingu ste lahko bolj osebni. Pošljite svojim naročnikom prilagojene oglase, npr. če niso opravili nakupa in jih izdelki še vedno čakajo v košarici. Pošljite jim ponudbo z brezplačno dostavo, ki je ekskluzivna samo za naročnike. Ali pa jim morda za rojstni dan pošljete čestitko s promocijsko kodo za popust? Kako napisati učinkovit email, smo pisali tukaj.

Oglaševanje na spletu e-mail marketing

4. Oglašujte s pomočjo remarketinga

Tako Google kot Facebook vam omogočata, da na spletu ponovno oglašujete tistim ljudem, ki so že stopili v stik z vašimi spletnimi kanali. Remarketing je odličen način za večanje prepoznavnosti, engagementa in konverzije na spletni strani ter zmanjševanja stroškov oglaševanja. Remarketing vam na primer omogoča, da akcijsko ponudbo oglašujete le tistim, ki so si na spletni strani ogledali katerega izmed izdelkov v tej ponudbi, namesto da akcijsko ponudbo oglašujete vsem sledilcem.

5. Ustvarite prilagojene ciljne skupine

To še posebej velja za Facebook oglaševanje, kjer lahko s pomočjo »custom« in »lookalike« občinstev dosegate veliko bolj relevantne ljudi. S pomočjo skupine »custom audience« lahko oglašujete posebne ponudbe le tistim, ki so na primer obiskali vašo spletno stran, si ogledali točno določen izdelek, se kakorkoli povezali z vašo vsebino, uvozite lahko tudi že obstoječe sezname kupcev, naročnikov … Prilagojene ciljne skupine vam pomagajo zožati oglaševanje res tistim, ki se zanimajo za vaš izdelek ali storitev ter s tem izboljšate rezultate oglaševanja in zmanjšate stroške.

6. Spremljajte rezultate oglaševalskih kampanj in se učite iz njih

Oglaševanje na internetu je odlična zadeva, saj omogoča merjenje skoraj vsega, kar se dogaja z vašimi oglasi na spletu. Ne glede na to, preko katere platforme oglašujete, s pomočjo testiranj različnih parametrov in končnih rezultatov boste dobili bolj podroben vpogled v vaše občinstvo – kdo so, kaj jih zanima, kakšne vsebine jih bolj pritegnejo … Podatki oglaševalskih akcij v kombinaciji s spremljanjem vedenja potrošnikov na vaši spletni strani preko Google Analyticsa vam lahko dajo boljši vpogled v navade vaših kupcev za prihodnje oglaševalske aktivnosti.

7. Uporabljajte jasne pozive k akciji

Morda se vam zdi, da pozivi »poglej ponudbo«, »klikni za več info«, »nakupuj zdaj« in podobni kazijo kreativnost oglasnega sporočila na spletu, vendar so tam zato, ker delujejo. Pozivi k dejanjem obiskovalcem dajejo motivacijo in navodilo, kaj naj storijo. Kljub priporočilu, da naj bodo vaši pozivi vidni, kratki in jasni, pa ni treba, da so dolgočasni. Pa še ta nasvet: uporabljajte osebne pozive k dejanjem (npr. »Te zanima več?«, »Prenesi moj priročnik«, »Poglej ponudbo zate« …), s katerimi boste ustvarili občutek bližine.

Poziv k akciji oglaševanje na spletu