7 minut branja

Google iskalno omrežje: kaj morate vedeti?

Google iskalno omrežje oz. search network je skupina spletnih mest, na katerih se prikazujejo vaši iskalni oglasi. Vam še vedno ni najbolj jasno, kaj naj bi to pomenilo? V nadaljevanju razkrivamo vse, kar morate vedeti glede Google iskalnega omrežja in iskalnih oglasov.

Kaj je Google iskalno omrežje?

Oglasi, ki jih ustvarite v Google iskalnem omrežju, so tekstovni in se pokažejo v prvih nekaj zadetkih. Še ne dolgo nazaj ste jih lahko prepoznali po izpostavljenem zelenem okvirčku z napisom »Ad« in zeleno obarvani povezavi. Pred kratkim pa so spremenili podobo teh oglasov, tako da so zdaj veliko bolj podobni zadetkom iskanja. Oglasi, ustvarjeni v Google iskalnem omrežju, se prikazujejo na Googlovih in partnerskih spletnih mestih. Med Google spletna mesta poleg brskalnika sodijo še Zemljevidi, Gmail, YouTube in Trgovina, med partnerskimi pa so vse tiste strani, ki so prejele certifikat Googlovega partnerja. Google iskalno omrežje je usmerjeno na uporabnike, ki aktivno iščejo informacije in specifične izdelke ali storitve ter so nakupno usmerjeni. Zaradi tega so primerna izbira za tiste oglaševalce, ki imajo omejen proračun za oglaševanje ter ciljajo kupce z namenom nakupa.

Primerjava med starim in novim izgledom Google iskalnih oglasov
Primerjava med starim izgledom Google iskalnih oglasov (2019) in novim izgledom (2020).

Kako deluje Google iskalno omrežje?

Ko oglašujete v iskalnem omrežju, je oglas prikazan zraven rezultatov iskanja, s katerimi se ujema po ključni besedi. Na primer, če boste v Google vpisali iskalni izraz »tekaški čevlji«, je velika verjetnost, da se vam bodo med prvimi zadetki pojavili oglasi s tekaškimi čevlji. Pri iskalnih oglasih uporabnike dosegamo s ključnimi besedami, ki se ujemajo z besedilom na spletni strani. Na podlagi določenih ključnih besed oglasa Google poišče najboljša spletna mesta za ta oglas v omrežju. Na ta način prikazujete oglase ciljni skupini, ki jih vaša ponudba zanima in s tem povečate možnost za obisk spletne strani. Na primer, če imate trgovino s športno opremo in ste Googlov partner, bo pri iskanju po ključni besedi »tekaški copati« morda vaše spletno mesto med zadetki oglaševanja (seveda odvisno od ostalih nastavitev in cene za klik).

Kako izgledajo iskalni oglasi v iskalniku
Kako izgledajo iskalni oglasi v iskalniku

Razširitve iskalnih oglasov

Kot smo že omenili, Google iskalno omrežje ponuja tekstovne oglase, kar pa še ne pomeni, da morajo biti neopazni ali dolgočasni. Poleg klasične strukture iskalnega oglasa naslov-opisna vrstica-url lahko oglase opremite z različnimi razširitvami. Razširitve so dodatne informacije o vašem oglaševanem izdelku ali storitvi, ki jih želite izpostaviti, na primer: telefonska številka, ki se na mobilnih napravah prikaže kot interaktivni gumb za klic, spletna trgovina z neposredno povezavo, lokacija s povezavo na zemljevid in delovnim časom, mnenja vaših naročnikov ali dodatno izpostavljanje vaših podstrani, na primer ponudbe. Oglasi z razširitvami so bolj opazni, prav tako podajo več informacij, zato ne preseneča, da dosegajo boljše rezultate kot samo tekstovni oglasi. Razširitve oglasov so tudi eden izmed dejavnikov, ki vplivajo na umestitev oglasa v iskalniku.

Razširitve v oglasu
V sliki so izpostavljene razširitve v oglasu.

Najpogostejše napake oglasov v iskalnem omrežju:

• Nepravilna raba ključnih besed

Ključne besede niso fraze iskanja! Ključne besede za Google iskalno omrežje in oglase naj bodo odvisne od oglasne skupine, pravilo palca pa je, da za eno oglasno skupino uporabite največ 20 ključnih besed. Pri njihovem iskanju si pomagajte z uporabo Keyword plannerja, prav tako skrbno določite ujemanje ključnih besed. In ne bojte se uporabljati negativnih ključnih besed, s katerimi lahko izključite nerelevantno prikazovanje za vaš izdelek ali storitev.

• Slabo strukturiran oglas

Oglasi v iskalnem omrežju so tekstovni, zato je še kako pomembno, da jih znate dobro napisati. Najpogostejša napaka so slabo napisani oglasi, po možnosti s slovničnimi napakami, ki ne pritegnejo pozornosti in nimajo jasnega poziva k akciji. Bodite domiselni, izpostavite ključne prednosti na drugačen način ter ustvarite več različic oglasa.

• Pomanjkanje ključnih razširitev

Pomanjkanje ključnih razširitev vas lahko stane novih kupcev. Klasičen primer: če ponujate vodovodne storitve in ob svojem oglasu nimate izpostavljene telefonske številke, je zelo verjetno, da bo tisti, ki nujno potrebuje popravilo počene cevi v kopalnici, poklical drugega ponudnika v Googlu, ki ima pripisano telefonsko številko.

Call Now ButtonPokličite nas
Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.