Facebook vrtljivi oglasi: ultimativni vodič

Spletno oglaševanje
14.avgust, 2019

Facebook vrtiljivi oglasi oz. Carousel so sodobne oblike oglasov, ki omogočajo, da v zgolj eno objavo vstavimo do 10 slik ali video posnetkov, vsak pa je opremljen s svojim besedilom in povezavami. Carousel oglasi so veliko večji od klasičnih ter omogočajo, da se v njih premikamo s pomočjo drsenja levo ali desno.

Oglaševalcev tovrstni oglasi ne stanejo nič več kot klasični oglasi, saj oblike Facebook oglasov ne vplivajo na ceno prikaza.

Facebook vrtljivi oglasi in prednosti njihove uporabe

Facebook Carousel oglasi veljajo za veliko bolj privlačne in zabavne v primerjavi s klasičnimi oblikami oglasov. Po podatkih raziskave naj bi ta oblika oglasov pripeljala kar 10-krat več prometa na spletno stran ter ima za 72 % večji CTR kot zgolj ena slika v mobilnih aplikacijah.

Prav tako lahko nastavimo, da Facebook optimizira vrstni red slik v posameznem oglasu na podlagi ustreznosti vsakega ciljnega posameznika.

Kako narediti svoj facebook vrtljivi oglas?

V okviru tega članka vam bomo predstavili, kako ustvariti oglas s pomočjo orodja Ads Manager. Oglas se lahko prikazuje v mobilni in namizni obliki na Facebooku, lahko pa ga objavimo tudi na Instagramu.

• Določite cilj, ki ga želite doseči z vrtljivim oglasom.

• Nato med oblikami formata izberete možnost Carousel.

Carousel oglasi - izbria oblike oglasa

• V nastavitvah lahko določite, ali naj se objave avtomatsko razvrščajo glede na njihovo popularnost. Če želite v oglasu prikazati specifičen vrstni red ali panoramsko sliko, morate odstraniti to polje.

• Kliknite gumb +, če želite dodati več slik v oglas.

Facebook vrtljivi oglasi

• Nato se odločite med sliko ali video posnetkom za vsako »kartico«.

• Naložite kreativne slike ter izpolnite URL in opis za vsako »kartico«.

• Ko zaključite, kliknite »Place Order«, da zaključite oglas.

Kako oblikovati oglas?

Da bo oglas kar se da učinkovit, mora biti zasnovan tako, da bomo s prvo sliko pritegniti uporabnikovo pozornost. Le-te morajo biti ostre ter predstavljati kakovost našega izdelka oz. storitve ter biti tematsko medseboj povezane. Dolžina besedila mora biti prilagojena, da bo celoten tekst (90 znakov) viden tudi na mobilnih napravah. Oglasom dodajte gumb “call to action”, da sporočite uporabnikom, kaj lahko pričakujejo s klikom na oglas.

 

Dinamično targetiranje in carousel oglas

Obstaja tudi možnost, da uporabimo vrtljive oglase v povezavi z dinamičnim oglaševanjem. Povezava omogoča oglaševalcem, da se ustrezni izdelki iz kataloga avtomatično prikazujejo uporabnikom, ki so že pokazali zanimanje za določeno kategorijo ali izdelek.

vrtljivi_oglasi_slika1

Kako učinkovito uporabiti oglas?

1. Prikažite več izdelkov v eni objavi. 2. Predstavite različne funkcije ali uporabo izdelka. 3. “Razkosajte” eno veliko sliko na več manjših slik. 4. Povejte zgodbo s pomočjo zaporednih slik ali video posnetkov. 5. V več korakih predstavite vaš delovni proces.

Če vas zanimajo ostale možnosti in oblike oglaševanja, ki jih ponuja Facebook, preverite naš članek Facebook oglaševanje od A do Ž.

Bodite na tekočem

Prijavite se na e-novice

Ne zamudite številnih zanimivih in aktualnih tem, koristnih nasvetov in strokovnih člankov s področja oglaševanja.