Facebook strategija: 5 ključnih vpogledov v uspešnost

Spletno oglaševanje
30.oktober, 2019

Facebook strategija je ključen prvi korak, potreben za uspešno Facebook oglaševanje. Z izjemno veliko količino raznolikih podatkov, ki jih zbira Facebook, nam le-ta omogoča, da zelo enostavno pridobimo rezultate uspešnosti objav na Facebook strani ter tako dobimo hiter in natančen vpogled v rezultate, na podlagi katerih lahko sprejemamo pomembne odločitve.

Da lahko tem bolje izkoristimo vpogled v uspešnost Facebook strategije, bom prikazal 5 ključnih kazalnikov uspešnosti:

  • pregled uspešnosti strani,
  • všečki na strani,
  • doseg uporabnikov,
  • dejavnosti na strani,
  • časi aktivnosti naših sledilcev.

Statistične podatke o uporabnikih in aktivnostih na objavah si lahko ogledate v zavihku ”Vpogled strani”.

1. Pregled nad uspešnostjo facebook strani

Facebook nam omogoča zelo natančno sprotno spremljanje aktivnosti na strani. Ti kazalniki so odlični za hitro oceno naše uspešnosti s pomočjo skupaj zbranih ključnih meritev. V praksi je to zelo koristno pri pridobivanju takojšnih povratnih podatkov o uspešnosti naših objav ter o delovanju naše strategije, s tem ko vidimo interakcijo, ki jo prejmejo objave.

Facebook strategija - kazalniki uspesnosti

V povzetku rezultatov naše Facebook strani imamo vpogled v sprotne ključne meritve za zadnjih 7 ali 28 dni, kot npr. všečke, aktivnosti na strani, interakcije z objavo in doseg. Podatki so prikazani v odstotkih in grafični obliki ter prikazujejo spremembe v primerjavi s preteklimi obdobji.

2. Od kod izvirajo všečki?

Zavihek »Všečki« nam omogoča poleg vpogleda v število všečkov, ki jih stran dosega, tudi stopnjo rasti, povprečja v primerjavi s prejšnjimi obdobji in izvor všečkov skozi čas. To nam omogoča, da proučimo vzroke za spremembe v gibanju, kot npr. premajhno ali preveliko aktivnost na strani, nezanimive vsebine ter drugo.

Facebook strategija - graf ki prikazuje porast števila všečkov

Zgornji grafikon nas informira o dnevni rasti všečkov na strani ter prikazuje delež plačanih ali neplačanih všečkov ter število oseb, ki so preklicale všeček. Medtem ko je zelo pomembno, da imamo pozitiven »saldo«, je smotrno, da sproti preverjamo vzroke, zakaj prihaja do morebitnega zmanjšanja všečkov.

Facebook strategija - graf ki prikazuje izvor všečkov

V veliko pomoč nam je tudi grafikon, ki prikazuje izvor naših všečkov, in sicer ali prihajajo z naše strani, iz oglasov, iz predlogov Facebooka ali drugo.

3. Doseg in dejavniki, ki vplivajo nanj

S pomočjo grafikonov dosega uporabnikov lahko zelo hitro ocenimo organski doseg in uspešnost plačanih prikazov oglasov skozi čas. Za objave velja, da večje kot bo število interakcij na objavi (všečki, komentarji, delitve), večji bo organski doseg. Več o delovanju in načinih povečanja dosega objav najdete v članku o delovanju Facebook algoritma.

Facebook strategija - interakcije sledilcev objav

4. Dejavnosti na strani

Dejavnosti na strani nam dovoljujejo, da bolje razumemo, kako se uporabniki obnašajo na Facebook strani oz. katere informacije jih najbolj zanimajo. Facebook spremlja naslednje dejavnosti: klik na navodila za pot, klik na telefonsko številko, klik na spletno stran in klik na »call to action« gumb.

Facebook strategija - dejavnosti sledilcev na Instagramu

Zgornji grafikon prikazuje celotno število dejavnosti, ki so jih osebe storile na strani. Če prejemamo slabe rezultate na enem izmed področij, je dobro poiskati morebitne vzroke za majhno število dejavnosti na strani. V pomoč nam je lahko razčlenitev podatkov po spolu, starosti, mestu in napravi.

5. Kdaj so naši sledilci na spletu

Pod zavihkom »Objave« lahko pridobimo informacije o tem, katere ure v dnevu ima naša objava največji doseg ter interakcijo. Prav tako lahko v tem zavihku spremljamo preteklo uspešnost naših najpopularnejših objav, aktivnost glede na vrsto objav, hkrati pa lahko ponovno spodbudimo prikaz katerekoli objave iz preteklosti.

Facebook strategija - čas aktivnosti sledilcev na Instagramu

Čeprav ne obstaja univerzalni čas za objavljanje na Facebooku, lahko s pomočjo tega kazalnika dobimo boljši vpogled, ob katerih urah imajo objave v naši panogi največ ogledov. Grafikon prikazuje povprečno število aktivnosti naših sledilcev po urah v dnevu.

S pomočjo Facebookovega orodja Facebook IQ Audience Insights lahko bolje razumemo, katere vrste vsebin prejmejo pozitiven odziv ciljne publike. Kljub temu podatki pogosto ne prikazujejo celotne slike, saj moramo k temu dodati še druge analitične podatke, npr. število prikazov, ceno na klik, število konverzij ipd., da dobimo natančnejši vpogled v dejansko število strank ter sam doprinos oglaševanja.

Če želite več informacij, povezanih z analitiko, si lahko preberete enega izmed naših prejšnjih člankov o trendih in pomembnosti uporabe spletne analitike.

Bodite na tekočem

Prijavite se na e-novice

Ne zamudite številnih zanimivih in aktualnih tem, koristnih nasvetov in strokovnih člankov s področja oglaševanja.