Facebook Pixel: Kako povečati učinkovitost?

Spletno oglaševanje
25.september, 2019

Kaj je facebook pixel?

Facebook Pixel je JavaScript koda, ki jo umestimo na spletno stran ter nam omogoča zelo natančno zbiranje podatkov o naših obiskovalcih. Pomaga nam pri spremljanju konverzij Facebook oglasov, optimizaciji oglasov glede na pridobljene podatke, izgradnji ciljne publike za prihodnje oglase in ponovnem targetiranju oseb, ki so že imele kakršnokoli interakcijo na naši spletni strani.

Kako uporabljati facebook pixel?

Facebook Pixel nam omogoča zbiranje podatkov glede na vrste dogodkov, in sicer nam ponuja: skupino devetih klasičnih aktivnosti ali po meri prilagojene dogodke konverzije.

Kot primer klasičnega dogodka na spletni strani lahko zazna naslednje posameznikove aktivnosti: vpogled spletne strani, uporaba iskalnika, dodan izdelek v košarico, dokončan nakup, izpolnjeni plačilni podatki, opravljena registracija itn. Hkrati pa lahko priredimo tudi prilagojene dogodke ter tako spremljamo tudi preostale konverzije, npr. sledenje ogledov za samo določene kategorije izdelkov, namesto sledenja celotnega števila ogledov z uporabo klasičnih dogodkov – glavni namen tega je npr. ločevanje uporabnikov, ki iščejo gorska oz. cestna kolesa.

Kako začeti?

Z odločitvijo, kaj bomo spremljali in zakaj, je čas, da ustvarimo lastni Facebook Pixel in ga umestimo na spletno stran. V nadaljevanju vam bom preko dveh poenostavljenih korakov pokazali, kako lahko tudi vi začnete izkoriščati njegove potenciale.

KORAK #1: USTVARJANJE PIXLA – NAJDEMO GA V ORODNI VRSTICI FACEBOOK ADS MANAGERJA

fb_pixel1

Da lahko Pixel začne pridobivati informacije o naših obiskovalcih, je treba na spletno stran umestiti posebno kodo. Obstajata dva načina izvedbe. V našem primeru bomo prikazali »kopiraj–prilepi« metodo. Druga možnost pa je uporaba metode integracije ali t. i. Tag Managerja s pomočjo tujih ponudnikov spletnih storitev.

fb_pixel2

KORAK #2: KAKO V SPLETNO STRAN UMESTITI KODO?

Facebook nam generira glavno kodo ter kodo za spremljanje dogodkov na spletni strani. Ko izberemo enega izmed devetih dogodkov, ki bo najbolje spremljal želene aktivnosti, obe kodi prilepimo na vsako spletno stran, ki jo želimo nadzirati.

fb_pixel3

Pixel kodo uspešno dodamo na spletno stran tako, da jo umestimo med <head> in </head> izvirno kodo spletne strani, katero želimo spremljati, kot je prikazano na spodnji sliki v modri točki ena. V točki 2, obarvani rdeče, je Pixel koda, ki smo jo prekopirali s Facebook strani. Z zeleno barvo obarvana točka 3 pa prikazuje kodo dogodka, ki ga želimo spremljati (npr. Dodaj v košarico, Izpolnjeni plačilni podatki …). Kodo dogodka dodamo tik nad </head> naše izvirne kode.

fb_pixel4

Dobro je, da preden se začnemo zanašati na podatke, preverimo delovanje s pomočjo orodja Facebook Pixel Helper. Če smo kode pravilno kopirali, bi moral Helper najti Pixel in pokazati, ali deluje pravilno.

KATERE PODATKE PREJMEMO Z NAMESTITVIJO PIXLA?

Facebook Pixel nam pomaga pri boljšem razumevanju, kako se osebe obnašajo na spletni strani, kar nam omogoča povečanje učinkovitosti oglaševanja. V Facebook Ads Managerju lahko dobimo vpogled v stran, interakcije in naprave, ki so najbolj uporabljene, preko zbranih podatkov pa vidimo rezultate konverzij naše oglasne kampanje.

fb_pixel5

Zdaj je čas, da prepustimo delo Pixlu, ki bo pri izbranih aktivnostih spremljal konverzije na mobilnih telefonih, tablicah in računalnikih. Z uporabo Facebook Pixla lahko prav tako najdemo nove stranke, ki so podobne trenutnim zvestim strankam, in sicer z ustvarjanjem ciljne skupine “lookalike audience”, ko Pixel doseže vsaj 100 konverzij.

Več informacij o tem, katere možnosti nam dopušča Facebook pri targetiranju, si lahko pogledate v enem izmed naših prejšnjih člankov o izgradnji ciljne skupine.

 

Bodite na tekočem

Prijavite se na e-novice

Ne zamudite številnih zanimivih in aktualnih tem, koristnih nasvetov in strokovnih člankov s področja oglaševanja.