5 minut branja

Družbena omrežja v času negotovosti

Družbena omrežja – ali bi se morala moja strategija na družbenih omrežjih spremeniti?

Se sprašujete, kako bodo trenutne razmere vplivale na področje družbenih omrežij v prihodnosti? Bi morala podjetja spremeniti svoje strategije? In ali je v teh časih negotovosti sploh smiselno promovirati izdelke in blagovne znamke na družbenih omrežjih?

Številne oglaševalske agencije se strinjajo, da je težko najti ustrezno ravnovesje med preveč in premalo spletnega oglaševanja, saj trenutno obstaja zelo tanka meja med tem, ali bo določena vsebina naletela na odobravanje ali bo ljudi razburila.

V letu 2020 so družbena omrežja zelo pomembno komunikacijsko orodje. Vemo, da se vsi skušamo spoprijeti z nepričakovanimi izzivi, zato se na družbena omrežja obračamo z željo po podpori. Ker smo številni po vsem svetu izolirani, lahko ta omrežja tako postanejo še pomembnejši kanal za komunikacijo in za občutek skupnosti.

Upamo, da bodo spodnje misli lahko služile kot izhodišče za delo, ko bomo krmarili med trenutnimi in prihodnjimi izzivi.

USTAVITE SE IN SI VZEMITE ČAS

Vzemite si čas in dobro ocenite svojo ponudbo. Nadaljujte le z vsebinami, ki so trenutno primerne in pomembne za vaše občinstvo. Ne glede na vse, še naprej zagotavljajte kakovost in ohranjajte vrednost ponudbe. Seveda je odvisno od vrste izdelka ali storitve vaše panoge, a če imate možnost spletnega promoviranja, najprej upoštevajte čustveno stanje večine članov vaše ciljne skupine.

Razmislite tudi o vseh ciljih, ki ste jih imeli v naslednjih mesecih, saj se bodo morda morale spremeniti prednostne naloge.

Oglejte si širšo sliko in ocenite, kaj družbena omrežja pomenijo za vaše podjetje.

Strategija družbena omrežja ogled širše slike ocenitev ponudbe sprememba prednostne naloge

PRILAGODITE KOMUNIKACIJO IN STRATEGIJO

Oglejte si vso svojo vsebino in sporočila v čakalnih vrstah, ki jih je treba objaviti na družbenih omrežjih in preverite, ali so še vedno ustrezni glede na dogajanje. Poskusite ugotoviti, ali je vaša vsebina usklajena s trenutno resničnostjo in ali se bo v vašem tonu komunikacije lahko zaznalo sočutje.

Mnoge oglaševalske akcije in vsebine, ki ste jih že načrtovali, pa lahko prihranite za kdaj drugič.

Zdaj je čas, da najdete način, kako biti inovativen in kreativen ter predvsem kako zagotoviti popolno varnost svojega občinstva.

Izkoristite čas, namenjen neposredni prodaji za trženje vsebin. Zakaj? Trenutno ljudje gledajo videoposnetke, več berejo in več poslušajo. Pri tem pa ne pozabite, da morate svoje sporočilo posredovati z empatijo in modrostjo.

Prilagoditev komunikacijske strategija družbena omrežja mobile

ANALIZIRAJTE

Pozorno spremljajte analitiko na svojih družbenih omrežjih in bodite pozorni na spremembe, kako uporabniki sodelujejo z vašo vsebino in vašimi kanali. Razmislite, ali je smiselno zmanjšati oziroma povečati pogostost objavljanja.

Oblikujte svojo strategijo trženja vsebin po vrstnem redu in ustvarite proaktiven uredniški načrt.

Analizirajte, s čim vse lahko svojim strankam, tako obstoječim kot potencialnim, kaj doprinesete. Povežite se z njimi in jim ponudite vrednost, doslednost in upanje.

USTVARITE SKUPNOST

Včasih je najbolje začeti pogovor. Družbena omrežja so in vedno bodo prostor, kjer se ljudje pogovarjajo o tem, kaj se v življenju dogaja z vsemi tistimi, ki so jim pomembni. Zdaj, bolj kot kadarkoli prej, ljudje na teh kanalih iščejo tolažbo, pomoč, razvedrilo in prijateljstvo.

Veliko ljudi v tem trenutku doživlja izgubo. Ta izguba je lahko povezana z gospodarskimi dejavniki ali dejavniki poslovanja, svobodo potovanja, družabnim življenjem ali praznovanji …

Kako torej še naprej poslovati? Namesto zgolj prodaje razmislite, kako bi se s svojimi strankami povezali s preprostim vprašanjem: »Kako ste?« ali »Kako vam lahko pomagamo?«.

Vaša vsebina komunikacije pa lahko postane navdihujoča, poučna in uporabna, saj so danes družbena omrežja tudi informativni medij. Prepričajte se, da so informacije točne in posodobljene. Prizadevajte si, da je vsa komunikacija jasna in ustrezna, saj so te podrobnosti zelo pomembne.

Ta čas lahko uporabimo za izgradnjo skupnosti in krepitev globljih odnosov s strankami, vrstniki in celo tekmeci. Poiščite možnost sodelovanja in načine, ki lahko koristijo tako ostalim kot vam.

Premik od komercialnih potez do sporočil, ki izražajo navdih in upanje, je odlična poteza.

OHRANITE DOBRO VOLJO IN UPANJE

Delo bo za vse nas vsaj še nekaj časa videti nekoliko drugače. Poskušajte na dano situacijo pogledati s pozitivnega vidika. Bodite ustvarjalni in zabavni. Dajte v skupno rabo objave, ki govorijo o korakih, kako se vi soočate z dano situacijo, saj to vaši skupnosti omogoča razumevanje, kako je situacija videti iz vaše perspektive in daje priložnost za gradnjo pristnih odnosov. Bodite pregledni, a hkrati pozitivni. Uporabljajte svoje objave za širjenje pozitivnih sporočil.

Čeprav smo polni negotovosti, imamo v sebi tudi željo in moč po premagovanju. Ne pozabite, optimizem vodi do dosežkov.

Nove ideje
Call Now ButtonPokličite nas
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.